Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje delovanja Google algoritma, zakonitosti različnih tipov oglaševanja ter “receptov” za uspešno postavitev in vodenje Google Ads kampanj.
V okviru delavnice boste spoznali osnove oglaševanja na iskalniku Google, doseg potencialnih kupcev v različnih fazah nakupnega procesa ter merjenje in optimizacijo rezultatov.
Ogledali si bomo:
- Kako načrtovati oglaševalske kampanje?
- Kako doseči potencialne kupce in prodajati na iskalniku Google?
- Kaj so ključni elementi uspešnega oglaševanja na Googlu?
- Kakšne metode oglaševanja so na voljo v orodju Google Ads in katere so za vas najbolj zanimive?
- Kako strukturirati vaše oglaševanje, da boste uresničili vaše poslovne cilje?
- Kako optimizirati ceno za klik, da pripeljete več obiskovalcev na spletno stran ter ustvarite prodajo?
- Kako meriti rezultate, da primerno optimizirate vaše oglaševanje?
Delavnico bo vodil Marko Penko, priznani strokovnjak s področja digitalnega marketinga, stalni predavatelj na Google Ads Akademiji in strokovnih seminarjih ter eden od dveh Google Certificiranih Trenerjev v Sloveniji. Delal je kot vodja strateškega razvoja kupcev pri Studiu Moderna, sedaj pa preko svoje agencije APG performance svetuje domačim in tujim marketinškim ekipam podjetij.
Delavnica je namenjena: potencialnim podjetnikom, startupovcem, novodobnim podjetnikom, ustvarjalcem video vsebin, digitalnim komunikatorjem, upravljalcem družbenih omrežij
KDAJ: torek, 8. junij, od 13. do 16. ure
KJE: online