17Junij

Brainstorming

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Sposobnost razmišljanja na drugačen način, nizanje svežih idej in spodbujanje kreativnosti znotraj timov je v današnjih časih ključna veščina. Pogosto napačno domnevamo, da se dobre ideje kar rodijo ali zgodijo same od sebe. Lahko se ujamemo v miselno zanko, da je kreativnost nadarjenost, ki jo eni ljudje imajo, drugi pa ne.

 Vsakdo lahko najde sveže, nove ali izvirne ideje, če se nauči odpreti svoj um ter razmišlja drugače. Drugi pogoj je ustrezno okolje, ki ga pri tem podpira in spodbuja. V podjetjih imajo pri tem ključno vlogo vodje. Najuspešnejša podjetja vodijo menedžerji, ki znajo prisluhniti svojim ljudem, jih spodbujajo k razmišljanju in ustvarjajo okolje, kjer vsak član ekipe šteje in pripada nečemu posebnemu.

Pri idejah si lahko pomagamo  z uporabo tehnik zbiranja idej, ki nas bodo vodile do kreativnega razmišljanja. V veliko pomoč nam bodo tudi v skupini ali timu sodelavcev, kje bomo iskali ideje za ustvarjalno delo.

Najbolj znana in enostavna metoda iskanja idej je “brainstorming” ali “viharjenje možganov, možganska nevihta”. To je metoda iskanja idej v skupini. Vsak lahko pove idejo, ki se mu je v tistem trenutku utrnila, ostali jo sprejmejo brez kritiziranja ali spreminjanja. Cilj je, da pridobimo čim več idej, jih sproti ne komentiramo in ocenjujemo glede na kakovost ali uporabnost. Vse ideje zapišemo na tablo ali list papirja in jih šele kasneje kritično ovrednotimo in o njih razpravljamo. Skupinsko viharjenje možganov bo v ljudeh spodbudilo drugačno razmišljanje in zavedanje, da vsaka ideja šteje, njihove ideje so pomembne za tim in podjetje.

Skupinsko viharjenje možganov je lahko učinkovit in strukturiran proces, s katerim boste spodbudili in dovolili ljudem razmišljati drugače in jim pokazali, da so njihove ideje neprecenljive in zagotavljajo najboljši izid.

Metod zbiranja idej je kar nekaj in predavateljica vas bo seznanila tudi z drugimi zanimivimi metodami. Ni mogoče vnaprej predvideti in predpisati, kaj je najprimernejše za zbiranje idej. Pomembno je, da smo čim ustvarjalnejši in pri tem ne razmišljamo, kakšno obliko in način zbiranja idej moramo izbrati.

Predavateljica Lidija Baloh je svetovalka za izobraževanja in razvoj študentov za Ekonomski fakulteti, Univerze v Ljubljani, ima večletne izkušnje s področja izobraževanj, osebnega, profesionalnega in učnega razvoja. V delavnice vsebinsko umešča kreativna znanja ter preostala potrebna znanja spreminjajočega se poslovnega in akademskega okolja. Ima habilitacijski naziv za področje organizacije in je tudi licenciran in certificiran NLP Praktik (Neurolingvistično programiranje), SDI trener (Strength Deployment Inventory – SDI®) ter učenka in učiteljica CoRT 1 in CoRT4 (Cognitive Research Trust – DeBono). Ima mednarodni certifikat: People 1st Group Training Certificat (GTC).

Predavanje je namenjeno: vsem, ki so na začetku svoje podjetniške poti in tistim, ki so že zaorali na podjetniško pot ter se pri svojem vsakodnevnem delu srečujejo z različnimi idejami in iskanjem kreativnih rešitev.

KDAJ: ponedeljek, 17. junij, od 14.00 do 17.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234