13Dec

Delavnica Startupi & pravo

Na delavnici bo pravnik dr. Peter Merc predstavil nekatere od pravnih ovir, ob katere lahko trčijo startupi na začetku svojega poslovanja ali pa tudi pozneje, ko svojo storitev ali produkt že plasirajo na trg. Na začetku se bo dotaknil osnovnih vprašanj ustreznega zavarovanja vaše poslovne ideje pred krajami intelektualne lastnine in pred nezaželenim razkrivanjem poslovne skrivnosti tretjim. V nadaljevanju bo predstavil obvezno pogodbeno dokumentacijo (End User License Agreement, Privacy Policy, Terms of Use), ki jo mora imeti vsak, ki želi tržiti svoj produkt preko aplikacij na digitalnih platformah za distribucijo (iOS, Android, Windows) ali na spletu. Delavnico bo zaključil z nekaterimi nazornimi primeri iz prakse, iz katerih bo razvidno, kakšnim pravnim (ter posledično tudi finančnim in drugim) tveganjem so izpostavljeni startupi.​

 

Petr-Merc-za-webDr. Peter Merc je soustanovitelj družbe Lemur Legal, ki je specializirana za celovito pravno svetovanje start-upom, svetovanje glede varstva pravic intelektualne lastnine ter za svetovanje in pripravo IT pogodbene dokumentacije. Moto Lemur Legal je »Law has never been this simple«. S pravo ekipo svetovalcev je to res tako.

 

Kdaj: sreda, 13. decembra 2017, od 9.00 do 11.00 ure
Kje: Ljubljanski univerzitetni inkubatorlokacija>>

 

Delavnica je brezplačna, mesta pa so omejena!

button-prijava

 

 

Vabljeni!

 

 


Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Naložba se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji. www.eu-skladi.si

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousMarec 2018Next

2627281234
567891011
12131415161718
19202122232425
26

Zaščita intelektualne lastnine

več >
27
28

Trening predstavitve ideje

več >
2930311

PreviousApril 2018Next

2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

PreviousMaj 2018Next

30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

PreviousJunij 2018Next

28293031123
456
7

Kako organizacijska klima vpliva na učinkovitost zaposlenih?

več >
8910
11
12

MikserIdej: Coney in Simathlon

več >
1314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930