14Sept

STRATEGIJA BLAGOVNE ZNAMKE, dvodnevna delavnica – 2. dan

 

DVODNEVNA DELAVNICA: NAREDI SI PRVO KOMUNIKACIJSKO STRATEGIJO SAM!

 

Ni dovolj le dober in privlačen produkt ali storitev! Pomembno je, da jo predstavimo na pravi način, ob pravem času in pravim ljudem. Obišči 2-dnevno delavnico in si pridobi teoretična in praktična izhodišča za pripravo osnovne komunikacijske strategije svoje znamke ali podjetja. Odgovorili bomo na vprašanja: kdo sem kot blagovna znamka; koga želim nagovarjati; kako napisati učinkovito oglasno sporočilo; preko katerih kanalov in medijev naj komuniciram in še več. Sledila bo aktivna praktična delavnica, kjer bodo udeleženci sami izdelali komunikacijsko strategijo svoje znamke, ki jim bo služila za osnovo prihodnjih marketinških aktivnosti.

 

KDAJ: 14. september (od 9.00 do 15.00 ure)
KJE: na Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju, lokacija >>

Delavnica je brezplačna, število prijav pa je omejeno!

button-prijava

 

PREDAVATELJ

AAEAAQAAAAAAAAreAAAAJGY0NzA5NGU5LTg4YzItNGFlNC1hZGM2LTE0Yjg1NWE2Y2QyNQ

Mateja je strokovnjakinja na področju marketinga, oglaševanja, PR-ja in organizacije dogodkov. V svojih 10 letnih izkušnjah je kar 7 let v oglaševalski agenciji vodila naročnike kot so Volkswagen, Dana Petrol in drugi. Delala je kot urednica za manjše lokalne in kot novinarka za največje slovenske medije. Hkrati ima izkušnje z delom v marketinškem oddelku B-B podjetij. V zadnjem letu se aktivno ukvarja s svetovanjem podjetjem, predvsem zagonskim, pri vzpostavitvi blagovne znamke (z marketinškega gledišča) in osnovnih marketinških strategij.

LinkedIn

 

 


Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Naložba se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji. www.eu-skladi.si

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2018Next

28293031123
456
7

Kako organizacijska klima vpliva na učinkovitost zaposlenih?

več >
8910
11
12

MikserIdej: Coney in Simathlon

več >
1314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234