Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Si želite poletje izkoristiti za nova podjetniška znanja in veščine? Imate dovolj teorije in vas zanima praksa?
Med 17. in 19. avgustom za vas pripravljamo brezplačno LUI Poletno šolo, kjer vam bodo naši uspešni in izkušeni inkubiranci predajali svoja znanja iz prakse na teme digitalnega marketinga, brandinga, produktnega razvoja, prodaje in grajenja skupnosti.
Prvih 20 prijavljenih bo imelo možnost udeležbe na dogodku v živo. Če epidemiološke razmere tega ne bodo omogočale, bo celoten dogodek potekal virtualno.
Uspešni LUI-jevi startupovci v okviru startup šole predajajo znanja iz prakse naslednjim generacijam.
Urnik LUI-jeve Poletne startup šole:
- Prvi dan bo z nami Primož Romih iz uspešnega startupa PrimeKombucha. Odličen marketingaš bo na primeru lastne blagovne znamke fermentiranih pijač predstavil široko področje digitalnega marketinga, marketinških aktivnosti in dobrih praks.
Drugi dan bosta z nami Niko Klanšek in Tilen Kegl. Niko je mednarodni startupovec, svetovalec in mojster crowdfunding platform, Tilen pa uspešen marketingaš, mentor in crowdfunding entuziast. Z izkušnjami iz lastnih startupov in sodelovanj z neštetimi drugimi podjetji nam bosta skupaj predstavila najboljše načine grajenja in povezovanja skupnosti (strank).
- Tretji dan bo z nami Jan Forsthuber iz startupa Deltahub. Njihova ekipa je v času študija prišla do rešitve potencialnega zdravstvenega problema uporabnikov računalnika in jo oblikovala v izredno uspešno in profitabilno podjetje. Prisluhnite mojstrom uporabniške izkušnje, brandinga, dizajna in prodaje na tuje trge pri nasvetih za zagon in vodenje uspešnega startupa.
Delavnica je namenjena: podjetnikom in bodočim podjetnikom
KDAJ: 17., 18. in 19. avgust, od 10. do 13. ure.
KJE: Prvih 20 prijavljenih bo imelo možnost udeležbe na dogodku v živo. Če epidemiološke razmere tega ne bodo omogočale, bo celoten dogodek potekal virtualno.