24Nov

Delavnica: Kako pri razvoju produkta/storitve upoštevati trg in kupca

header-logotipi_brez-napisa

Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji. www.eu-skladi.si


delavnica-promo-slika

 

Razvoj produktov v zadnjih letih poteka tesno povezan z informacijami, ki jih dobimo s trga. Razvijalci se vzporedno s tehničnim razvojem ukvarjajo tudi z vsebino, ki jo bodo ponudili kupcu in se ob raziskovanju trga sprašujejo, kakšno bolečino ima kupec in kaj kupci želijo. Zakaj je to pomembno? Poznavanje kupca in razvoj produkta/storitve, ki jih bo kupec prepoznal kot rešitev njegovega problema, bo ključno pripomoglo k temu, da bo produkt razvit za kupca in da bo kupec v njem zaznal vrednost. Vrednost za kupca se kupcu sicer sporoča kasneje, v fazi oglaševanja, vendar pa mora biti tudi ob razvoju produkta ta vključena oz. mora razvojnik o njej razmišljati. S tem produkt približa kupcu in mu doda komercialno dimenzijo.

Izvedeli boste, na kaj morate biti pozorni pri razvoju, kako vključevati podatke s trga v razvoj in kako raziskati trg. Spoznali boste orodje za razvoj vrednosti za kupca in pogledali, kako se le-to vklaplja v širšo sliko poslovnega modela, ki zajema še ostale dimenzije poslovanja. Na podlagi primerov boste spoznali pomembnost poznavanja vrednosti za razvijalca in pravilnega komuniciranja vrednosti kupcu.

 

PRIJAVE

 

Trajanje:   od 14:00-16:00

Predava:   Matej Stevanovič, Ljubljanski univerzitetni inkubator (LUI)

Namenjena je:   študentom in akademskemu osebju

Lokacija:
Fakulteta za računalništvo in informatiko, Univerza v Ljubljani
Večna pot 113
1000 Ljubljana
glej zemljevid>>

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2017Next

2930311234
567891011
12131415161718
19
20

DEMO DAN na LUI

več >
2122
23

Seminar Podjetni mladi raziskovalci

več >
2425
262728293012

PreviousJulij 2017Next

262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

PreviousAvgust 2017Next

31123456
78910111213
14151617181920
21

Delavnica: Zazrimo se vase

več >
22

Delavnica: Podjetniška priložnost

več >
2324252627
28

Delavnica: Poslovni model

več >
29

Delavnica: Vstop na trg

več >
3031123

PreviousSeptember 2017Next

28293031
1

Predstavitev - Podjetniško inovacijski kamp HRANA

več >

Strategija spletnega nastopa z Madwise, prvi osnutek USP

več >
23
4

Trendi na področju povpraševanja po hrani

več >

Delavnica: Upravljanje s financami

več >
5

FWL LJUBLJANA 2017 - PREDSTAVITVENA DELAVNICA

več >

TEORIJA IN PRAKSA RAZVOJA NOVIH IZDELKOV IN STORITEV

več >

Delavnica: Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev

več >
6

PRAVNO – ZAKONODAJNI OKVIR NA PODROČJU PROIZVODNJE HRANE

več >

Strategija spletnega nastopa z Madwise, definiranje USP

več >
7

KOMUNICIRANJE

več >

Delavnica: Predstavi svojo idejo

več >
8

MARKETING

več >
910
11
12

FWL - KAKO PRIPRAVITI DOBER 3-MINUTNI PITCH?

več >
13

STRATEGIJA BLAGOVNE ZNAMKE, dvodnevna delavnica - 1. dan

več >
14

STRATEGIJA BLAGOVNE ZNAMKE, dvodnevna delavnica - 2. dan

več >
151617
18

Zaključni dogodek - Podjetniško inovacijski kamp HRANA

več >
19

FWL - DELAVNICA JAVNEGA NASTOPANJA

več >
20

SKRIVNOSTI USPEŠNEGA DIGITALNEGA MARKETINGA, 1.dan

več >
21

SKRIVNOSTI USPEŠNEGA DIGITALNEGA MARKETINGA, 2. dan

več >
222324
25
26

FWL - FINALNI IZBOR LJUBLJANA 2017

več >
27

KLASIFIKACIJA in DEJAVNIKI TVEGANJA: Rak skozi stoletja in klasifikacija različnih rakavih obolenj

več >

ZA KREATIVNE PODJETNIKE: Lean startup - how to launch a new product

več >

ZA LABORATORIJSKE ZAGRIZENCE: Little genius project

več >
28

METODE DIAGNOSTICIRANJA: Kako detektirati rakava obolenja?

več >

ZA KREATIVNE PODJETNIKE: Workshop: Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg

več >

ZA LABORATORIJSKE ZAGRIZENCE: Workshop: Sci Note Challenge - Uporaba SciNote v laboratorijih

več >
29

ZDRAVLJENJE IN SPOPADANJE Z OBOLENJI ter OKROGLA MIZA: Novi pristopi k zdravljenju, kako se bolniki spopadajo z obolenji in rak pri živalih

več >
301

PreviousOktober 2017Next

2526272829301
23
4

Podjetniški zajtrk z Lovrom Peterlinom

več >
5678
9
10

MikserIdej: Shine Brown in Autoanalitica

več >
1112131415
16171819202122
23
24

ODPIRAMO PRIJAVE: Z LUI strokovnjaki do uspešne prijave na razpis P2

več >
2526272829
303112345

PreviousNovember 2017Next

303112345
6
7

DELAVNICA: Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
89101112
13141516171819
20212223242526
27

Seminar Podjetni mladi raziskovalci

več >

Kako naj razvijem podjetniško idejo?

več >
28

Enodnevni dogodek: "Kako to delajo najboljši?"

več >
2930123

PreviousDecember 2017Next

27282930123
45
6

Dvodnevna delavnica: Na poti od uspeha - Dan 1

več >
7

Dvodnevna delavnica: Na poti od uspeha - Dan 2

več >
8910
1112
13

Delavnica Startupi & pravo

več >
14

Delavnica za rast start-upov

več >
151617
18192021222324
25262728293031