1Sept

Strategija spletnega nastopa z Madwise, prvi osnutek USP

Na delavnici bomo zbrali vse informacije, ki jih potrebujemo za definiranje USP-ja (Unique Selling proposition -a).

 

Kaj je USP?

USP se nanaša na edinstveno korist podjetja, storitve, izdelka ali blagovne znamke, ki ji omogoča, da se izstopa od konkurentov. USP je dejavnik ali premislek, ki poudarja prednosti izdelka, ki so smiselne za potrošnike.

 

Ključna vprašanja, na katera bomo odgovorili:
  • Katere so prednosti našega podjetja?
  • V čem so naši zaposleni posebni?
  • Kdo so naše stranke?
  • Kako zagotavljate zadovoljstvo strank?
  • V čem je naša storitev najboljša?

V vse odgovore bomo umestili tudi korelacijo s konkurenco.

 

Cilji delavnice:
  • strukturirana tabela s prikazom delovanja podjetja, njegovih prednosti po področjih in umestitvijo v trg ponudnikov konkurenčnih storitev,
  • razumevanje poslovnega modela naročnika in njegovih izzivov ter
  • postavitev prvega osnutka USP-ja.

 

Delavnica bo potekala na konkretnem primeru.

 

 

KDAJ: petek, 1. september 2017, od 11:00 do 13:00 ure
KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator, lokacija >>

 

Delavnica je brezplačna!

button-prijava

 

 


PREDAVATELJ

Sašo Palčič
Direktor projektov

Sašo skrbi za brezhibno izvedbo in kakovost performance projektov. V svetu marketinga je aktiven že od leta 2005, zadnja leta pa deluje predvsem na področju digitalnega marketinga, priprave strategij spletnih nastopov, performance marketinga in komunikacije na družabnih omrežjih. Z digitalnimi orodji svojim naročnikom zagotavlja prodajne rezultate. Sodeloval je s vodilnim slovenskimi in regijskimi podjetji, kot so: Si.mobil, Sportina, Adriatic-Slovenica, Petrol, Nike, Kraš, TUŠ in drugi. Je dolgoletni aktivni član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije in je tudi vabljeni predavatelj na temo digitalnega marketinga.

 

 

Poleg Saše Palčiča bodo predavali še:

1. Rok KrageljRok Kragelj, vodja prodaje – je direktor prodaje, ki s poglobljenimi prodajnimi znanji in veščinami širi Madwise poslovanje in naročnikom svetuje pri nadgradnji prodajnih procesov. Rok je pred Madwise vodil prodajo na Ceneje.si, kjer je na slovenskem, hrvaškem in srbskem tržišču uspešno zagotavljal rezultate digitalnega marketinga številnim partnerjem. Njegove izkušnje pa obsegajo tudi vodenje slovenske in hrvaške podružnice mednarodnega podjetja Kaymu in regionalno vodenje prodaje portala Megabon.

 

2. Sergej Nejc GorišekSergej Nejc Gorišek, vodja oblikovanja in načrtovanja – Sergej Nejc skrbi za načrtovanje uporabniške izkušnje vseh Madwise spletnih projektov. Skrbno preuči naročnikovo ciljno skupino, zasnuje celovit potek aktivnosti na spletu in oblikuje v skladu z najsodobnejšim dizajnom. Njegov širok portfolio zajema načrtovanje in oblikovanje uporabniške izkušnje za naročnike, kot so AMZS, ALTA, Elan, Estetika Nobilis, Euroton, Adriatic Slovenica in drugi.

 

3. Aljoša TodorovičAljoša Todorovič, digital marketing manager – Aljoša je mojster za spletno oglaševanje, analitiko in optimizacijo. Osvojeni certifikati pričajo o njegovi ekspertizi, rezultati že izvedenih projektov pa to potrjujejo tudi v praksi. Snuje učinkovite lead generation kampanje in suvereno vihti AdWords in Facebook oglaševanje, kjer skrbi za fantastične oglase, nizke cene klikov, akcij in drugih konverzijskih dogodkov sreče. Iz digitalnih analitičnih orodij pridobiva poslovno uporabne podatke.

