17Julij

Digitalni marketing, ki dosega cilje

Že nekaj časa velja rek v poslu: »Če te ni na Facebooku in Linkedinu, zares ne obstajaš«. Zato kmalu tisti, ki ne bodo poznali osnov digitalnega marketinga in digitalne transformacije ne bodo imeli kaj iskati v poslu.

Komu je delavnica namenjena?
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki bi radi postali ali že ste: podjetniki, ustanovitelji startupov, marketingarji, prodajni svetovalci, uredniki spletnih strani, vodje oz. managerji, razvojniki in razvijalci, torej  vsem, ki želite uspeti ob pomoči digitalnih kanalov.

Udeleženci delavnice bodo pridobili naslednja znanja:

  • pripravljali boste konkretno strategijo digitalnega marketinga za svoje podjetje,
  • razumeli internet in ostale tehnologije e-poslovanja,
  • znali identificirati in implementirati poslovni model za uspešno spletno poslovanje,
  • znali uspešno voditi razvoj spletnih portalov,
  • znali postaviti persone v podjetju,
  • znali postaviti načrt nakupne poti uporabnikov,
  • analizirati in izboljšati uporabniško izkušnjo na spletnem portalu,
  • znali narediti spletno marketinško kampanjo (SEM),
  • znali optimizirati spletno stran za dobro uvrstitev v iskalnikih (SEO),
  • znali izvajati spletno uredništvo in pisati za splet,
  • znali analizirati obisk spletnega portala in uspešnost oglaševalske akcije,
  • znali izvajati uspešen e-mail marketing,
  • znali uporabljati socialna omrežja v poslovne namene,
  • znali izdelati e-trženjski načrt podjetja.

Govorili bomo o naslednjih področjih digitalnega marketinga:

  • strategija digitalnega marketinga in digitalna transformacija,
  • uporabniška izkušnja,
  • povezovanje vitkih pristopov z digitalnim marketingom,
  • nakupna pot uporabnika (customer decision journey) in prilagajanje komunikacije temu,
  • vsebinski marketing,
  • pisanje za splet,
  • vodenje spletnih projektov in digitalnih kampanj,
  • izdelava spletne strani,
  • e-mail marketing,
  • marketing automation,
  • SEO – optimizacija za iskalnike,
  • SEM – iskalni marketing,
  • prikazano oglaševanje,
  • marketing na socialnih omrežjih (predvsem Facebook in LinkedIn),
  • video marketing.

 

Predavanje bo vodil strokovnjak za digitalni marketing, mag. Simon Meglič. O digitalnem marketingu predava na seminarjih, konferencah in fakultetah v Sloveniji in tujini. 3 leta je bil nosilec predmeta Digitalni marketing na DOBA fakulteti. Je nosilec predmeta e-mail marketing na Digital marketing institute v Zagrebu. Je tudi član komisije nagrad za spletno odličnost Websi in predavatelj na Netfork akademiji za spletne managerje. Prav tako redno izvaja delavnice s področja digitalnega marketing za Univerzo v Ljubljani in na ABC Acceleratoju.

Med drugim je bil 8 let direktor internetnega oddelka na Kompas d.d. in 5 let direktor podjetja, ki je razvilo največje slovenske turistične portale, vodilo njihovo uredništvo ter spletno prodajo (Potovanje.si, Kompas.si, Lastminutecenter.si in slovenska Adriatica.net). Sedaj vodi skupino štirih podjetij povezanih v ePrvak group www.eprvakgroup.com , ki ponuja aplikacijo za e-mail marketing www.eprvak.si , izdaja najbolj brano slovensko potovalno e-revijo www.potnik.si, priljubljeno e-revijo o zdravju www.zdravo.si in lifestyle e-revijo www.likeout.net . Je solastnik glasbene spletne storitev za trgovine, hotele in lokale www.globalwebdj.com in prve slovenske internetne potovalne agencije www.potovanje.si. Je programski vodja Sekcije za direktni marketing in prodajo pri Društvu za marketing Slovenije in je v distriktnem vodstvu Rotary Slovenija.

KDAJ: torek, 17. julij, od 9.00 do 13.00 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousFebruar 2018Next

2930311234
567891011
121314
15

ODPRTE PRIJAVE: Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerze v Ljubljani 2018

več >
161718
19202122232425
2627281234

PreviousMarec 2018Next

2627281234
567891011
121314
15

ZAPRTJE PRIJAV: Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerze v Ljubljani 2018

več >
161718
19

Oblikuj poslovno idejo

več >
20

Delavnica: Kako priti do uspešnega poslovnega modela 1

več >
21

Kratka predstavitev (pitch)

več >
22

Delavnica: Kako priti do uspešnega poslovnega modela 2

več >
232425
26

Zaščita intelektualne lastnine

več >
27
28

Trening predstavitve ideje

več >
2930311

PreviousApril 2018Next

2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

PreviousMaj 2018Next

30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

PreviousJunij 2018Next

28293031123
456
7

Kako organizacijska klima vpliva na učinkovitost zaposlenih?

več >
8910
11
12

MikserIdej: Coney in Simathlon

več >
1314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345