Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Ko govorimo o marketingu se vedno poraja vprašanje – kam, v kateri medij vložiti svoj trud in denar, da se nam bo ta investicija povrnila in nam prinašala rezultate – prodajo. Odgovor na to vprašanje je lahko zelo širok, marketingarji pa se največkrat poslužujejo dveh ključnih metrik – stroški pridobivanja strank (CAC) in vrednost življenjske dobe stranke (LTV). Na predavanju boste izvedeli več o teh dveh pomembnih metrikah, seznanili se boste s kopico uporabnih marketinških trikov, nasvetov, trendov ter praktičnih primerov. Predavanje bo zajelo vse ključne pore sodobnega, predvsem digitalnega marketinga, ključnih področij za nastop in dolgoročen uspeh na trgu.
Podali se boste tudi na področje raziskav oz. analize trga, ustvarjanja ter kreiranja vsebine, nastopa na družbenih omrežjih, pridobivanja “leadov” do trendov ter številnih uporabnih (brezplačnih) spletnih orodij, s katerimi lahko vsakdo prihrani čas in denar ter jih pri svojem delu lahko začne uporabljati že “jutri”.
Predavatelj Jure Doler je navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji in še čem. Je nekdanji soustanovitelj in CMO startupa Fieldoo nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube, med drugim je sokreiral celoten brand Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih. Danes se kot podjetnik posveča startup marketingu (digitalni & social media marketing), »growth hackingu«, komuniciranju, distribuciji vsebin, iskanju novih komunikacijskih kanalov ter odkrivanju novih trendov. Prav tako pa tudi klepetalnim robotom (ang. chatbot) na pogovornih platformah, za katere verjame, da so prihodnost komuniciranja med uporabniki in organizacijami. Piše za različne publikacije in bloge. Med drugim tudi za TheNextWeb, enega vodilnih svetovnih tech blogov. O startup marketingu tudi predava in organizira delavnice ter nastopa v vlogi mentorja oz. svetovalca zagonskim ter ostalim podjetjem.
Predavanje je namenjeno: podjetnikom in vsem, ki se na podjetniško pot še odpravljajo. Prav tako pa je predavanje primerno tudi za študente in ostale s podjetniško žilico, saj bo predavanje udeležencem ponudi temeljna znanja marketinga.