Avgustovska 3-dnevna Digi delavnica

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. www.eu-skladi.si

Družbena omrežja so zunanje ogledalo podjetja in danes tudi eden prvih stikov s potencialnimi kupci. Poleg tega nam pomagajo skrbeti za obstoječe kupce in ustvarjati trden odnos z njimi. Komunikacija tudi tu ni več samo enosmerna, ampak se je potrebno zavedati priložnosti in izzivov, ki nam jih prinaša dvosmeren potek komuniciranja.  Glede na to, kako močno so spletna družbena omrežja vpeta v naša življenja in tudi v poslovni svet, je zelo dobro, da imamo pregled nad njimi – nad tem, kaj nam omogočajo, koliko uporabnikov imajo, kaj najbolj pritegne na posameznem mediju, kako komunicirati na posameznem izmed njih. 

Na 3-dnevni Digi delavnici boste prva dva dneva spoznali ključne korake pri pripravi strategije na družbenih omrežjih. Posvetili se bomo Linkedinu, Twitterju, Facebooku in Instagramu.

Na delavnicah se boste seznanili z:

  • najnovejšimi trendi na omenjenih družbenih omrežjih;
  • splošnih »pravil in zakonitosti« omenjenih družbenih omrežij;
  • katero omrežje je primerno za vašo blagovno znamko;
  • načine učinkovitega nastopa na omenjenih družbenih omrežjih;
  • dobrimi in slabimi praksami na omenjenih družbenih omrežjih ter praktični primeri.

​ Tretji dan pa se bomo posvetili spletnim stranem in optimizaciji le-teh.

21. avgust: LINKEDIN IN TWITTER ZA ZAČETNIKE IN PODJETJA

V B2B poslovanju je LinkedIn prepoznan kot pomembno orodje vsebinskega marketinga.  LinkedIn je postalo poslovno, karierno, marketinško in izobraževalno okolje. Ko želimo navezati stik, pritegniti pozornost na bolj prijazen način, se dogovoriti za sestanek, vprašati za nasvet ali poiskati informacije, se vse pogosteje zatekamo prav k LinkedInu.

Na drugi strani ali bolje rečeno vzporedno se povečuje prisotnost in predvsem dnevni obisk enega najmočnejših družbenih omrežij Twitter. Njegova moč ni le v izjemnem številu registriranih uporabnikov, temveč in predvsem v tem, da je Twitter od vseh sorodnih omrežij tisti, ki najhitreje informira, svetu postreže z necenzuriranimi realnimi slikami, video posnetki, še predno ti pridejo do uradnih novičarskih medijev;  zato ne preseneča, da dnevna obiskanost Twiterju strmo narašča, reden obisk, izmenjava informacij med značilno intelektualno in vplivno publiko pa čedalje bolj prevzema vlogo hitrega in kredibilnega vira informacij, mnenj, izkušenj, kritik in pohval.

Za podjetja, ki so na začetku svoje poslovne poti, kot tudi podjetja, ki so v fazi hitre rasti in svoje potenciale iščejo predvsem zunaj meja Slovenije, se tako postavlja vprašanje, kdaj Linkedin in kdaj Twitter in kaj če oba in kako?

Namen predavanja je zato na kratko osvetliti ključne značilnosti obeh kanalov; kdaj se poslužujemo enega, kdaj drugega in kdaj nam prisotnost na obeh omrežjih koristi tudi iz povsem poslovnega vidika.  Izvedeli boste,  kaj odlikuje dober profil, kako pristopiti k strategiji komuniciranja, kako se lotiti ustvarjanja primerne vsebine, katero družbeno omrežje uporabiti za trženje in prodajo ter kakšne možnosti oglaševanja in aktivacijo potencialnih kupcev vam posamezno omrežje pri tem ponuja.

Predavateljica Nataša Smirnov deluje v marketingu že več kot 20 let. Pot jo je vodila od kreativne komunikacijske agencije v svet empiričnega in analitičnega medijskega planiranja. Vrsto let je kot medijska direktorica svetovala številnim domačin in tujim naročnikom ter skrbela za rast in razvoj ene vodilnih medijskih skupin v Sloveniji. Trenutno skrbi za uspešno digitalno prisotnost in zadovoljstvo ključnih strank v podjetju Httpool.

Več o predavanju preberite tukaj.

