Pridite v LUI po knjige

Za vse naše člane, ki radi prebirate poslovne knjige, smo v LUI-ju pripravili manjšo knjižnico. Vabljeni – pridite po knjigo!

Knjige pokrivajo raznovrstna poslovna področja in med njimi so različni vodiči in priročniki, kako lahko osvojite različna poslovna znanja. V nadaljevanju vam predstavljamo posamezne knjige in če vas katera zanima, nam le javite ali pa si jo pridite iskat.

 

 


Sonja Klopčič: Voditeljstvo: vodenje in sodelovanje, moč in odgovornost

Voditeljstvo_nokvir

Kakšno je zakulisje vodenja podjetja v kriznih časih? Kako se počuti manager, kaj doživlja, kako ga vidi in sprejema okolica, ko so pred njim težke odločitve? Kako dojema vzpone in padce? In kako je, če je v tej vlogi ženska?

O tem v knjigi na odkrit in izkustven način spregovori avtorica Sonja Klopčič – podjetnica, managerka in voditeljica. Bralca vključi v doživljanje razvojne poti, ki jo je prehodila in se na njej brusila in učila. Opisuje čas tranzicije in konkretne primere kriznega managementa. Zgodbe, ki so njene lastne – doživete, izkustvene, resnične, podaja zanimivo in napeto ter hkrati odstira vpogled v svoj notranji doživljajski svet. Bralca potegne tudi v del dogajanja, ki javnosti običajno ostane skrit. V knjigo so vtkana dragocena znanja in veščine vodenja, ki omogočajo učenje iz izkušenj in predstavljajo spodbudo v kriznih situacijah. Predstavljen je koncept sodelovalnega voditeljstva – voditeljstva za novo dobo, ki temelji na sodelovanju, zaupanju, notranji in zunanji moči ter odgovornosti.

Prva slovenska knjiga o voditeljstvu.

 

 


Miha Urek: Miselnost zmagovalcev: priročnik za osebne finance in življenski slog sodobnega profesionlanega športnika

20160817_151528_n2okvirPriročnik je nastal na podlagi številnih intervjujev z najuspešnejšimi slovenskimi športniki. Nasvete so podali: Peter Prevc, Primož Kozmus, Rašo Nesterović, Iztok Čop, Primož Peterka, Tine Urnaut, Jan Muršak, Luka Božič, Aljaž Pegan, Sebastian Skube … Pri pripravi knjige so sodelovali številni priznani strokovnjaki: Mitja Petrovič je napisal poglavje Športniki in blagovna znamka, Darko Končan je napisal poglavje Davki v življenju športnikov, Nikola Maljković je sodeloval pri poglavju Investiranje.

V knjigi Miselnost zmagovalcev se avtor osredotoča na ključna področja športnikove kariere, ki jih mora športnik osvojiti, da ostane uspešen med in po karieri. V knjigi boste našli strategije, kako živeti uspešno življenje zunaj »igrišča«:
• Kako živeti življenjski slog zmagovalca?
• Kdo so napačni ljudje, ki nas obdajajo?
• Kako načrtovati cilje glede na različna obdobja v športnikovi karieri?
• Kako do mesečne rente po koncu kariere?
• Kako se naučiti pravilnega odnosa do denarja?
• Kako prepoznati slabo naložbo?
• Kako upravljati osebno premoženje?
• Kako načrtovati davke?
• Kako upravljati svojo blagovno znamko?
• Kako se obkrožiti z zmagovalno ekipo?

 

 


Steli Efti: Product Demos That Sell: How to Deliver Winning SaaS Demos

Product demos that sell

This is the no B.S. guide to presenting software like a pro.

If you’re a SaaS startup founder or sales rep, you’ll learn to:
– Ensure prospects attend your demos
– Discover why your demos fail to close the deal
– Better differentiate yourself from competitors
– Customize your demo to your prospects’ needs
– Improve your demo-win rates
– Deal with questions and objections during the demo
– Expertly handle bugs and demo fails

 

 


Pagan Kennedy: Inventology: How We Dream Up Things That Change the World

Find out where great ideas come from.

