24Okt

Finance za startupovce

Steve Buissinne, Pixabay

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Raziskave pravijo, da smo Slovenci v povprečju slabo finančno pismeni. V podjetništvu je znanje o financah izrednega pomena. Veliko mladih podjetnikov temu področju žal posveča premalo pozornosti. Posledično podjetja lahko zaradi tega tudi propadejo.

V samem začetku je potrebno kar najbolje določiti vse možne fiksne, variabilne in nepredvidene stroške (neplačila, reklamacije…). Načrtovani prihodki so velikokrat manjši od predvidenih, zato je kontrola nad stroški zelo pomembna.

Brez profesionalnega vodenja financ in administrativno urejenega poslovanja je praktično nemogoče zgraditi dolgoročno uspešno podjetje. Na seminarju bomo slišali kaj vse je treba pri poslovanju podjetja upoštevati in kako se tega čim bolje lotiti.

Na predavanju boste izvedeli:

  • običajni fiksni in variabilni stroški pri vodenju financ pravne ali fizične osebe (stroški TRR, računovodstva, stroški na katere podjetniki po navadi ne pomislijo),
  • razlike med d. o. o., samostojnim podjetnikom (normiranec ali ne), zavodom ali društvom,
  • katero pravno obliko oz. fizično osebo se vam splača odpreti na podlagi primerov,
  • osnove računovodstva, ki jih mora poznati vsak podjetnik (roki oddaje dokumentov, knjigovodske listine, poslovne knjige, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, DDV zavezanci in obdavčitve),
  • v katerem primeru se potrebuje izkušenega računovodjo in kaj lahko storimo sami (pogoste napake podjetnikov, ki si računovodstvo vodijo sami),
  • določili boste svoje stroške in ocenili prihodke ter našli najbolj optimalno rešitev katero pravno ali fizično obliko organizacije odpreti na podlagi vaših zmožnosti.

Na kratko pa se bomo dotaknili tudi tega kako je s poslovanjem v tujini – kje moraš imeti registrirano podjetje, če posluješ s tujino, kako je z davkom, izdajanjem računov, prejemanje pošte.

Predavanje bo vodil Matjaž Petrič, ki je izkušen finančni manager in strokovnjak z racionalnim in praktičnim pristopom k delu ter poslovnim izzivom. Že vrsto let dela na različnih vodstvenih položajih v mednarodnih podjetjih, kot so Lek, Sandoz, Novartis, F. Hoffmann-La Roche in Outfit7.

Predavanje je namenjeno: startupovcem, ki  želijo izvedeti kako se pogovarjati z računovodstvom, bančnikom in kaj v finančnem smislu pomeni vodenje podjetja ter vsem, ki želite pridobiti potrebna znanja o financah za uspešno vodenje podjetja.

KDAJ: četrtek, 24. oktobra, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
13141516171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123

PreviousNovember 2019Next

28293031123
4567
8

Business Model Canvas

več >
910
11121314
15

Design Thinking s poudarkom na intervjuju

več >
1617
18
19

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)

več >
20
21

Priprava spletne strategije na primeru Malinca.si

več >
222324
25
26

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
2829301