15Maj

Design Thinking

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
www.eu-skladi.si

Design thinking je trenutno ena ključnih inovativnih metod v podjetništvu, ki se hitro širi v poslovnem svetu in ki jo neprestano razvijajo na Hasso Plattner Institute of Design (d.school) na univerzi Stanford v Kaliforniji ter mnogih univerzah po svetu, vključno z ljubljansko Ekonomsko fakulteto. Glavna značilnost Design thinkinga je ekstremna osredotočenost na uporabnika oziroma kupca ter hitro prototipiranje in testiranje rešitev.
V začetni fazi procesa spodbudimo bodočega podjetnika, da čim bolje spozna potencialnega uporabnika in razume njegovo obnašanje, potrebe, vrednote ter na podlagi tega prepozna tako eksplicitne kot implicitne potrebe. Ravno osredotočenost na slednje po navadi vodi do najbolj inovativnih in tudi poslovno uspešnih rešitev.

Metoda temelji na petih fazah: 

  • razumevanju,
  • opredelitvi izziva,
  • brainstormingu,
  • hitrem prototipiranju in
  • testiranju rešitev.

Predavanje bo vodil dr. Blaž Zupan, ki je zaposlen kot docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej je specializiran za razvoj novih idej, produktov in storitev. Poleg pedagoškega in raziskovalnega dela je hkrati ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini, iz nekaterih je tudi uspešno izstopil s prodajo deleža. Deluje tudi na področju svetovanja tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti, analiz domačega in mednarodnega trga, poslovnih priložnosti, trženja, financiranja in iskanja novih idej pri razvoju izdelkov in storitev s pomočjo ti. »Design thinking-a« in Lean (vitki) metod.

Predavanje je namenjeno: LUI Predinkubirancem in Inkubirancem, da spoznajo uporabo metode Design Thinking v načrtovanju poslovnega modela. Kot tudi podjetne raziskovalce, študente, dijake, pedagoške delavce, inovativne posameznike, podjetnike in tiste, ki načrtujete podjetje ali preverjate tržni potencial (svoje) ideje. Vabljeni tudi vsi, ki iščete pomoč pri preverjanju poslovne ideje ter načrtovanju izvedbe in razvoju podjetja.

KDAJ: sreda, 15. maj, od 14.00 do 17.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234