Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Pogovori z uporabniki (ali kupci) vaših izdelkov ali storitev vam nudijo vpogled v njihove potrebe in želje. S podatki, ki jih dobite po pogovoru, lahko izboljšate vaš izdelek ali storitev in tako povišate zadovoljstvo vaših uporabnikov.
Na delavnici se boste naučili:
- kako se pripraviti na izvedbo intervjuja z vašimi kupci ali uporabniki,
- kako izvesti intervju z vašimi kupci ali uporabniki,
- kako izboljšati veščine pri izpeljavi intervjuja,
- kako uporabiti podatke po intervjuju.
S pridobljenim znanjem bo vsak posameznik izvedel testni intervju in tako teorijo preizkusil v praksi.
Dr. Ajda Marič je strokovnjakinja za uporabniško izkušnjo in Design thinking, 2020 je doktorirala iz bioznanosti na Univerzi v Ljubljani. Izkušnje o metodi Design thinking je pridobila preko izobraževanj in preko projektnega dela od 2015 naprej. Izobraževala se je tako v Slovenji, kot na Hasso Plattner Institute of Design (d.school) v Berlinu. Sodelovala je v večjem številu projektov (od startupov do 100 mio € podjetij). Pri svojem delu uporablja različne metode kvantitativnega in kvalitativnega raziskovanja, svetovanja, izobraževanja ali optimizacijo uporabniške izkušnje pa je izvajala v različnih domačih in tujih podjetjih, kot so Mlekarna Krepko, Palma d.o.o., Influee Inc.. in drugi.
Delavnica je namenjena: potencialnim podjetnikom, startupovcem, novodobnim podjetnikom, ustvarjalcem video vsebin, digitalnim komunikatorjem, upravljalcem družbenih omrežij
KDAJ: četrtek, 3. junij, od 13. do 14.30 ure
KJE: online