LUI je okolje, kjer v skupnosti podobno mislečih dobiš vse, kar potrebuješ za zagon svoje ↑ startup zgodbe.

Od ideje do trga: Poslovni model 360°
Tridnevna praktična delavnica, ki združuje ključne korake poslovnega razvoja: opredelitev problema, raziskavo trga, prototipiranje, izbiro prodajnih kanalov in finance. Celovit okvir za uspešen prehod ideje na trg ter samozavesten začetek podjetniške poti.
Filtriraj po temi

Predstavitev programa Labs to Market
Predstavitev programa Labs to Market bo v okviru TTO srečanja raziskovalcem ponudila vpogled v priložnosti za komercializacijo inovacij, predstavila dosežke programa ter spodbudila sodelovanje med akademskim in poslovnim okoljem.

Srečanje pisarn za prenos znanja (TTO) v 2025
Organiziramo tradicionalno TTO srečanje z 'Ugly Sweater' pridihom, namenjeno povezovanju raziskovalcev, podpornih okolij in krepitvi prenosa znanja.

Povečajte prihodke in presežite prodajne cilje z uporabo CRM
LUI organizira praktično delavnico, namenjeno podjetnikom in startupom, ki želijo izboljšati upravljanje odnosov s strankami in povečati prodajo. Uporaba CRM sistemov omogoča doseganje boljših poslovnih rezultatov, prihranek časa in izboljšanje zadovoljstva strank.

Finančni plan za prijavo na P2
LUI organizira praktično delavnico, ki je namenjena vsem, ki se pripravljate na prijavo na razpis P2 Slovenskega podjetniškega sklada. Razpis P2 predstavlja izjemno priložnost za mlada in inovativna podjetja, da pridobijo subvencijo za razvoj svojih poslovnih idej, a priprava kakovostnega finančnega načrta je ključnega pomena za uspešno prijavo.

Go-To-Market strategija: P2
Pri prijavi na razpis P2 je ključno, da izkažete jasno in dobro premišljeno go-to-market strategijo, ki bo prepričala ocenjevalce in vam pomagala uspešno vstopiti na trg. Na delavnici, boste spoznali, kako učinkovito oblikovati strategijo vstopa na trg, prilagojeno specifičnim zahtevam razpisa P2.

Lifecycle Email Marketing: Vodnik za začetnike
V zadnjih desetletjih smo doživeli velik razpon digitalnih tehnologij, ki so močno spremenile način trženja. Pojavili so se novi komunikacijski kanali in orodja, ki so marketinškim strokovnjakom omogočili nove pristope in načine za doseganje potencialnih kupcev. Izmed njih zagotovo izstopa e-poštni marketing.

Tvoja vstopnica v Start-up svet: Priložnost za mlade
Se sprašuješ, kako se vključiti v dinamični svet start-upov? Naša torkova delavnica bo namenjena mladim z inovativnimi idejami in podjetniškim duhom, ki želijo spoznati možnosti in priložnosti v slovenskem startup ekosistemu!

Z LUI do sredstev P2
Odkrij, kako do nepovratnih sredstev za razvoj svojega podjetja! Imaš idejo, ki bi lahko postala inovativni produkt ali storitev? Si že ustanovil podjetje v letu 2024 ali razmišljaš o ustanovitvi v bližnji prihodnosti? Potrebuješ finančni zagon za hitrejši razvoj?

Davčne spremembe za normirane podjetnike v Sloveniji: Ključne novosti v letih 2025 –2027
V letu 2025 bodo v Sloveniji stopile v veljavo nove davčne spremembe, ki bodo imele velik vpliv na normirane podjetnike. Glavne spremembe, ki jih prinaša nova davčna reforma, se nanašajo predvsem na znižanje mej za priznavanje normiranih odhodkov in prilagoditve davčnih pogojev.

Investment Readiness: Izvedba Uspešne Kampanje za Pridobivanje Sredstev
Kako izvesti uspešno kampanjo za pridobivanje sredstev, ki bo pritegnila pozornost pravih investitorjev? Dogodek "Investment Readiness: Izvedba Uspešne Kampanje za Pridobivanje Sredstev" je zasnovan za startupe in podjetnike, ki želijo izboljšati svoje veščine in strategije na področju zbiranja investicij.

My startup is ready for investment – how to avoid hard-to-fix mistakes?
Vstop v svet investicij je za startup podjetja ključnega pomena, vendar lahko nepremišljene odločitve vodijo do napak, ki jih je kasneje težko popraviti. Na tem dogodku bo dr. Peter Merc, izkušen pravnik in investitor, delil svoje bogate izkušnje ter opozoril na najpogostejše pasti, ki se jim je treba izogniti pri iskanju investitorjev.