22. avgust: UČINKOVITO OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU

Če smo še nedavno ob družbenih omrežjih najprej pomislili na Facebook, nam bo morda v prihodnosti prvi na misel prišel Instagram. Družbeno omrežje v lasti gigantskega Facebooka se razvija iz meseca v mesec in skoraj vsak teden dodaja nove funkcionalnosti, s katerimi razveseljuje uporabnike ter podjetja/oglaševalce na drugi strani. Instagram je izrazito estetsko družbeno omrežje, na katerem med brskanjem po feedu srčke najraje delimo lepim fotografijam. Njegova posebnost je v tem, da lahko vsebine dodajamo samo na pametnem telefonu prek Instagram aplikacije. Instagramu se pridružuje vse več podjetij, ki ta priljubljen spletni kanal vključujejo v strategijo komunikacije na družbenih omrežjih. Vzrok je preprost – če se tam pojavljajo potencialni kupci, je idealno, da se jim pridružimo v komunikaciji s fotografijami in videi.

Znanje, ki ga boste pridobili na delavnici:

Upravljanje družbenih omrežij:

  • Osnovna mehanika delovanja družbenih omrežij.
  • Priprava vsebin in omejitve.
  • Priprava uredniških načrtov.
  • Komuniciranje z uporabniki.
  • Priprava vizualnih materialov (in omejitve).
  • Recikliranje vsebinskih enot za različne platforme.
  • KPI.

Oglaševanje na družbenih omrežjih:

  • Pomen, delovanje in možnosti oglaševanja na Facebooku in Instagramu.
  • Ključna terminologija.
  • Različne možnosti targetiranja uporabnikov.
  • Zakaj oglaševati na FB in IG?
  • Modeli zakupa.
  • Vrste oglasov (Lead Ad, ClickToWebsite …).
  • Oblike/postavitev oglasov.
  • Kreiranje ciljne skupine – targetiranje.
  • Kreiranje oglasa.
  • Omejitve oglaševanja.
  • Remarketing in dinamični remarketing.
  • Primeri dobrih / slabih praks.

Predavatelja bosta Maja Nučič (asistentka medijskega oddelka) in Miha Rejc (vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev) iz agencije iPROM.

Več o predavanju preberite tukaj.

23. avgust: SEO OPTIMIZACIJA ZA ISKALNIKE

Se želite prebiti na prvo stran iskalnika Google? Če nimate optimizirane vaše spletne strani ne morete pričakovati dobrih poslovnih rezultatov digitalnega poslovanja. Vsako mesto, ki se nahaja za prvim zadetkom, drastično izgublja število klikov in promet na spletni strani. Na podlagi številnih praktičnih primerov in konkretnih napotkov boste izvedeli kako lahko pripeljete vašo spletno stran do top pozicij.

Vsebina seminarja bo:

Vsebinska optimizacija:

  • Pomen top pozicij in razsežnost posledic, ki jih imajo spremembe na Googlovi strani rezultatov iskanj.
  • Zakaj je izbira pravih ključnih besed bistvenega pomena za uspešno optimizacijo?
  • Kako izkoristiti podatke PPC kampanj za SEO potrebe
  • Obravnava najpomembnejših elementov vsebinske optimizacije spletne strani.
  • Pravila pisanje za splet in za SEO potrebe.

Tehnična optimizacija:

  • Katere so najpogostejše napake pri optimizaciji spletnega mesta.
  • Zaradi katerih stvari vas lahko Google drastično kaznuje.
  • Posledice Googlovih sprememb algoritma in reševanje pozicij.
  • Zakaj in kako je potrebno odstranjevati slabe povezave?
  • Kako detektirati 404 error strani in kaj narediti z njimi?
  • Zakaj večina podjetij po prenovi spletne strani izgubi pozicije na iskalnikih?
  • 301 redirecti
  • Podvojena vsebina in canonical povezave.
  • Kako poskrbeti za hitrejše indeksiranje spletne strani in pinganje postov.
  • Pregled glavnih funkcionalnosti enega ključnih orodij pri optimizaciji – Google Webmaster Tool (Google Search Console).

Gradnja povezav:

  • Zakaj so pomembni »backlinki«?
  • Osnove »link buildinga« oz. gradnje povezav.
  • Notranje povezave, struktura URL naslovov.
  • Kreiranje podpornih SEO blogov.

Predavatelj mag. Radoš Skrt je eden vodilnih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO) in iskalni marketing v Sloveniji ter redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga.

Več o predavanju preberite tukaj.

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine