17Julij

Digitalni marketing, ki dosega cilje

Že nekaj časa velja rek v poslu: »Če te ni na Facebooku in Linkedinu, zares ne obstajaš«. Zato kmalu tisti, ki ne bodo poznali osnov digitalnega marketinga in digitalne transformacije ne bodo imeli kaj iskati v poslu.

Komu je delavnica namenjena?
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki bi radi postali ali že ste: podjetniki, ustanovitelji startupov, marketingarji, prodajni svetovalci, uredniki spletnih strani, vodje oz. managerji, razvojniki in razvijalci, torej  vsem, ki želite uspeti ob pomoči digitalnih kanalov.

Udeleženci delavnice bodo pridobili naslednja znanja:

  • pripravljali boste konkretno strategijo digitalnega marketinga za svoje podjetje,
  • razumeli internet in ostale tehnologije e-poslovanja,
  • znali identificirati in implementirati poslovni model za uspešno spletno poslovanje,
  • znali uspešno voditi razvoj spletnih portalov,
  • znali postaviti persone v podjetju,
  • znali postaviti načrt nakupne poti uporabnikov,
  • analizirati in izboljšati uporabniško izkušnjo na spletnem portalu,
  • znali narediti spletno marketinško kampanjo (SEM),
  • znali optimizirati spletno stran za dobro uvrstitev v iskalnikih (SEO),
  • znali izvajati spletno uredništvo in pisati za splet,
  • znali analizirati obisk spletnega portala in uspešnost oglaševalske akcije,
  • znali izvajati uspešen e-mail marketing,
  • znali uporabljati socialna omrežja v poslovne namene,
  • znali izdelati e-trženjski načrt podjetja.

Govorili bomo o naslednjih področjih digitalnega marketinga:

  • strategija digitalnega marketinga in digitalna transformacija,
  • uporabniška izkušnja,
  • povezovanje vitkih pristopov z digitalnim marketingom,
  • nakupna pot uporabnika (customer decision journey) in prilagajanje komunikacije temu,
  • vsebinski marketing,
  • pisanje za splet,
  • vodenje spletnih projektov in digitalnih kampanj,
  • izdelava spletne strani,
  • e-mail marketing,
  • marketing automation,
  • SEO – optimizacija za iskalnike,
  • SEM – iskalni marketing,
  • prikazano oglaševanje,
  • marketing na socialnih omrežjih (predvsem Facebook in LinkedIn),
  • video marketing.

 

Predavanje bo vodil strokovnjak za digitalni marketing, mag. Simon Meglič. O digitalnem marketingu predava na seminarjih, konferencah in fakultetah v Sloveniji in tujini. 3 leta je bil nosilec predmeta Digitalni marketing na DOBA fakulteti. Je nosilec predmeta e-mail marketing na Digital marketing institute v Zagrebu. Je tudi član komisije nagrad za spletno odličnost Websi in predavatelj na Netfork akademiji za spletne managerje. Prav tako redno izvaja delavnice s področja digitalnega marketing za Univerzo v Ljubljani in na ABC Acceleratoju.

Med drugim je bil 8 let direktor internetnega oddelka na Kompas d.d. in 5 let direktor podjetja, ki je razvilo največje slovenske turistične portale, vodilo njihovo uredništvo ter spletno prodajo (Potovanje.si, Kompas.si, Lastminutecenter.si in slovenska Adriatica.net). Sedaj vodi skupino štirih podjetij povezanih v ePrvak group www.eprvakgroup.com , ki ponuja aplikacijo za e-mail marketing www.eprvak.si , izdaja najbolj brano slovensko potovalno e-revijo www.potnik.si, priljubljeno e-revijo o zdravju www.zdravo.si in lifestyle e-revijo www.likeout.net . Je solastnik glasbene spletne storitev za trgovine, hotele in lokale www.globalwebdj.com in prve slovenske internetne potovalne agencije www.potovanje.si. Je programski vodja Sekcije za direktni marketing in prodajo pri Društvu za marketing Slovenije in je v distriktnem vodstvu Rotary Slovenija.

KDAJ: torek, 17. julij, od 9.00 do 13.00 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234