Odkrij svojo edinstveno prednost na trgu: delavnica z Janom Kajbo
Ali veste, kaj vas resnično loči o konkurence? V današnjem konkurenčnem svetu je uspeh odvisen od tega, kako jasno komunicirate svojo vrednost in kako se razlikujete od drugih. Pridružite se naši brezplačni delavnici in odkrijte svojo unikatno prednost (USP - Unique Selling Proposition - edinstvena prodajna oz. konkurenčna prednost), ki bo kupce pritegnila prav k vam!

Od ideje do trga: Poslovni model 360°
Tridnevna praktična delavnica, ki združuje ključne korake poslovnega razvoja: opredelitev problema, raziskavo trga, prototipiranje, izbiro prodajnih kanalov in finance. Celovit okvir za uspešen prehod ideje na trg ter samozavesten začetek podjetniške poti.

Delavnica: Kako intervjuvati stranke?
Poglobljeni intervjuju so učinkovit način za odkrivanje pravih problemov in priložnosti za razvoj ali izboljšave produktov in storitev. Cilj je pridobiti vpoglede v motive, želje in frustracije uporabnikov, ki postanejo osnova za boljše zadovoljevanje njihovih potreb.

Pravni temelji za podjetnike: od ideje do izvedbe
Se spopadate z vprašanji glede pogodb, pravnih obveznosti ali pravilnega pravnega okvira vašega podjetja? V Tehnološkem parku Ljubljana odpirajo vrata delavnici, ki je namenjena vsem podjetnikom in start-up ekipam, ki želijo utrditi svoje pravno znanje in se izogniti dragim napakam.

Nov priročnik za investitorje z evropsko podporo odpira priložnosti v zdravstvenem sektorju CEE
Nov priročnik za investitorje, pripravljen v okviru EU financiranega projekta Healthy Investment Central and Eastern Europe (HICEE), daje globalnim vlagateljem orodja za vstop na ta premalo izkoriščen trg.

Nadaljevalna delavnica – Canva za tvoj posel ali projekt: Prepoznavnost, blagovna znamka in AI v praksi
Za vse, ki Canvo že uporabljate na osnovnem nivoju in želite spoznati naprednejše funkcije, AI-toole, trike in workflow-e, s katerimi Canva postane resen marketing & branding tool.

Researcher’s Meetup – Market Opportunity Navigator: Od ideje do prave tržne priložnosti
Kako iz delno razvite tehnologije oblikovati tržno uspešen produkt ali storitev? Spoznajte orodje Market Opportunity Navigator, ki vam pomaga izbrati prave tržne priložnosti in sprejemati boljše strateške odločitve.

Odpotuj z nami v Taipei – delegacija na TAITRONICS & AIoT Taiwan 2025
Gre za enega osrednjih sejmov na področju umetne inteligence, interneta stvari in pametnih naprav, s poudarkom na prebojnih tehnologijah, trajnostnih rešitvah in globalnem sodelovanju.

Researchers’ Meetup
Vabljeni na srečanje skupnosti raziskovalcev v Ljubljani!

Marketing bootcamp
Marketinški Bootcamp je brezplačen program v treh delih, namenjen podjetnikom in članom ekip, ki se ukvarjajo z marketingom ter želijo nadgraditi svoje znanje in spodbuditi rast podjetja.

Z inovacijami v zdravstvu čez ovire – a ne brez sodelovanja vseh deležnikov
Prvi letošnji EIT Health Morning Health Talk z naslovom »Beyond the Money – Essential resources needed to effectively leverage innovations in healthcare« osvetlil sistemske izzive in priložnosti.

EIT Health Morning Health Talks: Beyond the money – Essential resources needed to effectively leverage innovations in healthcare
Kaj resnično poganja (ali zavira) inovacije v zdravstvu?

Pridružite se ekipam v Labs to Market 2025
Labs to Market je vsakoletni program, ki povezuje raziskovalce, ki želijo svoje inovacije prenesti iz laboratorijev, delavnic in garaž na trg, s podjetniki, ki imajo izkušnje s poslovnim razvojem; kreativnimi posamezniki, ki želijo svoje spretnosti in znanje aplicirati na znanstvene in tehnološke inovacije; ter ambicioznimi študenti, ki želijo pridobiti praktične izkušnje pri soustvarjanju inovativnih rešitev. Podprt je z izkušenimi mentorji, ki ekipam pomagajo pri raziskovanju tržnih priložnosti, oblikovanju poslovnih modelov in iskanju finančnih sredstev. Program omogoča gradnjo multidisciplinarnih ekip in nudi strukturiran pristop, ki inovacijam pomaga do preboja na trg.

