16Mar

Delavnica: Intelektualna lastnina

intelektualna-lastnina_n

Preden bo to vaše odkritje nekdo uporabil in z njim zaslužil, razmislite kaj lahko vi naredite, da bo finančna korist in odločanje o nadaljnjem razvoju inovacije v vaših rokah. Predstavili vam bomo celostno upravljanje intelektualne lastnine, ki ne pomeni zgolj zaščite pač pa tudi prenos v gospodarstvo.

Po delavnici boš  seznanjen z različnimi koncepti zaščite intelektualne lastnine in komercializacije tvoje poslovne ideje.  Vedel boš, kako ti lahko pri tem pomagata Urad Republike Slovenije za intelektualno lastnino,  Center za prenos tehnologij  Univerze v Ljubljani in LUI.

 

Delavnica bo potekala v četrtek, 16. marca, od 16.00 do 18.00 ure na LUI, obvezne so prijave! Delavnica je brezplačna.

PRIJAVI SE >>

 

Z vami bo dr. Klemen Grošelj, predstavnik Urada Republike Slovenije za intelektualno lastnino. Diplomiral je na Fakulteti za družbene vede, kjer je tudi nadaljeval podiplomski študij na magistrski in nato doktorski ravni. Do leta 2011 se je v svojem znanstveno-raziskovalnem delu ukvarjal predvsem z vprašanji mednarodne varnosti in kriznega upravljanja. Objavil je več deset strokovnih in znanstvenih člankov doma in v tujini. Od leta 2011 dalje dela na Uradu RS za intelektualno lastnino, kjer je znotraj Področja raziskave, poizvedbe in promocijo, katerega vodenje je leta 2012 tudi prevzel skrbel za razvoj sodelovanje med URSIL in znanstveno-raziskovalnimi organizacijami in inštituti. Danes koordinira in pripravlja ter izvaja aktivnosti vezane na promocijo IL in razvoj novih storitev urada ter dogodkov povezanih z aktualnimi vprašanji razvoja IL.

 

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
13141516171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123

PreviousNovember 2019Next

28293031123
4567
8

Business Model Canvas

več >
910
11121314
15

Design Thinking s poudarkom na intervjuju

več >
1617
18
19

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)

več >
20
21

Priprava spletne strategije na primeru Malinca.si

več >
222324
25
26

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
2829301