6Sept

Strategija spletnega nastopa z Madwise, definiranje USP

 

Dober Unique selling proposition, ki natančno definira edinstveno prednost organizacije na trgu, je za podjetje prav tako pomemben kot poznavanje ključnih ciljnih skupin in pravilno določena cenovna politika.

 

Potek delavnice

Na prvi delavnici bomo dodobra spoznali naročnika, na enem mestu zbrali vse potrebne informacije in postavili prvo verzijo USP trditve.

Druga delavnica pa je namenjena finalizaciji Unique Sellling proposition -a, dosegu splošnega konsenza in potrditve ter aplikaciji na posamezne kanale komunikacije s fokusom na splet.

Delavnica bo potekala na konkretnem primeru.

 

KDAJ: sreda, 6. september 2017, od 9:00 do 11:00 ure
KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator, lokacija >>

 

Delavnica je brezplačna!

button-prijava

 

 


PREDAVATELJ

Sašo Palčič
Direktor projektov

Sašo skrbi za brezhibno izvedbo in kakovost performance projektov. V svetu marketinga je aktiven že od leta 2005, zadnja leta pa deluje predvsem na področju digitalnega marketinga, priprave strategij spletnih nastopov, performance marketinga in komunikacije na družabnih omrežjih. Z digitalnimi orodji svojim naročnikom zagotavlja prodajne rezultate. Sodeloval je s vodilnim slovenskimi in regijskimi podjetji, kot so: Si.mobil, Sportina, Adriatic-Slovenica, Petrol, Nike, Kraš, TUŠ in drugi. Je dolgoletni aktivni član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije in je tudi vabljeni predavatelj na temo digitalnega marketinga.

 

 

Poleg Saše Palčiča bodo predavali še:

1. Rok KrageljRok Kragelj, vodja prodaje – je direktor prodaje, ki s poglobljenimi prodajnimi znanji in veščinami širi Madwise poslovanje in naročnikom svetuje pri nadgradnji prodajnih procesov. Rok je pred Madwise vodil prodajo na Ceneje.si, kjer je na slovenskem, hrvaškem in srbskem tržišču uspešno zagotavljal rezultate digitalnega marketinga številnim partnerjem. Njegove izkušnje pa obsegajo tudi vodenje slovenske in hrvaške podružnice mednarodnega podjetja Kaymu in regionalno vodenje prodaje portala Megabon.

 

2. Sergej Nejc GorišekSergej Nejc Gorišek, vodja oblikovanja in načrtovanja – Sergej Nejc skrbi za načrtovanje uporabniške izkušnje vseh Madwise spletnih projektov. Skrbno preuči naročnikovo ciljno skupino, zasnuje celovit potek aktivnosti na spletu in oblikuje v skladu z najsodobnejšim dizajnom. Njegov širok portfolio zajema načrtovanje in oblikovanje uporabniške izkušnje za naročnike, kot so AMZS, ALTA, Elan, Estetika Nobilis, Euroton, Adriatic Slovenica in drugi.

 

3. Aljoša TodorovičAljoša Todorovič, digital marketing manager – Aljoša je mojster za spletno oglaševanje, analitiko in optimizacijo. Osvojeni certifikati pričajo o njegovi ekspertizi, rezultati že izvedenih projektov pa to potrjujejo tudi v praksi. Snuje učinkovite lead generation kampanje in suvereno vihti AdWords in Facebook oglaševanje, kjer skrbi za fantastične oglase, nizke cene klikov, akcij in drugih konverzijskih dogodkov sreče. Iz digitalnih analitičnih orodij pridobiva poslovno uporabne podatke.

 

4. Lea LipovšekLea Lipovšek, spletni strateg – Lea s strateško zastavljenimi digitalnimi projekti naročnike uspešno vodi do zastavljenih ciljev. Zavzeto spremlja in preizkuša nove trende na področju marketinške tehnologije in jih prevaja v poslovne uspehe. Odlikujejo jo večletne izkušnje na področju marketinga in odnosov z javnostmi tako v podjetniškem kot javnem sektorju. Obenem je aktivna članica Društva za marketing Slovenije in Sekcije za B2B marketing, ki je nastala prav na njeno pobudo.

 

5. Žiga FajfarŽiga Fajfar, spletni razvijalec – Žiga je full stack developer in poskrbi, da vsak design zaživi tudi na spletu. Specializiran za HTML, CSS, Ruby, dodatno pa ga odlikujejo še kvalitetna in urejena koda. Z razumevanjem poslovnih procesov zagotovi izvedbo nadstandardne uporabniške izkušnje, tako za vaše kupce kot za vaše poslovanje.