Investment Readiness: Izvedba Uspešne Kampanje za Pridobivanje Sredstev
Kako izvesti uspešno kampanjo za pridobivanje sredstev, ki bo pritegnila pozornost pravih investitorjev? Dogodek "Investment Readiness: Izvedba Uspešne Kampanje za Pridobivanje Sredstev" je zasnovan za startupe in podjetnike, ki želijo izboljšati svoje veščine in strategije na področju zbiranja investicij.

My startup is ready for investment – how to avoid hard-to-fix mistakes?
Vstop v svet investicij je za startup podjetja ključnega pomena, vendar lahko nepremišljene odločitve vodijo do napak, ki jih je kasneje težko popraviti. Na tem dogodku bo dr. Peter Merc, izkušen pravnik in investitor, delil svoje bogate izkušnje ter opozoril na najpogostejše pasti, ki se jim je treba izogniti pri iskanju investitorjev.

Odkrij svojo edinstveno prednost na trgu: delavnica z Janom Kajbo
Ali veste, kaj vas resnično loči o konkurence? V današnjem konkurenčnem svetu je uspeh odvisen od tega, kako jasno komunicirate svojo vrednost in kako se razlikujete od drugih. Pridružite se naši brezplačni delavnici in odkrijte svojo unikatno prednost (USP - Unique Selling Proposition - edinstvena prodajna oz. konkurenčna prednost), ki bo kupce pritegnila prav k vam!

Pogovor z gosti: dr. Enej Kuščer
Pridružite se nam na navdihujočem pogovoru z dr. Enejem Kuščerjem, izkušenim ustanoviteljem in podjetnikom v svetu start-upov. Dogodek bo priložnost za vpogled v osebno in poslovno pot enega izmed uspešnejših slovenskih podjetnikov.

Marketing bootcamp
Marketinški Bootcamp je tridelni program, namenjen podjetnikom in članom ekipe, ki skrbijo za marketing, ki želijo poglobiti svoje znanje ter pospešiti rast svojega podjetja.

SALES BOOTCAMP – Kako doseči stranke in prodati
Imate odlično rešitev, pa jo tako zelo težko prodate. Pošiljate ponudbe, dobite mogoče kak odgovor, potem pa tišina. Vaša rešitev je vsem strankam všeč, naroči pa je ne nihče.

Z nepovratnimi sredstvi do uspešnega vstopa na trg
Vabimo vas na delavnico, kjer bomo skupaj raziskali, kako pridobiti nepovratna sredstva in jih učinkovito uporabiti za razvoj vaših podjetniških idej. Namenjena je startupom, inovatorjem, študentom in vsem, ki so na začetku svoje podjetniške poti ali že iščejo priložnosti za financiranje svojega projekta.

Komunikacija v startup svetu – Kako prepoznati osebnostne tipe za boljše sodelovanje
V startup svetu uspeh pogosto ne temelji le na odličnih idejah, temveč na sposobnosti učinkovitega sodelovanja in komunikacije z drugimi.

Go-to-Market Strategija z Janom Kajbo
Pri lansiranju novega produkta ali storitve je ključnega pomena natančna in dobro premišljena go-to-market strategija, ki vam bo pomagala učinkovito vstopiti na trg in pridobiti prve stranke.

Projektno vodenje v praksi – Od ideje do uspešne izvedbe
Delavnica vas bo popeljala skozi vse faze projektnega vodenja pri razvoju inovativnih rešitev, od oblikovanja začetne ideje do končne izvedbe in podpore projektov. Spoznali boste ključne elemente za uspešno vodenje projektov, pri čemer bomo raziskovali uporabne metode in pristope, ki jih lahko takoj implementirate v svoje delo.

Researchers’ Meetup
Vabljeni na srečanje skupnosti raziskovalcev v Ljubljani! Na dogodku boste imeli priložnost spoznati druge raziskovalce ter se seznaniti s startup ekosistemom in primeri uspešnih raziskovalnih ekip.

Delegiranje in vodenje startup ekip
Vse je super, dokler ste one-man band. Potem pa ekipa začne rasti, a se še vedno nič ne zgodi brez vas. Z vodenjem ekipe pridejo novi izzivi, ker pogosto hitreje naredite sami, nimate vzpostavljenih procesov ali kazalnikov uspešnosti ter se soočate z izzivi v komunikaciji in delegiranju nalog.

Od ideje do trga: Poslovni model 360°
Tridnevna praktična delavnica, ki združuje ključne korake poslovnega razvoja: opredelitev problema, raziskavo trga, prototipiranje, izbiro prodajnih kanalov in finance. Celovit okvir za uspešen prehod ideje na trg ter samozavesten začetek podjetniške poti.

Delavnica: Kako intervjuvati stranke?
Poglobljeni intervjuju so učinkovit način za odkrivanje pravih problemov in priložnosti za razvoj ali izboljšave produktov in storitev. Cilj je pridobiti vpoglede v motive, želje in frustracije uporabnikov, ki postanejo osnova za boljše zadovoljevanje njihovih potreb.

Pravni temelji za podjetnike: od ideje do izvedbe
Se spopadate z vprašanji glede pogodb, pravnih obveznosti ali pravilnega pravnega okvira vašega podjetja? V Tehnološkem parku Ljubljana odpirajo vrata delavnici, ki je namenjena vsem podjetnikom in start-up ekipam, ki želijo utrditi svoje pravno znanje in se izogniti dragim napakam.

Nov priročnik za investitorje z evropsko podporo odpira priložnosti v zdravstvenem sektorju CEE
Nov priročnik za investitorje, pripravljen v okviru EU financiranega projekta Healthy Investment Central and Eastern Europe (HICEE), daje globalnim vlagateljem orodja za vstop na ta premalo izkoriščen trg.

Nadaljevalna delavnica – Canva za tvoj posel ali projekt: Prepoznavnost, blagovna znamka in AI v praksi
Za vse, ki Canvo že uporabljate na osnovnem nivoju in želite spoznati naprednejše funkcije, AI-toole, trike in workflow-e, s katerimi Canva postane resen marketing & branding tool.

Researcher’s Meetup – Market Opportunity Navigator: Od ideje do prave tržne priložnosti
Kako iz delno razvite tehnologije oblikovati tržno uspešen produkt ali storitev? Spoznajte orodje Market Opportunity Navigator, ki vam pomaga izbrati prave tržne priložnosti in sprejemati boljše strateške odločitve.

Odpotuj z nami v Taipei – delegacija na TAITRONICS & AIoT Taiwan 2025
Gre za enega osrednjih sejmov na področju umetne inteligence, interneta stvari in pametnih naprav, s poudarkom na prebojnih tehnologijah, trajnostnih rešitvah in globalnem sodelovanju.

Researchers’ Meetup
Vabljeni na srečanje skupnosti raziskovalcev v Ljubljani!

Marketing bootcamp
Marketinški Bootcamp je brezplačen program v treh delih, namenjen podjetnikom in članom ekip, ki se ukvarjajo z marketingom ter želijo nadgraditi svoje znanje in spodbuditi rast podjetja.

Z inovacijami v zdravstvu čez ovire – a ne brez sodelovanja vseh deležnikov
Prvi letošnji EIT Health Morning Health Talk z naslovom »Beyond the Money – Essential resources needed to effectively leverage innovations in healthcare« osvetlil sistemske izzive in priložnosti.

EIT Health Morning Health Talks: Beyond the money – Essential resources needed to effectively leverage innovations in healthcare
Kaj resnično poganja (ali zavira) inovacije v zdravstvu?

Delegacije in LUI podpora pri vstopu na tuje trge
Pri LUI verjamemo, da imajo najboljše ideje tudi globalni potencial.

HICEE
Healthy Investment Central Eastern Europe (HICEE) aims to boost innovations in Central and Eastern Europe (CEE), where start-ups receive only a third of the European average for VC investments.
JR Start-up konzorcij

Rektorjeva nagrada
Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerza v Ljubljani je tradicionalno tekmovanje, ki že 13 let poteka v sodelovanju z Ljubljanskim univerzitetnim inkubatorjem in je odlična spodbuda za študente in zaposlene Univerze v Ljubljani, da s svojimi tehnološkimi in netehnološkimi inovacijami vstopijo na trg in idejo komercializirajo.

JR podporno okolje 2023
Aktivnosti LUI v okviru operacije »JR podporno okolje 2023« sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

EIT Health
EIT Health je največja mreža organizacij in inovacij na področju zdravja, podprta s strani Evropskega inštituta za inovacije in tehnologije (EIT) in Evropske Unije. Organizira enega največjih vseevropskih pospeševalnikov z več kot 20 različnimi programi za študente, doktorje znanosti, mala in srednja podjetja in strokovnjake s področja medicinske tehnologije, biotehnologije ter znanosti o življenju in e-zdravju.

EIT Urban Mobility
EIT Urban Mobility je ena izmed skupnosti znanja in inovacij (angleško KIC – knowledge in innovation community) pod okriljem evropskega inštituta za inovacije in tehnologijo (EIT).

EIT Raw Materials
EIT RawMaterials provides a collaborative environment for disruptive and breakthrough innovations by connecting business with academia, research, and investment. It also invests in the future generation of innovators for the raw materials sector through initiatives ranging from the education of school students to higher qualifications for industry professionals.