Inventology uses the stories of inventors and surprising research to reveal the steps that produce innovation. As Kennedy argues, recent advances in technology and communication have placed us at the cusp of a golden age; it’s now more possible than ever before to transform ideas into actuality. Inventology is a must-read for designers, artists, makers – and anyone else who is curious about creativity. By identifying the steps of the invention process, Kennedy reveals the imaginative tools required to solve our most challenging problems.

 

 


Maja K. Ruzzier & Mitja Ruzzier: Startup Branding Funnel

SBFunnestartup funnell offers you a powerful and tested tool for understanding, developing, implementing and maintaining strong brands, that deliver a unique customer experience to hack your growth.

Within this book, you will learn:
– How to understand brands from customers’ and entrepreneurs’ perspective to form unique relationships.
– How to develop and communicate unique brand stories to engage your customers.
– How to find your product-market fit and upgrade it to brand-market fit.
– How to use SBFunnel tool to systematically answers questions among proposed SBFunnel building blocks.
– How successful book co-creators (like BellaBeat, GoOverseas) and other startups (like Buffer, Zappos) succeed in answering those questions to build powerful brands.

 

 


Maurya A.: Delaj vitko 

bookKako s sistematičnim preverjanjem na trgu postopno od prvotne ideje zgradimo rastoč poslovni model? V slovenščino je prevedena knjiga Delaj vitko (Running Lean), ki jo je napisal podjetnik Ash Maurya.
Za inovatorje in raziskovalce je priročnik izjemno uporaben, saj kot metodo uporablja znanstveno preverjanje ovrgljivih hipotez. V ZDA metodo imenujejo Evidence-based Entrepreneurship. V svoje delo jo vpeljujeta ZDA (NSF) in EU (Horizon 2020, SME Instrument), saj k predindustrijskim fazam v razvoju inovacije dodaja ključni del – validacijo eksploatacijskega načrta s preverjanjem tržnega potenciala invencij.

 

 


Alistair Croll & Benjamin Yoskovitz: Lean Analytics

lean analyticsMarc Andreesen once said that “markets that don’t exist don’t care how smart you are.” Whether you’re a startup founder trying to disrupt an industry, or an intrapreneur trying to provoke change from within, your biggest risk is building something nobody wants.

Lean Analytics can help. By measuring and analyzing as you grow, you can validate whether a problem is real, find the right customers, and decide what to build, how to monetize it, and how to spread the word. Focusing on the One Metric That Matters to your business right now gives you the focus you need to move ahead–and the discipline to know when to change course.

 

 


Steve Blank: The Four Steps to the Epiphany, Successful Strategies for Products that Win

4 steps to epiphanyThe Four Steps to the Epiphany launched the Lean Startup approach to new ventures. It was the first book to offer that startups are not smaller versions of large companies and that new ventures are different than existing ones. Startups search for business models while existing companies execute them.

The book offers the practical and proven four-step Customer Development process for search and offers insight into what makes some startups successful and leaves others selling off their furniture. Rather than blindly execute a plan, The Four Steps helps uncover flaws in product and business plans and correct them before they become costly. Rapid iteration, customer feedback, testing your assumptions are all explained in this book.

 

 


Steve Blank & Bob Dorf: The Startup Owner’s Manual

book_imageThe Startup Owner’s Manual guides you, step-by-step, as you put the Customer Development process to work. This method was created by renowned Silicon Valley startup expert Steve Blank, acknowledged catalyst of the “Lean Startup” movement, and tested and refined by him for more than a decade.

This 608-page how-to guide includes over 100 charts, graphs, and diagrams, plus 77 valuable checklists that guide you as you drive your company toward profitability.

