5Sept

Delavnica: Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev

 

Z idejo do prototipa in nato na trg, sprejemati odzove in se nanje odzvati z novimi izzivi. Iskanje sponzorjev, donatorjev, partnerjev in strank so naloge slehernega. Zato je pomembna priprava na predstavitev  ideje.

Razkrili vam bomo zlato pravilo najboljše predstavitve.

 

KDAJ: torek, 5. september, od 9.00 do 12.00 ure
KJE: na Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju, lokacija >>

Delavnica je brezplačna, obvezne pa so prijave!

PRIJAVI SE >>

 

PREDAVATELJ

FVDoc. dr. Franc Vidic je predavatelj in podjetnik. Pokriva strokovno področje podjetniškega marketinga in mreženja. Svoje znanje deli s podjetniki in študenti, predava na več fakultetah in univerzah po Evropi in ponekod v Aziji ter je med ustanovitelji več društev. Eno izmed njih je Plezalni klub Škofja Loka, katerega plezalci danes dosegajo vrh v svetovni konkurenci.  Številnim je prav izkušnja s plezanjem pomemben korak k poslovni karieri. Je ustanovitelj več podjetij in je bil pomemben člen v skupini podjetnikov, ki so v devetdesetih letih gradili Podjetniško izobraževalni center GEA College – prvo podjetniško šolo v vzhodnem delu Evrope po zgledu uglednega Babson Collegea iz ZDA. Postavljali so številne podjetniške mejnike, v Sloveniji pa so postavili nove standarde podjetniškega usposabljanja. Usposabljali so podjetnike,  svetovalce za podjetništvo in učitelje. Med prvimi so se lotili financiranja rasti z javno izdajo delnic, med prvimi ustanovili  zasebno fakulteto in še kaj. Doc. dr. Franc Vidic je napisal več člankov in monografij, njegov priročnik Dober poslovni načrt je z več tisoč ogledi v vrhu lestvice na Ibook store.

Rad deli svoje znanje in izkušnje, zato sodeluje s podjetniškimi skupinami, inkubatorji in pospeševalniki ter mu je izziv pomagati k uspehu novi generacij podjetnikov.

LinkedIn

 

 


Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Naložba se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji. www.eu-skladi.si

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2018Next

28293031123
45678910
11121314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234

PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12

PreviousDecember 2018Next

262728293012
3
4

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
5

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
6

Računovodstvo in davki

več >
789
1011
12

Customer Problem Fit

več >
13141516
17181920212223
24252627282930
31123456