Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
V zadnjih nekaj letih je spletna prodaja postala nepogrešljiv del trgovinskega segmenta. Z napredkom digitalizacije v vseh porah življenja je tako postala naš vsakdan. Število spletnih nakupov hitro narašča, v 2020 sta namreč na spletu nakupovali več kot 2 milijardi ljudi, pri čemer je globalna maloprodaja presegla 3 bilijone evrov. Če tudi vas mika spletna prodaja ali pa se z njo že ukvarjate, je vsekakor dobro, da obvladate nekaj ključnih dejavnikov za čim bolj uspešno poslovanje.
Na delavnici bomo pogledali najpomembnejša vprašanja spletne prodaje:
- Kaj je vaš USP oz. edinstvena prodajna prednost?
- Najpomembnejša metrika spletne prodaje = ?
- Kako se fokusirati na best-sellerje?
- Je bolje kupiti ceneje ali drago prodati?
- Raje poslušati sebe ali stranke?
- Kateri je najbolj profitabilen marketinški kanal za vse spletne trgovine?
Na hitro se bomo sprehodili po 10-letni poti podjetja Moja Čokolada d.o.o. in izvedeli kako iz 1.000 € letno priti do več kot 1 milijon € letne prodaje oz. kot z nasmehom pove Andraž: “Devet od desetih ljudi obožuje čokolado. Deseti vedno laže.”
Andraž Gavez je soustanovitelj izjemno uspešne spletne trgovine mojacokolada.si in najhitreje rastočega specializiranega skladiščnega centra v Sloveniji za spletne trgovcev, Fully. Ima več kot 10-letne izkušnje na področju spletne prodaje, med drugim je sodeloval tudi z velikanoma, kot sta Outfit7 in Studio Moderna.
Delavnica je namenjena: potencialnim podjetnikom, startupovcem in novodobnim podjetnikom
KDAJ: ponedeljek, 14. junij, od 10. do 13. ure
KJE: online