Podjetje Next d. o. o. z blagovno znamko Beeping.si zmagovalec slovenski start-up leta 2018

Včeraj so na konferenci PODIM podelili nagrado slovenski start-up leta 2018. Z veseljem sporočamo, da je zmagalo naše inkubirano podjetje Next d. o. o. z izjemno uspešno blagovno znamko Beeping.si.

Beeping.si je spletna platforma za naročanje profesionalnih čistilcev gospodinjstev. V tem trenutku preko platforme na dveh tržiščih deluje skoraj 100 čistilcev. Registriranih uporabnikov platforme je preko 16.000, podjetje v povprečju beleži 20% mesečno rast, 75% celotnega poslovanja pa predstavljajo naročnine. V letošnjem letu planirajo preko 500.000 EUR prihodkov iz prodaje.

Ob tej priložnosti objavljamo kratek intervju z direktorjem podjetja, Janom Dobrilovičem.

Jan_Beekiping

1. S katerimi dosežki se vaše podjetje predstavlja kot zgled v domačem in tujem start-up okolju?

Ustanovitelja sva se projekta lotila učbeniško. Visoka rast poslovanja je utemeljena na zdravih temeljih, z jasnimi metrikami poslovanja. Podjetje pa je tudi že skoraj profitabilno. Ekipa je iz enega zaposlenega zrasla na šest članov mednarodne ekipe.

2. Kako je podjetje vključeno v slovensko gospodarstvo (zaposlovanje, partnerstva, sodelovanje v programih …)?

Podjetje ni zgolj vzor uspešnega start-upa, ampak ima njegovo poslovanje pozitivne eksternalije na slovensko gospodarstvo.

Zgolj v Sloveniji preko naše platforme deluje več kot 50 čistilcev. V veliki večini so to ljudje, ki nimajo veliko priložnosti za dodaten zaslužek in so bili prepuščeni črnemu trgu ali celo Zavodu za zaposlovanje.

Družba jim s svojimi aktivnostmi omogoča legalizacijo, dodaten zaslužek, posledično pa tudi niso strošek države. Plačani so vsi davki. Podjetje je s svojim atraktivnim poslovnim modelom, jasnimi metrikami in predanostjo ekipe za sodelovanje navdušilo tudi dve ugledni mednarodni korporaciji, s katerimi sodelujemo v prodajno-marketiških partnerstvih; to sta podjetji Henkel Group GMBH ter Generali Insurance Group. Podjetje se je v roku dveh let od pričetka poslovanja razširilo tudi izven meja Slovenije.

3. Prisotnost domačih in tujih investitorjev v podjetju?

Družba je pridobila sredstva Slovenskega podjetniškega sklada, s 30.000 EUR vložka pa je v naši zgodbi prisoten tudi ABC Accelerator d.o.o.

4. Kdo so člani ekipe, njihove kompetence in predanosti ?

Mlada ekipa je miks podjetniških izkušenj ter dela v večjih mednarodnih korporacijah.  Jaz (Jan Dobrilovič) kot ustanovitelj imam 10 letne izkušnje (8 let v družbi Petrol d. d. , kjer sem v zadnjih šestih letih vodil marketing za vsa tuja tržišča; tržišča pa predstavljajo skoraj 30% volumenske prodaje naftno-energetske družbe), že dve leti uspešno vodim Beeping. Soustanovitelj David Mohar je podjetnik že od nekdaj – je lastnik podjetja Smart Naris, ki je eden izmed vodilnih ponudnikov e-learning vsebin v Sloveniji.

V svojo ekipo smo privabili tudi mednarodnega svetovalca Marcusa Lebesmühlbacherja, ki je bil vodja operacij v Avstriji, v konkurenčnem podjetju Helpling.de, ki deluje v okviru Rocket Interneta iz Berlina. V prodajni ekipi so še Sara Berce, Matea Jukič, Žiga Artač ter Aida Mujić . Kljub mladosti imajo že vsi  izkušnje s podjetništvom.

5. Kakšen je potencial podjetja za dober biznis in rast?

Vzdržen poslovni model, procesno usmerjeno podjetje, sistemsko delo, dokazan tracktion iz dveh tržišč, mlada in cilju predana ekipa ter jasen načrt skalabilnosti so glavni atributi podjetja.

Beeping

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine