Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Na naprednejši delavnici za oglaševanje na Facebooku in Instagramu bomo spoznali ključne korake do uspešnih oglaševalskih kampanj. Pogledali si bomo:
- orodja za oglaševanje Ads Manager in Business Manager,
- interpretacijo kazalnikov uspeha,
- kreiranje naprednih metrik,
- taktike za hitro in uspešno testiranje,
- kreairanje oglasov za različne tipe kampanj,
- ustvarjanje naprednih občinstev po meri,
- Facebook Pixel,
- uporabo UTM oznak za preverjanje uspešnosti,
- napotke za Facebook in Instagram oglaševanje v tujini.
Tilen Ločniškar je z oglaševanjem na Facebooku in Instagramu pričel v časih, ko je bil slideshow najbolj fensi kreativa, CPM v ZDA pa krepko pod 10 evrov. Kalil se je v večjih oglaševalskih agencijah, v zadnjih letih pa je postavljal oglaševalske kampanje za različna direct-to-consumer podjetja. Danes vodi oglaševanje na različnih platformah za podjetje Iro ter svetuje posameznikom in podjetjem, ki si želijo bolj učinkovitega oglaševanja na Facebooku in Instagramu.
Delavnica je namenjena: Startup podjetnikom
KDAJ: torek, 22. februar, od 10.00 do 11.00
KJE: ONLINE