6Sept

Strategija spletnega nastopa z Madwise, definiranje USP

 

Dober Unique selling proposition, ki natančno definira edinstveno prednost organizacije na trgu, je za podjetje prav tako pomemben kot poznavanje ključnih ciljnih skupin in pravilno določena cenovna politika.

 

Potek delavnice

Na prvi delavnici bomo dodobra spoznali naročnika, na enem mestu zbrali vse potrebne informacije in postavili prvo verzijo USP trditve.

Druga delavnica pa je namenjena finalizaciji Unique Sellling proposition -a, dosegu splošnega konsenza in potrditve ter aplikaciji na posamezne kanale komunikacije s fokusom na splet.

Delavnica bo potekala na konkretnem primeru.

 

KDAJ: sreda, 6. september 2017, od 9:00 do 11:00 ure
KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator, lokacija >>

 

Delavnica je brezplačna!

button-prijava

 

 


PREDAVATELJ

Sašo Palčič
Direktor projektov

Sašo skrbi za brezhibno izvedbo in kakovost performance projektov. V svetu marketinga je aktiven že od leta 2005, zadnja leta pa deluje predvsem na področju digitalnega marketinga, priprave strategij spletnih nastopov, performance marketinga in komunikacije na družabnih omrežjih. Z digitalnimi orodji svojim naročnikom zagotavlja prodajne rezultate. Sodeloval je s vodilnim slovenskimi in regijskimi podjetji, kot so: Si.mobil, Sportina, Adriatic-Slovenica, Petrol, Nike, Kraš, TUŠ in drugi. Je dolgoletni aktivni član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije in je tudi vabljeni predavatelj na temo digitalnega marketinga.

 

 

Poleg Saše Palčiča bodo predavali še:

1. Rok KrageljRok Kragelj, vodja prodaje – je direktor prodaje, ki s poglobljenimi prodajnimi znanji in veščinami širi Madwise poslovanje in naročnikom svetuje pri nadgradnji prodajnih procesov. Rok je pred Madwise vodil prodajo na Ceneje.si, kjer je na slovenskem, hrvaškem in srbskem tržišču uspešno zagotavljal rezultate digitalnega marketinga številnim partnerjem. Njegove izkušnje pa obsegajo tudi vodenje slovenske in hrvaške podružnice mednarodnega podjetja Kaymu in regionalno vodenje prodaje portala Megabon.

 

2. Sergej Nejc GorišekSergej Nejc Gorišek, vodja oblikovanja in načrtovanja – Sergej Nejc skrbi za načrtovanje uporabniške izkušnje vseh Madwise spletnih projektov. Skrbno preuči naročnikovo ciljno skupino, zasnuje celovit potek aktivnosti na spletu in oblikuje v skladu z najsodobnejšim dizajnom. Njegov širok portfolio zajema načrtovanje in oblikovanje uporabniške izkušnje za naročnike, kot so AMZS, ALTA, Elan, Estetika Nobilis, Euroton, Adriatic Slovenica in drugi.

 

3. Aljoša TodorovičAljoša Todorovič, digital marketing manager – Aljoša je mojster za spletno oglaševanje, analitiko in optimizacijo. Osvojeni certifikati pričajo o njegovi ekspertizi, rezultati že izvedenih projektov pa to potrjujejo tudi v praksi. Snuje učinkovite lead generation kampanje in suvereno vihti AdWords in Facebook oglaševanje, kjer skrbi za fantastične oglase, nizke cene klikov, akcij in drugih konverzijskih dogodkov sreče. Iz digitalnih analitičnih orodij pridobiva poslovno uporabne podatke.

 

4. Lea LipovšekLea Lipovšek, spletni strateg – Lea s strateško zastavljenimi digitalnimi projekti naročnike uspešno vodi do zastavljenih ciljev. Zavzeto spremlja in preizkuša nove trende na področju marketinške tehnologije in jih prevaja v poslovne uspehe. Odlikujejo jo večletne izkušnje na področju marketinga in odnosov z javnostmi tako v podjetniškem kot javnem sektorju. Obenem je aktivna članica Društva za marketing Slovenije in Sekcije za B2B marketing, ki je nastala prav na njeno pobudo.

 

5. Žiga FajfarŽiga Fajfar, spletni razvijalec – Žiga je full stack developer in poskrbi, da vsak design zaživi tudi na spletu. Specializiran za HTML, CSS, Ruby, dodatno pa ga odlikujejo še kvalitetna in urejena koda. Z razumevanjem poslovnih procesov zagotovi izvedbo nadstandardne uporabniške izkušnje, tako za vaše kupce kot za vaše poslovanje.

 

 

6. Luka Lavriša nLuka Lavriša, SEO expert – Luka se v svetu SEO optimizacija odlično znajde že od leta 2010. S programersko širino poskrbi, da off-site opimizacija vsakega spletnega mesta doseže svoj rezultat. Z veliko bazo relevantnih spletnih povezav, ki jo nenehno dopolnjuje in ureja, pa poskrbi, da vse vaše ključne besede vedno znova znajdejo na vrhu seznama organskih zadetkov.

 

 

7. Darja PircDarja Pirc, vodja projektov – Darja skrbi za optimizacijo dela in organizacijo Madwise projektov. Darja deluje kot nepogrešljiv člen med naročniki in celotno ekipo. Njen primarni fokus je, da je delo narejeno v dogovorjenih okvirjih in rezultat (nad) pričakovanji. Svoje izkušnje je nabirala pri vodenju in režiranju različnih tv oddaj kot so Zdravnik svetuje, kjer je skrbela za celoten projekt in sodelovala z mnogimi slovenskimi in tujimi podjetji.

 

 


Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Naložba se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji. www.eu-skladi.si

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2018Next

28293031123
456
7

Kako organizacijska klima vpliva na učinkovitost zaposlenih?

več >
8910
11
12

MikserIdej: Coney in Simathlon

več >
1314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234