Napredno Facebook in Instagram oglaševanje

Na naprednejši delavnici za oglaševanje na Facebooku in Instagramu bomo spoznali ključne korake do uspešnih oglaševalskih kampanj.

12.02.2022

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Na naprednejši delavnici za oglaševanje na Facebooku in Instagramu bomo spoznali ključne korake do uspešnih oglaševalskih kampanj. Pogledali si bomo:

  • orodja za oglaševanje Ads Manager in Business Manager,
  • interpretacijo kazalnikov uspeha,
  • kreiranje naprednih metrik,
  • taktike za hitro in uspešno testiranje,
  • kreairanje oglasov za različne tipe kampanj,
  • ustvarjanje naprednih občinstev po meri,
  • Facebook Pixel,
  • uporabo UTM oznak za preverjanje uspešnosti,
  • napotke za Facebook in Instagram oglaševanje v tujini.

 


Tilen Ločniškar je z oglaševanjem na Facebooku in Instagramu pričel v časih, ko je bil slideshow najbolj fensi kreativa, CPM v ZDA pa krepko pod 10 evrov. Kalil se je v večjih oglaševalskih agencijah, v zadnjih letih pa je postavljal oglaševalske kampanje za različna direct-to-consumer podjetja. Danes vodi oglaševanje na različnih platformah za podjetje Iro ter svetuje posameznikom in podjetjem, ki si želijo bolj učinkovitega oglaševanja na Facebooku in Instagramu.

 Tilen Ločniškar

 

Delavnica je namenjena: Startup podjetnikom

 KDAJ: torek, 22. februar, od 10.00 do 11.00

KJEONLINE

Vabljeni!

Ekipa LUI

Sorodno