 

 

6. Luka Lavriša nLuka Lavriša, SEO expert – Luka se v svetu SEO optimizacija odlično znajde že od leta 2010. S programersko širino poskrbi, da off-site opimizacija vsakega spletnega mesta doseže svoj rezultat. Z veliko bazo relevantnih spletnih povezav, ki jo nenehno dopolnjuje in ureja, pa poskrbi, da vse vaše ključne besede vedno znova znajdejo na vrhu seznama organskih zadetkov.

 

 

7. Darja PircDarja Pirc, vodja projektov – Darja skrbi za optimizacijo dela in organizacijo Madwise projektov. Darja deluje kot nepogrešljiv člen med naročniki in celotno ekipo. Njen primarni fokus je, da je delo narejeno v dogovorjenih okvirjih in rezultat (nad) pričakovanji. Svoje izkušnje je nabirala pri vodenju in režiranju različnih tv oddaj kot so Zdravnik svetuje, kjer je skrbela za celoten projekt in sodelovala z mnogimi slovenskimi in tujimi podjetji.

 

 


Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Naložba se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji. www.eu-skladi.si

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousMarec 2017Next

272812345
6789101112
13141516171819
20
21

Delavnica: Trening pitchanja

več >
2223
24

Delavnica: Naredi poslovni načrt za svojo idejo!

več >

STARTUP:VIKEND na Ekonomski fakulteti

več >
2526
27282930
31

Seminar Podjetni mladi raziskovalci

več >
12

PreviousApril 2017Next

272829303112
34
5

Predavanje avstrijskih pravnikov za start-upe

več >
6789
10111213141516
171819
20

KONFERENCA ZA INOVATIVNE IN PODJETNE

več >
212223
24252627282930

PreviousMaj 2017Next

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousJunij 2017Next

2930311234
567891011
12131415161718
19
20

DEMO DAN na LUI

več >
2122
23

Seminar Podjetni mladi raziskovalci

več >
2425
262728293012

PreviousJulij 2017Next

262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

PreviousAvgust 2017Next

31123456
78910111213
14151617181920
21

Delavnica: Zazrimo se vase

več >
22

Delavnica: Podjetniška priložnost

več >
2324252627
28

Delavnica: Poslovni model

več >
29

Delavnica: Vstop na trg

več >
3031123

PreviousSeptember 2017Next

28293031
1

Predstavitev - Podjetniško inovacijski kamp HRANA

več >

Strategija spletnega nastopa z Madwise, prvi osnutek USP

več >
23
4

Trendi na področju povpraševanja po hrani

več >

Delavnica: Upravljanje s financami

več >
5

FWL LJUBLJANA 2017 - PREDSTAVITVENA DELAVNICA

več >

TEORIJA IN PRAKSA RAZVOJA NOVIH IZDELKOV IN STORITEV

več >

Delavnica: Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev

več >
6

PRAVNO – ZAKONODAJNI OKVIR NA PODROČJU PROIZVODNJE HRANE

več >

Strategija spletnega nastopa z Madwise, definiranje USP

več >
7

KOMUNICIRANJE

več >

Delavnica: Predstavi svojo idejo

več >
8

MARKETING

več >
910
11
12

FWL - KAKO PRIPRAVITI DOBER 3-MINUTNI PITCH?

več >
13

STRATEGIJA BLAGOVNE ZNAMKE, dvodnevna delavnica - 1. dan

več >
14

STRATEGIJA BLAGOVNE ZNAMKE, dvodnevna delavnica - 2. dan

več >
151617
18

Zaključni dogodek - Podjetniško inovacijski kamp HRANA

več >
19

FWL - DELAVNICA JAVNEGA NASTOPANJA

več >
20

SKRIVNOSTI USPEŠNEGA DIGITALNEGA MARKETINGA, 1.dan

več >
21

SKRIVNOSTI USPEŠNEGA DIGITALNEGA MARKETINGA, 2. dan

več >
222324
25
26

FWL - FINALNI IZBOR LJUBLJANA 2017

več >
27

KLASIFIKACIJA in DEJAVNIKI TVEGANJA: Rak skozi stoletja in klasifikacija različnih rakavih obolenj

več >

ZA KREATIVNE PODJETNIKE: Lean startup - how to launch a new product

več >

ZA LABORATORIJSKE ZAGRIZENCE: Little genius project

več >
28

METODE DIAGNOSTICIRANJA: Kako detektirati rakava obolenja?

več >

ZA KREATIVNE PODJETNIKE: Workshop: Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg

več >

ZA LABORATORIJSKE ZAGRIZENCE: Workshop: Sci Note Challenge - Uporaba SciNote v laboratorijih

več >
29

ZDRAVLJENJE IN SPOPADANJE Z OBOLENJI ter OKROGLA MIZA: Novi pristopi k zdravljenju, kako se bolniki spopadajo z obolenji in rak pri živalih

več >
301