09 mar.

2021

Poslovna ideja je super, a kaj če se zatakne pri strateški zasnovi in izvedbi marketinških aktivnosti? - Nič hudega, niste edini! :)

 digitalni marketing teorija

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Poslovna ideja je super, a kaj če se zatakne pri strateški zasnovi in izvedbi marketinških aktivnosti? - Nič hudega, niste edini! :)

Marketinška strategija je temelj za vse nadaljnje aktivnosti, pri čemer poslovni cilji podjetja niso vedno enaki marketinškim, ampak jih slednji dopolnjujejo. Na predavanju o digitalnem marketingu za startupe boste:
  • spoznali, kako je Tjaša Bračko zgradila lastno blagovno znamko eggo in kaj se iz tega lahko naučite vi,
  • spoznali kako vzpostaviti marketinške aktivnosti v startupu in jih narediti profitabilne,
  • in predvsem naredili praktične naloge, ki jih boste lahko takoj prenesli v svoje podjetje.
Pridruži se nam!

Z nami bo članica LUI skupnosti in soustanoviteljica blagovne znamke eggo, Tjaša Bračko.

 

Blaž Zupan

 

Delavnica je namenjena: podjetnim posameznikom in startup podjetnikom

 

KDAJ:  torek, 9. marec, od 14. do 15.30 ure

KJE: online

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!

 Prijavi se zdaj!

powered by social2s