Z e-mail avtomatizacijo do boljše prodaje

Svoj prvi izdelek je preko e-maila prodal leta 2014 in še vedno se spominja, kako je sprva strmel v prazen zaslon in se spraševal, kako sploh začeti.

04.04.2022

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Svoj prvi izdelek je preko e-maila prodal leta 2014 in še vedno se spominja, kako je sprva strmel v prazen zaslon in se spraševal, kako sploh začeti.

Ni vedel, o čem pisati, kako prodajati in kako ne PREVEČ prodajati. Danes se zaveda, da ni (bil) edini s takimi težavami, ki nastopijo, ko se nekdo prvič prične ukvarjati s prodajnim pisanjem.

Zato ti bo Tim na delavnici omogočil, da pogledaš pod njegove prste, ko ti pokaže, kaj točno počne, kako raziskuje, piše in postavlja email avtomatizacije za spletne trgovine.

Če si želiš najbolj praktičnega vpogleda v e-mail marketing in v vsak korak postavitve le-tega, ne zamudi te delavnice!


Tim Berce je avtor knjige Email Autopilot, strokovnjak za prodajno pisanje in lijake. Več let je vodil oddelek za email marketing v mednarodni agenciji, z email marketingom pa je ustvaril več kot 20 milijonov evrov prihodkov. Danes predava, svetuje in pomaga podjetjem večati svojo spletno prodajo.

Tim Berce

 

Delavnica je namenjena: startup podjetnikom

Delavnice se ne snemajo.

 KDAJ: četrtek, 14. april, od 13.00 do 16.00

KJEONLINE

 Vabljeni!

Ekipa LUI

Sorodno