Osnove uspešne prodaje

Pogosto se zgodi, da podjetja posvečajo premalo fokusa prodajnim aktivnostim. Kako sploh začeti s prodajo izdelka ali storitve in kako uspešno prodajati?

11.04.2022

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Pogosto se zgodi, da podjetja posvečajo premalo fokusa prodajnim aktivnostim. Kako sploh začeti s prodajo izdelka ali storitve in kako uspešno prodajati?

Na delavnici boste spoznali ključne funkcije znotraj podjetniško vodstvenega tima in zakaj je razvoj prodajne funkcije tako pomemben.

Poglobili se bomo v:

  • poznavanje kupcev in segmentacijo,
  • prodajni proces,
  • prodajni lijak ter
  • razlike med B2C in B2B prodajo.

Dr. Rok Stritar je ustanovitelj in direktor spletne trgovine za gorniško opremo Kibuba. Z obsežnim znanjem o podjetništvu in s kompetencami na področju razvoja poslovnih modelov bootstrappinga, upravljanja in celostnega razvoja podjetja je mentor številnim podjetjem. Več kot desetletje je deloval kot raziskovalec in predavatelj za podjetniške predmete na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani ter se nato popolnoma posvetil podjetniškemu svetu.

Blaž Zupan

 

Delavnica je namenjena: startup podjetnikom

 KDAJ: četrtek, 21. april, od 10.00 do 13.00

KJEONLINE

Vabljeni!

Ekipa LUI

 

*Delavnice se ne snemajo.

Sorodno