(Digitalni) marketing s Tjašo Bračko – v praksi

Poslovna ideja je super, a kaj če se zatakne pri strateški zasnovi in izvedbi marketinških aktivnosti? - Nič hudega, niste edini! :)

07.03.2021

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Poslovna ideja je super, a kaj če se zatakne pri strateški zasnovi in izvedbi marketinških aktivnosti? – Nič hudega, niste edini! 🙂

Marketinška strategija je temelj za vse nadaljnje aktivnosti, pri čemer poslovni cilji podjetja niso vedno enaki marketinškim, ampak jih slednji dopolnjujejo. Na predavanju o digitalnem marketingu za startupe boste:
  • spoznali, kako je Tjaša Bračko zgradila lastno blagovno znamko eggo in kaj se iz tega lahko naučite vi,
  • spoznali kako vzpostaviti marketinške aktivnosti v startupu in jih narediti profitabilne,
  • in predvsem naredili praktične naloge, ki jih boste lahko takoj prenesli v svoje podjetje.
Pridruži se nam!
 

Z nami bo članica LUI skupnosti in soustanoviteljica blagovne znamke eggoTjaša Bračko.

Blaž Zupan

 

Delavnica je namenjena: podjetnim posameznikom in startup podjetnikom

KDAJ sreda, 17. marec, od 13. do 16. ure

Delavnica je prestavljena na 25. marec, ura ostane ista.

KJE: online

Mesta so žal že zasedena!

Sorodno