 

 


Alexander Osterwalder & Yves Pigneur: Business Model Generation

book_heroBusiness Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow’s enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don’t yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation.

Co-created by 470 “Business Model Canvas” practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powerful strategic ideas and tools, and makes them easy to implement in your organization. It explains the most common Business Model patterns, based on concepts from leading business thinkers, and helps you reinterpret them for your own context. You will learn how to systematically understand, design, and implement a game-changing business model–or analyze and renovate an old one. Along the way, you’ll understand at a much deeper level your customers, distribution channels, partners, revenue streams, costs, and your core value proposition.

 

 


Tina Seelig: What I Wish I Knew When I Was 20

What-I-Wish

Major life transitions such as leaving the protected environment of school or starting a new career can be daunting. It is scary to face a wall of choices, knowing that no one is going to tell us whether or not we are making the right decision. There is no clearly delineated path or recipe for success. Even figuring out how and where to start can be a challenge. That is, until now.

As executive director of the Stanford Technology Ventures Program, Tina Seelig guides her students as they make the difficult transition from the academic environment to the professional world, providing tangible skills and insights that will last a lifetime. Seelig is an entrepreneur, neuroscientist, and popular teacher, and in What I Wish I Knew When I Was 20 she shares with us what she offers her students—provocative stories, inspiring advice, and a big dose of humility and humor.

 

 


Cynthia D´Amour:  Mreženje – Spretnost ki je v šoli ne učijo

mreženjeMreženje je ključna življenjska spretnost in temelj medsebojnih odnosov. Že jamski ljudje so ustvarjali mreže – plemena. Brez teh bi bilo njihovo preživetje nemogoče. Zakaj se zdi spretnost mreženja potemtakem tako težka? Spretnost mreženja je težka, ker nas v šoli o njej niso poučili. Učitelji so največ pozornosti namenjali podatkom in številkam. Na področju komunikacije in navezovanja stikov pa smo ostali praznih rok. Mreženje je sposobnost dobre komunikacije in grajenja medsebojnih odnosov.

 

 

 


Aljaž Stare:  Projektni management – Teorija in praksa

Knjiga vsebuje celoviti prikaz obvladovanja projektov različnih vrst v različnih združbah. V njem boste našli priporočila za preverjanje smotrnosti investicij, kako se organizacijsko lotiti razvoja izdelkov v podjetju, kako uvesti IT podporo procesu v javnem sektorju, kako organizirati prireditev v društvu ali celo zgraditi lastno hišo. Uporabna je tako za delo v praksi kot za študij, za osnovno spoznavanje s področjem projektnega managementa kot za nadgradnjo znanja na specifičnih področjih managementa projektov.

Knjiga vsebuje povzetek svetovne literature s področja managementa projektov, prikaže procese, postopke in orodja, ki se uporabljajo v praksi, ki jih avtor izdatno nadgrajuje še z nasveti iz svoje bogate prakse.

 

 


dr. Maja Konečnik Ruzzier: Temelji trženja

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Drayton Bird: Direktni marketing po zdravi pameti


V knjigi so zapisane 40-letne izkušnje in primeri človeka, ki o direktnem marketingu res veliko ve. Podobne knjige v Sloveniji ni. Gre za obsežno delo, ki govori o vseh področjih direktnega marketinga. Česar koli se boste v prihodnosti lotili, v knjigi boste našli pravi odgovor zase.

 

 

 

 


Andy Boynton, Bill Fischer : Virtuoso Teams: Lessons from teams that changed their worlds

At the heart of a great change or creative breakthrough you will often find a dynamic team of inspired individuals who work together to break out of the commonplace and make something remarkable happen.  A team that generates more creativity, more energy and the very best performance. The rules of the game are different for virtuoso teams and their leaders. From transforming jazz music to triumphing in polar exploration, they can explode “work as usual” if let free to make it happen.

This book will show you how to play to the standards of some of the greatest uncompromising, creative and catalytic teams of our times.

 

 


Evropski patentni urad: Kako pridobiti evropski patent 

 

 

 

 

 

 

 

 


Urad Republike Slovenije za intelektualno lastnino: Kako do znamke


Priročnik iz niza Intelektualna lastnina za podjetja, ki ga je izdala Svetovna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO). Namenjen je blagovnim znamkam, osrednjemu sredstvu tržnega gospodarstva in graditve identitete vsakega podjetja.

 

 

 

 

 


Urad Republike Slovenije za intelektualno lastnino: Privlačnost oblike


Priročnik iz niza Intelektualna lastnina za podjetja, ki ga je izdala Svetovna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO). Namenjen je modelom, pravici industrijske lastnine, ki imajo pri uspešnem uveljavljanju izdelkov na trgu osrednjo vlogo.

 

 

 

 

 

 


Avivah Wittenberg-Cox, Alison Maitland: Why Women Mean Business

Never before has there been such a confluence of international attention to the economic importance of women and the need for policies to enable them to fulfil their potential. The position of women – as employees, consumers and leaders – is seen as a measure of health, maturity and economic viability.
Why Women Mean Business takes the economic arguments for change to the heart of the corporate world. This powerful new book analyses the opportunities available to companies that really understand what motivates women in the workplace and the marketplace. Find out how companies that learn to adapt to women will be better able to respond to the challenge of an ageing workforce and the demands of the next generation of knowledge workers. The authors compare policies and approaches in countries around the world, that offer surprising and envious results.

 

 


Gary Hamel: Leading the Revolution

One of the world’s preeminent business thinkers and co-author of the bestseller, Competing for the Future, Gary Hamel helped set the management agenda for the 1990s. He now brings us into the twenty-first century with Leading the Revolution, which spent time on The New York Times, The Wall Street Journal, USA Today, and Business Week bestseller lists, among others. In his new book, Gary Hamel lays out an innovative action plan for any company or individual intent on becoming-and staying-an industry revolutionary, for years to come. By drawing on the success of “gray haired revolutionaries” like Charles Schwab, Virgin, and GE Capital-companies who are always thinking ahead of the game and growing in new directions-and profiling individuals such as Ken Kutaragi, one of the pioneers of Sony Playstation, Hamel explains how companies can continue to grow, innovate, and achieve success, even in a chaotic world market.

 

 


Dr. Damijan Mumel: Komuniciranje v poslovnem okolju

komvpolsoklojuPriročnik ponuja odgovore na vprašanja o komuniciranju, ki se pojavljajo tako začetnikom, kakor tudi tistim, ki ste v organizacijah na vodilnih delovnih mestih. Zato je nepogrešljiv vir znanja, ki vam bo pri vsakodnevnem delu pomagalo doseči cilje in vzpostavljati odnos tako s poslovnimi partnerji, kakor tudi s sodelavci v vaši organizaciji.

Priročnik vsebuje pregled in razlago osnovnih pojmov, ki so potrebni za razumevanje sistema in procesa komuniciranja nasploh in posebej v poslovnem okolju. Posebna pozornost je namenjena prikazu posameznih oblik komunikacijskih aktivnosti in veščin, ki se najpogosteje pojavljajo v vsakdanji praksi. Zajeto je pisno in ustno komuniciranje, interno in eksterno ter besedno in nebesedno komuniciranje.

V priročniku je predstavljeno tudi komuniciranje v kriznih razmerah ter motiviranje in konflikti, ki so nerazdružljivo vezani na komuniciranje. To daje delu še posebno vrednost in težo.

 

 


Donald Trump : Kako obogateti

Nepremičninski gigant, avtor uspešnic in televizijski impresarij Donald J. Trump v tej iskreni in enkratni knjigi poslovnih modrosti razkriva skrivnosti svojega uspeha. To je zabavna, poučna in pomembna knjiga, ki razkriva edinstvena stališča človeka, ki mu mesto na vrhu ni bilo podarjeno.
Trump govori jasno, odkrito določa delovna načela in poslovna pravila, ki so se obdržala v najzahtevnejših preizkušnjah – recept za uspeh, katerega sestavine niso bile odločilne samo za njegovo kariero, temveč so tudi temeljni kamni za kariero vsakogar, na katerem koli področju.

V tej knjigi Trump razkrije vse o svojem nepremičninskem imperiju in svoji vlogi vodje ter o svoji najpomembnejši vlogi očeta, ki je svoje otroke uspešno naučil ceniti denar in trdo delo.

 

 


Mag. Andreja Jernejčič: Skrivnosti javnega nastopanja

Prvi celostni priročnik pri nas, ki vključuje praktične nasvete za vse vrste nastopanja, ki lahko kogarkoli kadarkoli doletijo!

Za dober nastop gre, ko se o njem govori, ko si ljudje zapomnijo vsebino in sporočilo doseže njihova ušesa ter vas čez nekaj dni citirajo, ker se spomnijo vaših besed.

Priročnik je več kot poučno in zanimivo gradivo za vse, ki nastopate: naj bo to na velikih dogodkih, v medijih ali pa zgolj pred sodelavci ali poslovnimi partnerji. Ko ga boste prebrali, boste znali svoje ideje pred drugim zagovarjati bolj suvereno.

 

 


Igor Arih: Iz mojih čevljev

Igoriz-mojih-cevljev0 Arih, lastnik komunikacijske agencije Arih, avtor in soavtor številnih nagrajenih oglaševalskih del v Sloveniji in tujini, ter komunikacijski strateg zmage Zorana Jankoviča na nedavnih volitvah je izdal prvenec. Odlično avtorsko delo s podnaslovom Osnove dinamičnih komunikacij in sedem smrtnih komunikacijskih grehov.

V knjigi avtor na 230 straneh preprosto in odkrito predstavi načine vodenja dinamičnih komunikacij, rezultate vodenja projektov za različne naročnike kot tudi za lastne blagovne znamke, ki jih je ustvaril ali soustvaril (wannabesociety in Kokoshka). Kot vsak človek z idejo podira stara pravila in postavlja nova. Njegov način pisanja je izrazito odkrit in pošten, izogiba se teoretiziranju in kompliciranju ter ves čas ohranja zdravo mero razuma, kmečke pameti in prakse.

 

 


Bradeško M.: Povejte  z veseljem

Bradeško M. Povejte z veseljem“V knjigi avtor poleg temeljnih gradnikov dobrega nastopa poudarja pomen pristnosti in enkratnosti govornikove osebnosti, ki se mora izraziti, da bi pridobili zaupanje in občinstvu uspeli p(r)odati tisto, kar želite.
Opozori vas na večje in manjše nevšečnosti, ki bi se vam utegnile v okviru nastopa pripetiti, ter svetuje, kako jih odpraviti – če ne že preprečiti. Vse to avtor ponazori s številnimi primeri iz svojih izkušenj. Priročnik odpira prostor tudi spletu kot sodobnemu sredstvu za vaš nastop; razkriva, kako voditi spletne konference, se znajti v vlogi internetnega predavatelja …
Knjiga je namenjena vsem, ki javno nastopate, kot tudi vsem tistim, ki bi bili radi prepričljivi v vsakodnevnih pogovorih. Napisana je praktično, razumljivo in berljivo – tako, da napotke lahko uporabite že pri svojem naslednjem nastopu.”

 

 


Brulc V.: Sklenimo posel z vladarji znanja

Brulc V. Sklenimo posel z vladarji znanjaPriročnik je namenjen vodjem, kadrovskim delavcem, izobraževalcem, svetovalcem, predavateljem in vsem, ki želijo učno pogodbo uvesti v prakso kot svetovalci, vsem, ki želijo preizkusiti bolj individualizirane metode in načine vodenja izobraževalnega procesa, in vsem, ki učno pogodbo že uporabljajo. Z učno pogodbo učeči se in organizacija skupaj določita učne cilje in načine, kako jih bosta uresničila. Učna pogodba je torej pomemben mejnik v izobraževanju in upravljanju znanja zaposlenih ter organizacij, hkrati pa tudi novo sredstvo na kadrovskem področju za pridobivanje in razvoj talentiranih posameznikov.

 

 


Tatjana Zidar Gale, Boris Gale: Dialog, gibalo sprememb

Brulc V. Sklenimo posel z vladarji znanja

Knjiga, ki vas bo prepričala, da se lahko pogovarjate tudi drugače, bolje, in da se da te spretnosti z vajo naučiti!Ali se znamo pogovarjati? Kako sporočiti neprijetne novice. Zakaj so nekateri pogovori tako neprijetni. Zakaj so sestanki pogosto dolgi in brezplodni. Kako reševati konfliktne situacije

kako pohvaliti. Kakšno je učinkovito medosebno komuniciranje. Knjiga je namenjena managerjem na vseh ravneh vodenja, podjetnikom in vsem drugim, katerih glavno orodje je komuniciranje. Avtorja sta na delavnicah v podjetjih spoznala vrsto težav pri komuniciranju. Najpogostejše težave in rešitve zanje sta zajela v knjigo ter jih oblekla v privlačno zgodbo.

 

 


Christensen C., Raynor M.: The inovator’s solution

Christensen C., Raynor M. The inovator’s solutionChristensen v svoji uspešni predhodni knjigi The Innovator’s Dilemma opominja na to, kako lahko pretirano fokusiranje na dobiček zavira disruptivne inovacije in posledično marsikdaj vodi v propad velikih korporacij. Knjiga The inovator’s solution se osredotoča na podjetja, ki so sposobna prehiteti konkurenco prav zaradi naklonjenosti takim inovacijam. V knjigi je podrobneje predstavljenih devet poslovnih odločitev, ki vplivajo na rast podjetja, vključno z razvojem izdelkov, organizacijsko strukturo, financiranjem in ključnimi kupci. Za nazoren prikaz so uporabljeni primeri  svetovno znanih podjetji.

 

 

 


Collins J.: Good to Great: Why Some Companies Make the Leap…and Others Don’t

Collins J. Good to Great Why Some Companies Make the Leap…and Others Don’tAvtor se je nekoč vprašal: ” Ali lahko dobro podjetje postane odlično –  in če kako?” V knjigi Good to great zaključuje, da je to mogoče vendar ne čudežno.  Delo je nastalo na podlagi večletnih raziskav številčne ekipe, ki je preučevala več podjetij, ki so v krajšem času vidno napredovala. S pomočjo intervjujev, kvantitativnih analiz finančnih metrik, preučevanja  vzorcev poslovanja, kvantizacije odpuščanja in prestrukturiranja ter upoštevanja vpliva nakupov, so avtorji postavili teorijo prehoda z dobrega v odločno podjetje. Knjiga ponuja ‘zemljevid’ do odličnosti in je polna vitalnih idej za vsakega managerja.

 

 


Dawson R.: Secrets of Power Negotiating

Dawson R. Secrets of Power NegotiatingRoger Dawson je  izdal eno izmed najbolj prodajanih poslovnih avdio vsebin. Besedilo knjige Secrets of Power Negotiating , ki je zapisano po njegovih kasetah vas uči kako zmagati v vsakem pogajanju. S praktičnimi nasveti pokriva vse aspekte pogajalskega procesa  od začetnih korakov pa vse do končnih podrobnosti. Seznanja vas z novim načinom pritiska na sogovornika, ne da bi se ta počutil ogroženega. Pomaga vam prepoznavati različne pogajalske stile  in jih prilagajati glede na situacijo, tako da boste vedno uspeli ne glede na okoliščine.

 

 

 


Drucker F.P.: The Essential Drucker

Drucker F.P. The Essential DruckerOče modernega managementa, družbeni kritik in vodilni poslovni filozof analizira ekonomsko in družbeno situacijo že 60 let. Knjiga govori o osnovnih principih in koncernih managemanta ter o njegovih problemih, spreminjanju in  priložnostih. Managerjem podaja orodja za uresničevanje nalog , ki jih bosta družba in ekonomija jutrišnjega dne, zahtevali danes.

 

 

 

 


Godin S.: Purple cow

Godin S. Purple cowAvtor se sprašuje kaj je tisto kar imajo velika uspešna podjetja česar ostali nimajo.  Ugotavlja, da tradicionalni vzorci poslovanja več ne veljajo. Pomembno je, da si drugačen. Godin definira vijolično kravo kot nekaj kar je fenomenalno, vznemirjajoče in izjemno. Vsak dan lahko vidimo veliko krav, vendar vijolične nikakor ne bomo ignorirali. Sporočilo knjige je preprosto. Bodite drugačni!

 

 

 

 


Kawasaki G.: Reality check

Kawasaki G. Reality checkGuy Kawasaki je podjetnik, bloger, lastnik tveganega kapitala in guru. Reality chack je zbirka Royeve modrosti in nasvetov v priročni knjižni obliki. Je vodnik za ustanovitev in vodenje velikih organizacij. V njem se dotakne različnih tematik od konkurence do strank, inovacij in trženja. Podjetnikom pokaže kako prezreti pretekle poslovne teorije in se samostojno razumno usmeriti.

 

 

 

 


King S., Macklin J., West C.: Finance on a Beermat

King S., Macklin J., West C. Finance on a BeermatAli vas je strah financ? Če ste odgovorili pritrdilno, ne skrbite! Ste v dobri družbi – veliko podjetnikov  in lastnikov malih podjetij čuti enako. Knjiga Finance on a Beermat poskuša celotno temo prikazati manj mistično.V njej je prikazano kako spremeniti vodenje financ iz nečesa strašnega, nerazumljivega in dolgočasnega v jasno, močno in proaktivno orodje za izgradnjo podjetja.

 

 

 

 


Moore A. G.: Crossing the Chasm: Marketing and Selling Technology products to Mainstream Customers

Moore A. G. Crossing the Chasm Marketing and Selling Technology products to Mainstream CustomersCrossing the Chasm je knjiga, ki definira vzorec razvoja trženja. Namenjena je predvsem  visokotehnološkim podjetjem, ki se usmerjajo v marketing in se soočajo z različnimi izzivi pri distribuciji svojih izdelkov. Teorija avtorja Moora govori o tem, kako  se visoke tehnologije na začetku dobro prodajajo, predvsem tehnično pismenim strankam, nato zanimanje upade. Knjiga uči kako se  kot tržni strokovnjaki podati čez prepad in usmeriti k novim kupcem. Ta vzorec, pravi Moore, je edinstven za high-tech industrijo.

 

 

 


Možina S., Tavčar M., Zupan N., Kneževič A.N.: Poslovno komuniciranje 

Možina S., Tavčar M., Zupan N., Kneževič A.N. Poslovno komuniciranjeGre za zaokrožen učbenik namenjen dodiplomskimin še zlasti podiplomskim študentom ter hkrati dragocen pripomoček podjetnikom, ki se želijo kvalificirano usposobiti za uspešno poslovno komuniciranje. Avtorji so se celovito lotili nekaterih najpomembnejših vidikov komuniciranja kot enega izmed temeljev poslovne uspešnosti.

 

 

 

 


Ozer S.: Golo občinstvo ni dovolj

Ozer S. Golo občinstvo ni dovoljSposobnost javnega nastopanja postaja vedno bolj pomembna v današnjem svetu. Znati javno in sproščeno nastopati v javnosti, pomeni spretnost, ki zagotavlja uspeh na vseh področjih. Avtor knjige Steve Ozer ponuja praktičen in sistematičen postopek za premagovanje strahu pred javnim nastopanjem. Zagotovo bo pomagal številnim, še posebej tistim, ki jih je strah javno nastopati.

 

 

 


Shepherd R., Hisrich M., Peters D.: Enterpreneurship

Shepherd R., Hisrich M., Peters D. EnterpreneurshipOsma izdaja knjige Enterpreneurship je bila napisana z namenom jasno seznaniti študente s procesom oblikovanja, načrtovanja in implementacije nove naložbe. S podrobnimi opisi je predstavljeno kako se na logičen način podati v nov podvig. Avtorji s svojimi raznolikimi izkušnjami prispevajo k nazornemu prikazu živahne dinamike sodobnih podjetniških izzivov, poglavja pa tudi spremljajo opisi realnih primerov.

 

 

 


Tracy B.: Vrhunske prodajne tehnike

produkt_prodajna“Ste strokovnjak za prodajo? Imate to delo v krvi? Se zavedate, kako bistvenega pomena je, da ostanete korak pred svojimi strankami in konkurenco? Je vaš cilj, da na svojem področju vedno ostanete v samem vrhu?
Avdio program Vrhunske prodajne tehnike vas bo naučil, zakaj:
– tradicionalne prodajne tehnike ne delujejo več;
– se je motivacija za nakup pri današnjih poslovnih strankah spremenila;
– ljudje kupujejo rešitve, ne izdelkov;
– je zbiranje informacij visoko donosna naložba;
– izobrazba, znanje in izkušnje pomenijo prodajo.
Avdio program Vrhunske prodajne tehnike je v slovenščini in vsebuje 6 CD-jev (cca. 6 ur poslušanja).”

 

 


Tracy B.: Gospodar svojega časa

Tracy B. Gospodar svojega časa“Upravljanje s časom je v resnici upravljanje z življenjem.”
Imate občutek, da ima dan vedno premalo ur?
Kljub temu, da trdo delate, na koncu dneva še vedno ostanejo nedokončane stvari?
Imate premalo časa za stvari, ki so za vas pomembne?
So zaposleni pogosto pod stresom zaradi pomanjkanja časa?
Program Briana Tercya vam svetuje kako v krajšem času narediti več stavri, lažje doseči cilje, se znebiti nedokončanih obveznosti, povečati produktivnost in prihraniti čas za najpomembnejše stvari.
Avdio program je v slovenščini in vsebuje 6 CD-jev (cca. 6 ur poslušanja).

 

 


Tercy B.: Vodenje v mezincu

produkt_vodenje_lBi radi tudi sami povečali svoje vodstvene sposobnosti ali vodstvene sposobnosti vodij v vašem podjetju?
Avdio program Vodenje v mezincu  je sestavljen iz treh delov:
1. del: Lastnosti vrhunskih vodij. Spoznali boste, katere so skupne značilnosti vseh uspešnih vodij in kako lahko tudi sami izboljšate svoje vodstvene sposobnosti.
2. del: Delegiranje in nadziranje. Vaš rezultat na teh področjih ni odvisen od tistega, kar veste, temveč od tistega, česar ne veste. Spoznajte torej vse skrite vidike delegiranja in nadziranja!
3. del: Turbostrategija. Vsebuje nekatere najboljše ideje o strategiji, kar so jih kdajkoli odkrili.
Avdio program Vodenje v mezincu je v slovenščini in vsebuje 3 CD-je (cca. 3 ure poslušanja).

 

 

 

 

Želiš biti obveščen o naslednjem dogodku? PRIJAVI SE NA E-NOVICE More

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili