13Sept

STRATEGIJA BLAGOVNE ZNAMKE, dvodnevna delavnica – 1. dan

 

DVODNEVNA DELAVNICA: NAREDI SI PRVO KOMUNIKACIJSKO STRATEGIJO SAM!

 

Ni dovolj le dober in privlačen produkt ali storitev! Pomembno je, da jo predstavimo na pravi način, ob pravem času in pravim ljudem. Obišči 2-dnevno delavnico in si pridobi teoretična in praktična izhodišča za pripravo osnovne komunikacijske strategije svoje znamke ali podjetja. Odgovorili bomo na vprašanja: kdo sem kot blagovna znamka; koga želim nagovarjati; kako napisati učinkovito oglasno sporočilo; preko katerih kanalov in medijev naj komuniciram in še več. Sledila bo aktivna praktična delavnica, kjer bodo udeleženci sami izdelali komunikacijsko strategijo svoje znamke, ki jim bo služila za osnovo prihodnjih marketinških aktivnosti.

 

KDAJ: 13. september (od 9.00 do 15.00 ure)
KJE: na Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju, lokacija >>

Delavnica je brezplačna, število prijav pa je omejeno!

 

button-prijava

 

PREDAVATELJ

AAEAAQAAAAAAAAreAAAAJGY0NzA5NGU5LTg4YzItNGFlNC1hZGM2LTE0Yjg1NWE2Y2QyNQ

Mateja je strokovnjakinja na področju marketinga, oglaševanja, PR-ja in organizacije dogodkov. V svojih 10 letnih izkušnjah je kar 7 let v oglaševalski agenciji vodila naročnike kot so Volkswagen, Dana Petrol in drugi. Delala je kot urednica za manjše lokalne in kot novinarka za največje slovenske medije. Hkrati ima izkušnje z delom v marketinškem oddelku B-B podjetij. V zadnjem letu se aktivno ukvarja s svetovanjem podjetjem, predvsem zagonskim, pri vzpostavitvi blagovne znamke (z marketinškega gledišča) in osnovnih marketinških strategij.

LinkedIn

 

 

 


Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Naložba se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji. www.eu-skladi.si

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousApril 2017Next

272829303112
3456789
10111213141516
171819
20

KONFERENCA ZA INOVATIVNE IN PODJETNE

več >
212223
24252627282930

PreviousMaj 2017Next

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousJunij 2017Next

2930311234
567891011
12131415161718
19
20

DEMO DAN na LUI

več >
2122
23

Seminar Podjetni mladi raziskovalci

več >
2425
262728293012

PreviousJulij 2017Next

262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

PreviousAvgust 2017Next

31123456
78910111213
14151617181920
21

Delavnica: Zazrimo se vase

več >
22

Delavnica: Podjetniška priložnost

več >
2324252627
28

Delavnica: Poslovni model

več >
29

Delavnica: Vstop na trg

več >
3031123

PreviousSeptember 2017Next

28293031
1

Predstavitev - Podjetniško inovacijski kamp HRANA

več >

Strategija spletnega nastopa z Madwise, prvi osnutek USP

več >
23
4

Trendi na področju povpraševanja po hrani

več >

Delavnica: Upravljanje s financami

več >
5

FWL LJUBLJANA 2017 - PREDSTAVITVENA DELAVNICA

več >

TEORIJA IN PRAKSA RAZVOJA NOVIH IZDELKOV IN STORITEV

več >

Delavnica: Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev

več >
6

PRAVNO – ZAKONODAJNI OKVIR NA PODROČJU PROIZVODNJE HRANE

več >

Strategija spletnega nastopa z Madwise, definiranje USP

več >
7

KOMUNICIRANJE

več >

Delavnica: Predstavi svojo idejo

več >
8

MARKETING

več >
910
11
12

FWL - KAKO PRIPRAVITI DOBER 3-MINUTNI PITCH?

več >
13

STRATEGIJA BLAGOVNE ZNAMKE, dvodnevna delavnica - 1. dan

več >
14

STRATEGIJA BLAGOVNE ZNAMKE, dvodnevna delavnica - 2. dan

več >
151617
18

Zaključni dogodek - Podjetniško inovacijski kamp HRANA

več >
19

FWL - DELAVNICA JAVNEGA NASTOPANJA

več >
20

SKRIVNOSTI USPEŠNEGA DIGITALNEGA MARKETINGA, 1.dan

več >
21

SKRIVNOSTI USPEŠNEGA DIGITALNEGA MARKETINGA, 2. dan

več >
222324
25
26

FWL - FINALNI IZBOR LJUBLJANA 2017

več >
27

KLASIFIKACIJA in DEJAVNIKI TVEGANJA: Rak skozi stoletja in klasifikacija različnih rakavih obolenj

več >

ZA KREATIVNE PODJETNIKE: Lean startup - how to launch a new product

več >

ZA LABORATORIJSKE ZAGRIZENCE: Little genius project

več >
28

METODE DIAGNOSTICIRANJA: Kako detektirati rakava obolenja?

več >

ZA KREATIVNE PODJETNIKE: Workshop: Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg

več >

ZA LABORATORIJSKE ZAGRIZENCE: Workshop: Sci Note Challenge - Uporaba SciNote v laboratorijih

več >
29

ZDRAVLJENJE IN SPOPADANJE Z OBOLENJI ter OKROGLA MIZA: Novi pristopi k zdravljenju, kako se bolniki spopadajo z obolenji in rak pri živalih

več >
301

PreviousOktober 2017Next

2526272829301
23
4

Podjetniški zajtrk z Lovrom Peterlinom

več >
5678
9
10

MikserIdej: Shine Brown in Autoanalitica

več >
1112131415
16171819202122
23242526272829
303112345