AD mediji d.o.o.

www.admediji.si

Direktor: Luka Pečavar, Mak Kordić

Leto ustanovitve: 2007

O podjetju AD mediji d.o.o. – IDEYA company

AD mediji d.o.o. – IDEYA company (Gift agency) podjetje se je preusmerilo v uvoz in distribucijo dizajnerskih blagovnih znamk na področju Slovenije in držav nekdanje Jugoslavije. Trenutno imamo zastopstva za blagove znamke TOO LATEAquaNotesBurneyCardsTechtionaryhi-fun in eggypad. Strankam svetujemo pri izbiri inovativnih daril, ki imajo zgodbo. Kemični svinčniki in kšilt kape so promocijska darila preteklosti. V lasti imamo tudi spletno trgovinoHOOD.si, kjer je možno vse naše izdelke tudi kupiti.

Več o prvotnem projektu OglasniProstor.si.

Naše podjetje se poleg ostalih spletnih aplikacij in izdelave spletnih strani ukvarja tudi z izdelavo svojih spletnih aplikacij. Naša glavna aplikacija, ki je trenutno v razvoju se imenuje OglasniProstor.si

Pregleda nad celotno ponudbo oglasnega prostora ni. Že podjetja, ki jim je to primarna skrb, imajo veliko dela, da pridejo do ažurnih podatkov o vseh razpoložljivih medijih. V kolikor podjetje naredi adremo medijev, je le ta hitro zastarela in tudi nepregledna, ker je ponavadi v Excelovi tabeli. Cene medijev in njihovo nihanje pa so tudi razred zase. Že čeli podjetje samo najti ustrezne medije za svojo kampanjo, ima s tem ogromno dela, ki pa redkokdaj obrodi sadove. Medijsko načrtovanje in pravilno razporejanje budgeta po medijih je ključnega pomena za uspeh vsake oglaševalske akcije.

Zato smo se odločili, da naredimo storitev OglasniProstor.si, ki združuje oglaševalce in medije ter jim ponuja skupni spletni portal. Oglaševalcem je na voljo baza slovenskih medijev v kateri so zajeti vsi slovenski mediji od tradicionalnih do novodobnih. Oglaševalec se po bazi premika s pomočjo iskalniškega orodja (Iskalnika medijev), ki mu ponuja razne filtre s katerimi najde prave medije za svojo kampanjo. Medije filtrira na primer po ciljni skupini, dosegu ali po lokaciji. To bo prvo takšno orodje pri nas, ki bo ponujalo ažuren pregled nad celotnim trgom oglasnega prostora v Sloveniji.

V sklopu paketa za oglaševalce bomo ponudili tudi Spletno adremo (za shranjevanje izbranih medijev v Iskalniku medijev) in orodje za medijsko planiranje. Vse skupaj bomo zapakirali v paket za oglaševalce, poimenovan MRM (Media Relationship Manager).

Kot že povedano bodo z našimi orodji oglaševalci imeli lažje in hitrejše delo, kaj pa mediji? Tudi na njih nismo pozabili! Največji problem, ki ga imajo mediji pri zakupu oglasnega prostora je ta, da nimajo standardiziranega orodja s katerimi bi imeli popoln pregled nad svojim oglaševanjem. Ne morejo delati poročil, benchmarkov, pregledov … Tukaj jim priskočimo na pomoč z našim orodjem za tržnike, ki jim bo omogočalo pregled in kontrolo nad prodajo svojega oglasnega prostora. Mediji bodo lahko z orodjem vpisovali rezervacije, dodajali opombe, izdelovali razna poročila … Da pa bi medijem še olajšali delo smo to orodje integrirali v naš CRM sistem, ki bo razvit posebej za medije. Z tesnim sodelovanjem bomo ustvarili orodje po njihovih željah, ki jim bo omogočalo vpis sestankov, klicev, emailov … za vsako stranko posebej. Tako bodo v vsakem trenutku videli kdo se je s stranko pogovarjal, kaj je bilo dogovorjenega … CRM in orodje za tržnike smo združili pod skupnim nazivom ARM (Advertiser relationship manager).