Spletna prodaja

V zadnjih nekaj letih je spletna prodaja postala nepogrešljiv del trgovinskega segmenta. Z napredkom digitalizacije v vseh porah življenja je tako postala naš vsakdan. Število spletnih nakupov hitro narašča, v 2020 sta namreč na spletu nakupovali več kot 2 milijardi ljudi, pri čemer je globalna maloprodaja presegla 3 bilijone evrov. Če tudi vas mika spletna prodaja ali pa se z njo že ukvarjate, je vsekakor dobro, da obvladate nekaj ključnih dejavnikov za čim bolj uspešno poslovanje.

04.06.2021

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si


V zadnjih nekaj letih je spletna prodaja postala nepogrešljiv del trgovinskega segmenta. Z napredkom digitalizacije v vseh porah življenja je tako postala naš vsakdan. Število spletnih nakupov hitro narašča, v 2020 sta namreč na spletu nakupovali več kot 2 milijardi ljudi, pri čemer je globalna maloprodaja presegla 3 bilijone evrov. Če tudi vas mika spletna prodaja ali pa se z njo že ukvarjate, je vsekakor dobro, da obvladate nekaj ključnih dejavnikov za čim bolj uspešno poslovanje.

Na delavnici bomo pogledali najpomembnejša vprašanja spletne prodaje:

  • Kaj je vaš USP oz. edinstvena prodajna prednost?
  • Najpomembnejša metrika spletne prodaje = ?
  • Kako se fokusirati na best-sellerje?
  • Je bolje kupiti ceneje ali drago prodati? 
  • Raje poslušati sebe ali stranke?
  • Kateri je najbolj profitabilen marketinški kanal za vse spletne trgovine? 

Na hitro se bomo sprehodili po 10-letni poti podjetja Moja Čokolada d.o.o. in izvedeli kako iz 1.000 € letno priti do več kot 1 milijon € letne prodaje oz. kot z nasmehom pove Andraž: “Devet od desetih ljudi obožuje čokolado. Deseti vedno laže.”


Andraž Gavez je soustanovitelj izjemno uspešne spletne trgovine mojacokolada.si in najhitreje rastočega specializiranega skladiščnega centra v Sloveniji za spletne trgovcev, Fully. Ima več kot 10-letne izkušnje na področju spletne prodaje, med drugim je sodeloval tudi z velikanoma, kot sta Outfit7 in Studio Moderna.

Ajda Marič

 

Delavnica je namenjena: potencialnim podjetnikom, startupovcem in novodobnim podjetnikom

 KDAJ ponedeljek, 14. junij, od 10. do 13. ure

KJE: online

Sorodno