Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Na seminarju bomo na podlagi številnih konkretnih primerov obdelali najbolj učinkovite kanale internetnega marketinga (Email marketing, Adwords in Facebook oglaševanje, SEO).
Nekaj poudarkov seminarja:
- Kako se lotiti internetnega marketinga?
- Izbor kanala, modeli zakupa, določitev ciljnih skupin, merjenje rezultatov.
- E-mail marketing, pridobivanje e-naslovov, pisanje prodajnih pisem, merjenje rezultatov.
- Kako povečati prodajo prek Googla in Facebooka?
- Iskalni marketing, organski rezultati proti plačanemu prometu
- SEO – optimizacija spletnih strani: triki in konkretni napotki kako se prebiti do top pozicij na iskalnikih.
- Google Adwords oglaševanje: priprava kampanj, oglasnih skupin in oglasov, zakaj je Quality Score izredno pomemben, merjenje konverzij, izvajanje remarketinga.
- Kako učinkovito uporabljati Facebook Ads Manager za dosego dobrih prodajnih rezultatov?
- Poročila in optimizacija – kateri so bistveni kazalniki za merjenje marketinških aktivnosti na spletu.
Predavatelj mag. Radoš Skrt je eden vodilnih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO) in iskalni marketing v Sloveniji ter redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga.
Predavanje je namenjeno: podjetnikom in vsem, ki se na podjetniško pot še odpravljajo. Prav tako pa je predavanje primerno tudi za študente in ostale s podjetniško žilico, saj bo predavanje udeležencem ponudi temeljna znanja digitalnega marketinga.