Google Ads

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje delovanja Google algoritma, zakonitosti različnih tipov oglaševanja ter "receptov" za uspešno postavitev in vodenje Google Ads kampanj. V okviru delavnice boste spoznali osnove oglaševanja na iskalniku Google, doseg potencialnih kupcev v različnih fazah nakupnega procesa ter merjenje in optimizacijo rezultatov.

28.05.2021

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si


Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje delovanja Google algoritma, zakonitosti različnih tipov oglaševanja ter “receptov” za uspešno postavitev in vodenje Google Ads kampanj.

V okviru delavnice boste spoznali osnove oglaševanja na iskalniku Google, doseg potencialnih kupcev v različnih fazah nakupnega procesa ter merjenje in optimizacijo rezultatov.

Ogledali si bomo:

  • Kako načrtovati oglaševalske kampanje?
  • Kako doseči potencialne kupce in prodajati na iskalniku Google?
  • Kaj so ključni elementi uspešnega oglaševanja na Googlu?
  • Kakšne metode oglaševanja so na voljo v orodju Google Ads in katere so za vas najbolj zanimive?
  • Kako strukturirati vaše oglaševanje, da boste uresničili vaše poslovne cilje?
  • Kako optimizirati ceno za klik, da pripeljete več obiskovalcev na spletno stran ter ustvarite prodajo?
  • Kako meriti rezultate, da primerno optimizirate vaše oglaševanje?

Delavnico bo vodil Marko Penko, priznani strokovnjak s področja digitalnega marketinga, stalni predavatelj na Google Ads Akademiji in strokovnih seminarjih ter eden od dveh Google Certificiranih Trenerjev v Sloveniji. Delal je kot vodja strateškega razvoja kupcev pri Studiu Moderna, sedaj pa preko svoje agencije APG performance svetuje domačim in tujim marketinškim ekipam podjetij.

Ajda Marič

 

Delavnica je namenjena: potencialnim podjetnikom, startupovcem, novodobnim podjetnikom, ustvarjalcem video vsebin, digitalnim komunikatorjem, upravljalcem družbenih omrežij

 KDAJ torek, 8. junij, od 13. do 16. ure

KJE: online

Sorodno