20Junij

Uvod v digitalno komuniciranje

Podrobneje bomo spoznali principe digitalnega znamčenja ter orodja za pripravo in analizo vsebin. Poiskali bomo primere dobrih in slabih praks ter izpostavili koncepte, ki so uporabni za vzpostavljanje lastne kredibilnosti na družabnih omrežjih. Poudarili bomo kreativne procese in orodja za ustvarjanje, načrtovanje in analitiko digitalnih strategij (Switcher Studio, Buffer, Mailshimp, Google Analytics, Crowdtangle …). Udeleženci bodo dobili osnovno znanje za uspešno upravljanje portfelja digitalnih storitev, kamor sodijo Facebook, Twitter, Instagram in drugi javni profili. Da bi bili z objavami karseda uspešni, bomo pogledali tudi, kako delujejo algoritmi različnih družabnih omrežij. Pomaga, da objavljamo pogosto, raznoliko ter da ne pozabimo na video vsebine.

Priporočljivo je, da imajo udeleženci prenosne računalnike, saj bo poudarek na praktičnem delu.

Matej Praprotnik je bil novinar in voditelj Vala 202. Leta 2010 se je udeležil študijskega programa Innovation Journalism Fellowship na Stanfordu v Kaliforniji, po vrnitvi v Slovenijo pa prevzel razvoj digitalnih storitev na Radiu Slovenija. Leta 2017 je prejel nagrado Websi – digitalec leta. Če ni na radiu, uči portugalščino ali moderira dogodke in okrogle mize.

KDAJ: sreda, 20. junij, od 10.00 do 15.00 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI!

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2018Next

28293031123
456
7

Kako organizacijska klima vpliva na učinkovitost zaposlenih?

več >
8910
11
12

MikserIdej: Coney in Simathlon

več >
1314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234