STARTUP:RAZISKOVALEC

Raziskovalec

Poteka vsako leto v terminih februar-marec in oktober-november

Vsak modul se izvaja v dveh delih; v prvem podjetnega raziskovalca opremimo z znanjem, v drugem pa preverimo, kako mu gredo zastavljene naloge in mu pomagamo pri izzivih, ki jih ima v tistem trenutku.

V času programa uporabljamo različne metode evalvacije ideje in podjetniške skupine. Pri temu uporabljamo tudi licenciran program za evalvacije spin-offov po metodologiji Spin-off scanning tool programa.

1. Kako naj komercializiram inovacijo?

Po prvem modulu boš spoznal, kako lahko komercializiraš inovacijo. Vedel boš, kakšne so karierne možnosti raziskovalcev in kakšne so možnosti pri komercializaciji inovacije, kakšni so trendi v podjetništvu in kako je z zaščito intelektualnih pravic inovacije. Poznal boš koncept Poslovnih modelov po Business Model Generation filozofijo in na primeru praktičnega primera videl, kaj vse je potrebno, da je poslovni model uspešen.

2. Vizija. Ureditev pravnih razmerij do raziskovalne inštitucije. Spin-off. Spin-out.

Po drugem modulu boš vedel, kako urediti razmerja znotraj raziskovalnega tima, kako urediti razmerja z fakulteto/raziskovalno inštitucijo, kjer delaš in kako urediti razmerja z Univerzo kot krovno organizacijo fakultet. Izvedel boš, kako ti lahko Univerza v Ljubljani in LUI, združena v Centru za prenos tehnologij, pri tem pomagata.

3. Kupci. Trg.

Po tretjem modulu boš postavil in preveril hipoteze o kupcih in trgu s pomočjo različnih konceptov. Vedel boš, kateri trg je za tvoj produkt/storitev relevanten in izbral boš način, na kateri boš raziskal trg.

4. Prototip. Najosnovnejši sprejemljivi produkt (MVP). Metrike. Zasuk (pivot) v poslovanju.

Po petem modulu boš delal na najosnovnejšem sprejemljivem produktu in izbiral segment trga za testiranje. Testiral boš trg in z metrikami spremljal, kaj se dogaja. Imel boš znanje iz zasuka v poslovanju in vedel, ali tvoj produkt/strategija v tem trenutku potrebuje spremembo. V primeru da ga, boš naredil načrt zasuka.. Na podlagi praktičnega primera boš videl prikaz, kako se je zasuk izkazal kot ključen faktor za uspeh poslovne ideje.

5. Marketing. Pogajanje. Poslovni sestanek.

Po šestem modulu boš postavil strategijo vstopa na trg in znal postaviti pravilna pogajalska izhodišča na poslovnem sestanku.

6. Finance in načini financiranja. Podpore za stratupe.

Po sedmem modulu boš vedel vse o financiranju start-upov, o načinih financiranja, o razpisih in programih, ki so na voljo za start-upe in delovanju pospeševalnikov.

7. Kratka predstavitev

Po osmem modulu boš suvereno, kratko in jedrnato predstavljal svojo idejo, v pomoč pa ti bodo različni koncepti predstavitve.

 

Želiš biti obveščen o naslednjem dogodku? PRIJAVI SE NA E-NOVICE More

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili