Ponudba vrednosti (value proposition)

Ponudba vrednosti je splet koristi, ki jih kupec pričakuje od vašega podjetja. Opredeli, kaj je vaša glavna konkurenčna prednost in se spreminja glede na potrebe posameznega segmenta. Skozi čas in glede na spremenjene potrebe se seveda tudi spreminja, tako kot se spreminjajo lastnosti produktov ali storitev, ki jih prodajate. Na delavnici bomo z različnimi orodji, kot je na primer kanvas ponudbe vrednosti, oblikovali ponudbo vrednosti za posamezen segment.

02.03.2023

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Ponudba vrednosti je splet koristi, ki jih kupec pričakuje od vašega podjetja. Opredeli, kaj je vaša glavna konkurenčna prednost in se spreminja glede na potrebe posameznega segmenta. Skozi čas in glede na spremenjene potrebe se seveda tudi spreminja, tako kot se spreminjajo lastnosti produktov ali storitev, ki jih prodajate.

Na delavnici bomo z različnimi orodji, kot je na primer kanvas ponudbe vrednosti, oblikovali ponudbo vrednosti za posamezen segment.

Na delavnici boste dobili:

  • uporaben praktičen pogled potenciala ideje za realizacijo na trgu.,
  • znanje, kako oblikovati ponudbo vrednosti,
  • (in nenazadnje) odlično priložnost za nova spoznanstva.

Delavnica bo potekala izrazito praktično, saj boste delali na vaših primerih, predavatelj pa vam bo pomagal pri nalogah in vas usmerjal. 


Delavnico bo vodil dr. Blaž Zupan, docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej je specializiran za razvoj novih idej, produktov in storitev. Poleg pedagoškega in raziskovalnega dela je hkrati ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini. Deluje tudi na področju svetovanja tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti, analiz domačega in mednarodnega trga, poslovnih priložnosti, trženja, financiranja in iskanja novih idej pri razvoju izdelkov in storitev s pomočjo Design thinking in Lean (vitkih) metod.
 

Delavnica je namenjena: startupom in vsem, ki ste na začetku podjetniške poti

KDAJ: sreda, 8. marec, od 8:30 do 14:30

KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT, Javna agencija.

Sorodno