28Nov

Enodnevni dogodek: “Kako to delajo najboljši?”

 

Enodnevni dogodek za krepitev kompetenc na področju živilstva, podjetništva in inovativnosti

 

Program dogodka bo usmerjen v prepoznavanje podjetniških priložnosti na področju kmetijstva in živilstva, povezanih proizvodnih in storitvenih dejavnosti ter širjenju poslovne mreže med akademsko in gospodarsko sfero.

Z enodnevnim dogodkom bomo z usmerjenim praktičnim delom, motiviranjem ter prenosom izkušenj okrepili kompetence udeležencev na področjih identifikacije tržnega potenciala, razvoja odgovarjajočega izdelka, razložili bomo postopke in procese v razvoju izbranih podjetij, kako lahko potekajo povezovanja med akademsko in gospodarsko sfero, srečali pa se bodo z vodilnimi v podjetjih in predstavniki oddelkov razvoja. Z izborom podjetij, ki jih bomo obiskali bomo poskušali spodbuditi prenos akademskega znanja s fakultet v prakso in tako povečati povezanost med gospodarstvom in akademsko hierarhijo.

Pri izvedbi programa bodo sodelovali predstavniki pomembnih slovenskih živilskopredelovalnih podjetij:

Podjetja

 

Kdaj: torek, 28. 11. 2017 (odhod iz Ljubljane 9.30)
Kje: odhod izpred Biotehniške fakultete v Ljubljani – avtobusni prevoz do Ajdovščine – odhod nazaj do Biotehniške fakultete v Ljubljani

 

 

PROGRAM
  •  9.30: Zbor udeležencev (Biotehniška fakulteta, Ljubljana)
  • 11.00 – 12.30: Obisk v podjetju Mlinotest d. d.
    Srečanje z managementom in predstavitev dela v razvojnem oddelku.
  • 13.00- 14.30: Obisk v podjetju Fructal d. o. o.
    Aktualni trendi na področju FMCG (Fast-Moving Consumer Goods) – razvojne aktivnosti v podjetju.
  • 15.00 – 16.30: Obisk v podjetju Incom d. d.
    Kako lahko slovensko podjetje uspe na konkurenčnih trgih v tujini?
  • 16.00 – 18.00: Zaključna delavnica s predstavitvijo dnevnikov strokovne ekskurzije »Kako to delajo najboljši?«
  • 20.00: Prihod v Ljubljano

 

 

Udeležba na dogodku je brezplačna!

button-prijava

 

 


Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Naložba se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji. www.eu-skladi.si

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2018Next

28293031123
45678910
11121314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234

PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12

PreviousDecember 2018Next

262728293012
3
4

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
5

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
6

Računovodstvo in davki

več >
789
1011
12

Customer Problem Fit

več >
13141516
17181920212223
24252627282930
31123456