20Sept

SKRIVNOSTI USPEŠNEGA DIGITALNEGA MARKETINGA, 1.dan

logotipi - madwise
digitalno-in-spletno-oglaševanje 3 pixler 

DVODNEVNA DELAVNICA: SKRIVNOSTI USPEŠNEGA DIGITALNEGA MARKETINGA, 1.dan

Že nekaj časa velja rek v poslu: »Če te ni na Facebooku in Linkedinu, zares ne obstajaš«. Zato kmalu tisti, ki ne bodo poznali osnov digitalnega marketinga in digitalne transformacije ne bodo imeli kaj iskati v poslu.

Po kočani delavnici (2 x 6 ur) boste lahko samostojno začeli uspešno izvajati digitalni marketing in imeli pripravljeno osnovno strategijo digitalnega marketinga za vaše podjetje.

Zakaj se vam splača priti na delavnico??

Udeleženci boste pridobili naslednja znanja in kompetence:
  • pripravljali boste konkretno strategijo digitalnega marketinga za svoje podjetje,
  • razumeli internet in ostale tehnologije e-poslovanja,
  • znali identificirati in implementirati poslovni model za uspešno spletno poslovanje,
  • znali uspešno voditi razvoj spletnih portalov,
  • znali postaviti persone v podjetju,
  • znali postaviti načrt nakupne poti uporabnikov,
  • analizirati in izboljšati uporabniško izkušnjo na spletnem portalu,
  • znali narediti spletno marketinško kampanjo (SEM),
  • znali optimizirati spletno stran za dobro uvrstitev v iskalnikih (SEO),
  •  znali izvajati spletno uredništvo in pisati za splet,
  • znali analizirati obisk spletnega portala in uspešnost oglaševalske akcije,
  • znali izvajati uspešen e-mail marketing,
  • znali uporabljati socialna omrežja v poslovne namene,
  • znali izdelati e-trženjski načrt podjetja.
KDAJ: 20. in 21. september (od 9.00 do 15.00 ure)
KJE: na Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju, lokacija >>

Delavnica je brezplačna, število prijav pa je omejeno!

button-prijava
PREDAVATELJ

Mag. Simon Meglič je eden največjih strokovnjakov za digitalni marketing v Sloveniji. O tem predava na seminarjih, konferencah in fakultetah v Sloveniji in tujini. 3 leta je bil nosilec predmeta Digitalni marketing na DOBA fakulteti. Je nosilec predmeta e-mail marketing na Digital marketing institute v Zagrebu. Je tudi član komisije nagrad za spletno odličnost Websi in predavatelj na Netfork akademiji za spletne managerje. Prav tako redno izvaja delavnice s področja digitalnega marketing za Univerzo v Ljubljani delavnice in e-mail marketinga za Ekonomsko fakulteto. Redno izvaja delavnice za e-mail marketing na ABC acceleratoju. Med drugim je bil 8 let direktor internetne ga oddelka na Kompas d.d. in 5 let direktor podjetja, ki je razvilo največje slovenske turistične portale, vodilo njihovo uredništvo ter spletno prodajo (Potovanje.si, Kompas.si, Lastminutecenter.si in slovenska Adriatica.net). Je diplomirani ekonomist (smer marketing) in magister računalništva.

LinkedIn


Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Naložba se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji. www.eu-skladi.si

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2018Next

28293031123
45678910
11121314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234

PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12

PreviousDecember 2018Next

262728293012
3
4

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
5

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
6

Računovodstvo in davki

več >
789
1011
12

Customer Problem Fit

več >
13141516
17181920212223
24252627282930
31123456