 

4. Lea LipovšekLea Lipovšek, spletni strateg – Lea s strateško zastavljenimi digitalnimi projekti naročnike uspešno vodi do zastavljenih ciljev. Zavzeto spremlja in preizkuša nove trende na področju marketinške tehnologije in jih prevaja v poslovne uspehe. Odlikujejo jo večletne izkušnje na področju marketinga in odnosov z javnostmi tako v podjetniškem kot javnem sektorju. Obenem je aktivna članica Društva za marketing Slovenije in Sekcije za B2B marketing, ki je nastala prav na njeno pobudo.

 

5. Žiga FajfarŽiga Fajfar, spletni razvijalec – Žiga je full stack developer in poskrbi, da vsak design zaživi tudi na spletu. Specializiran za HTML, CSS, Ruby, dodatno pa ga odlikujejo še kvalitetna in urejena koda. Z razumevanjem poslovnih procesov zagotovi izvedbo nadstandardne uporabniške izkušnje, tako za vaše kupce kot za vaše poslovanje.

 

 

6. Luka Lavriša nLuka Lavriša, SEO expert – Luka se v svetu SEO optimizacija odlično znajde že od leta 2010. S programersko širino poskrbi, da off-site opimizacija vsakega spletnega mesta doseže svoj rezultat. Z veliko bazo relevantnih spletnih povezav, ki jo nenehno dopolnjuje in ureja, pa poskrbi, da vse vaše ključne besede vedno znova znajdejo na vrhu seznama organskih zadetkov.

 

 

7. Darja PircDarja Pirc, vodja projektov – Darja skrbi za optimizacijo dela in organizacijo Madwise projektov. Darja deluje kot nepogrešljiv člen med naročniki in celotno ekipo. Njen primarni fokus je, da je delo narejeno v dogovorjenih okvirjih in rezultat (nad) pričakovanji. Svoje izkušnje je nabirala pri vodenju in režiranju različnih tv oddaj kot so Zdravnik svetuje, kjer je skrbela za celoten projekt in sodelovala z mnogimi slovenskimi in tujimi podjetji.

 

 

 


Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Naložba se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji. www.eu-skladi.si

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousOktober 2017Next

2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23
24

ODPIRAMO PRIJAVE: Z LUI strokovnjaki do uspešne prijave na razpis P2

več >
2526272829
303112345

PreviousNovember 2017Next

303112345
6
7

DELAVNICA: Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
89101112
13141516171819
20212223242526
27

Seminar Podjetni mladi raziskovalci

več >

Kako naj razvijem podjetniško idejo?

več >
28

Enodnevni dogodek: "Kako to delajo najboljši?"

več >
2930123

PreviousDecember 2017Next

27282930123
45
6

Dvodnevna delavnica: Na poti od uspeha - Dan 1

več >
7

Dvodnevna delavnica: Na poti od uspeha - Dan 2

več >
8910
1112
13

Delavnica Startupi & pravo

več >
14

Delavnica za rast start-upov

več >
151617
18192021222324
25262728293031

PreviousJanuar 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousFebruar 2018Next

2930311234
567891011
121314
15

ODPRTE PRIJAVE: Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerze v Ljubljani 2018

več >
161718
19202122232425
2627281234

PreviousMarec 2018Next

2627281234
567891011
121314
15

ZAPRTJE PRIJAV: Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerze v Ljubljani 2018

več >
161718
19

Oblikuj poslovno idejo

več >
20

Delavnica: Kako priti do uspešnega poslovnega modela 1

več >
21

Kratka predstavitev (pitch)

več >
22

Delavnica: Kako priti do uspešnega poslovnega modela 2

več >
232425
26

Zaščita intelektualne lastnine

več >
27
28

Trening predstavitve ideje

več >
2930311

PreviousApril 2018Next

2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456