17Junij

Brainstorming

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Sposobnost razmišljanja na drugačen način, nizanje svežih idej in spodbujanje kreativnosti znotraj timov je v današnjih časih ključna veščina. Pogosto napačno domnevamo, da se dobre ideje kar rodijo ali zgodijo same od sebe. Lahko se ujamemo v miselno zanko, da je kreativnost nadarjenost, ki jo eni ljudje imajo, drugi pa ne.

 Vsakdo lahko najde sveže, nove ali izvirne ideje, če se nauči odpreti svoj um ter razmišlja drugače. Drugi pogoj je ustrezno okolje, ki ga pri tem podpira in spodbuja. V podjetjih imajo pri tem ključno vlogo vodje. Najuspešnejša podjetja vodijo menedžerji, ki znajo prisluhniti svojim ljudem, jih spodbujajo k razmišljanju in ustvarjajo okolje, kjer vsak član ekipe šteje in pripada nečemu posebnemu.

Pri idejah si lahko pomagamo  z uporabo tehnik zbiranja idej, ki nas bodo vodile do kreativnega razmišljanja. V veliko pomoč nam bodo tudi v skupini ali timu sodelavcev, kje bomo iskali ideje za ustvarjalno delo.

Najbolj znana in enostavna metoda iskanja idej je “brainstorming” ali “viharjenje možganov, možganska nevihta”. To je metoda iskanja idej v skupini. Vsak lahko pove idejo, ki se mu je v tistem trenutku utrnila, ostali jo sprejmejo brez kritiziranja ali spreminjanja. Cilj je, da pridobimo čim več idej, jih sproti ne komentiramo in ocenjujemo glede na kakovost ali uporabnost. Vse ideje zapišemo na tablo ali list papirja in jih šele kasneje kritično ovrednotimo in o njih razpravljamo. Skupinsko viharjenje možganov bo v ljudeh spodbudilo drugačno razmišljanje in zavedanje, da vsaka ideja šteje, njihove ideje so pomembne za tim in podjetje.

Skupinsko viharjenje možganov je lahko učinkovit in strukturiran proces, s katerim boste spodbudili in dovolili ljudem razmišljati drugače in jim pokazali, da so njihove ideje neprecenljive in zagotavljajo najboljši izid.

Metod zbiranja idej je kar nekaj in predavateljica vas bo seznanila tudi z drugimi zanimivimi metodami. Ni mogoče vnaprej predvideti in predpisati, kaj je najprimernejše za zbiranje idej. Pomembno je, da smo čim ustvarjalnejši in pri tem ne razmišljamo, kakšno obliko in način zbiranja idej moramo izbrati.

Predavateljica Lidija Baloh je svetovalka za izobraževanja in razvoj študentov za Ekonomski fakulteti, Univerze v Ljubljani, ima večletne izkušnje s področja izobraževanj, osebnega, profesionalnega in učnega razvoja. V delavnice vsebinsko umešča kreativna znanja ter preostala potrebna znanja spreminjajočega se poslovnega in akademskega okolja. Ima habilitacijski naziv za področje organizacije in je tudi licenciran in certificiran NLP Praktik (Neurolingvistično programiranje), SDI trener (Strength Deployment Inventory – SDI®) ter učenka in učiteljica CoRT 1 in CoRT4 (Cognitive Research Trust – DeBono). Ima mednarodni certifikat: People 1st Group Training Certificat (GTC).

Predavanje je namenjeno: vsem, ki so na začetku svoje podjetniške poti in tistim, ki so že zaorali na podjetniško pot ter se pri svojem vsakodnevnem delu srečujejo z različnimi idejami in iskanjem kreativnih rešitev.

KDAJ: ponedeljek, 17. junij, od 14.00 do 17.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2019Next

272829303112
3456789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123

PreviousNovember 2019Next

28293031123
4567
8

Business Model Canvas

več >
910
11121314
15

Design Thinking s poudarkom na intervjuju

več >
1617
18
19

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)

več >
20
21

Priprava spletne strategije na primeru Malinca.si

več >
222324
25
26

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
2829301

PreviousDecember 2019Next

2526272829301
2345678
910
11

Učinkovite tehnike pogajanj

več >
12131415
16171819202122
23242526272829
303112345