Postavitev cen, prodaja in optimizacija poslovnih procesov

Ko podjetje vstopa na trg, se najprej sooči z izzivom, kakšno ceno lahko za svojo rešitev sploh postavi. Tu ni enostavnega odgovora, saj je odvisno, kakšno vrednost prinaša rešitev za kupce, kako kupci sedaj rešujejo problem in koliko imajo trenutno stroškov oziroma kakšen oportunitetni prihodek zamujajo. Z dobrim razumevanjem strank, njihovih potreb in načina dela ter konkurenco na trgu mnogo lažje postavimo ceno in prodajno strategijo.

10.04.2023

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Ko podjetje vstopa na trg, se najprej sooči z izzivom, kakšno ceno lahko za svojo rešitev sploh postavi. Tu ni enostavnega odgovora, saj je odvisno, kakšno vrednost prinaša rešitev za kupce, kako kupci sedaj rešujejo problem in koliko imajo trenutno stroškov oziroma kakšen oportunitetni prihodek zamujajo. Z dobrim razumevanjem strank, njihovih potreb in načina dela ter konkurenco na trgu mnogo lažje postavimo ceno in prodajno strategijo.

Naslednji izziv, s katerim se podjetje ob rasti prodaje sooča, pa je zagotovo nov “modus operandi”. Podjetje mora vzpostaviti določene procese in začeti delovati drugače, sistematično in optimizirano.

S pomočjo različnih primerov bomo pokazali: 

  • kako lahko podjetja s pravilnim razumevanjem strank in konkurence postavijo ceno, ki bo privlačna za kupce, hkrati pa bo zagotavljala ustrezno donosnost za podjetje,
  • kako podjetja lahko dosežejo večjo učinkovitost, manjše stroške ter hkrati izboljšajo kakovost svojih izdelkov in storitev.

Delavnica bo potekala izrazito praktično, saj boste lahko aktivno sodelovali v pogovoru in postavljali vprašanja.


Delavnico bo vodil dr. Blaž Zupan, docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej je specializiran za razvoj novih idej, produktov in storitev. Poleg pedagoškega in raziskovalnega dela je hkrati ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini. Deluje tudi na področju svetovanja tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti, analiz domačega in mednarodnega trga, poslovnih priložnosti, trženja, financiranja in iskanja novih idej pri razvoju izdelkov in storitev s pomočjo Design thinking in Lean (vitkih) metod.

Delavnica je namenjena: startupom in vsem, ki ste na začetku podjetniške poti

KDAJ: ponedeljek, 17. april, od 8:30 do 16:30

KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana, 2. nadstropje

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT, Javna agencija.

Sorodno