29Jan

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Ko govorimo o marketingu se vedno poraja vprašanje – kam, v kateri medij vložiti svoj trud in denar, da se nam bo ta investicija povrnila in nam prinašala rezultate – prodajo. Odgovor na to vprašanje je lahko zelo širok, marketingarji pa se največkrat poslužujejo dveh ključnih metrik – stroški pridobivanja strank (CAC) in vrednost življenjske dobe stranke (LTV). Na predavanju boste izvedeli več o teh dveh pomembnih metrikah, seznanili se boste s kopico uporabnih marketinških trikov, nasvetov, trendov ter praktičnih primerov. Predavanje bo zajelo vse ključne pore sodobnega, predvsem  digitalnega marketinga, ključnih področij za nastop in dolgoročen uspeh na trgu.

Podali se boste tudi na področje raziskav oz. analize trga, ustvarjanja ter kreiranja vsebine, nastopa na družbenih omrežjih, pridobivanja “leadov” do trendov ter številnih uporabnih (brezplačnih) spletnih orodij, s katerimi lahko vsakdo prihrani čas in denar ter jih pri svojem delu lahko začne uporabljati že “jutri”.

foto: Petra Nuzdorfer

Predavatelj Jure Doler je navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji in še čem. Je nekdanji soustanovitelj in CMO startupa Fieldoo nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube, med drugim je sokreiral celoten brand Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih. Danes se kot podjetnik posveča startup marketingu (digitalni & social media marketing), »growth hackingu«, komuniciranju, distribuciji vsebin, iskanju novih komunikacijskih kanalov ter odkrivanju novih trendov. Prav tako pa tudi klepetalnim robotom (ang. chatbot) na pogovornih platformah, za katere verjame, da so prihodnost komuniciranja med uporabniki in organizacijami. Piše za različne publikacije in bloge. Med drugim tudi za TheNextWeb, enega vodilnih svetovnih tech blogov. O startup marketingu tudi predava in organizira delavnice ter nastopa v vlogi mentorja oz. svetovalca zagonskim ter ostalim podjetjem.

Predavanje je namenjeno: podjetnikom in vsem, ki se na podjetniško pot še odpravljajo. Prav tako pa je predavanje primerno tudi za študente in ostale s podjetniško žilico, saj bo predavanje udeležencem ponudi temeljna znanja marketinga.

Za delavnico Growth hacking žal ne sprejemamo več prijav na omenjeno delavnico, saj so vsa mesta že zasedena. Spremljajte naše novice, delavnico bomo zaradi velikega zanimanja zagotovo kmalu ponovili.

Hvala za razumevanje,

ekipa LUI.

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234

PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12

PreviousDecember 2018Next

262728293012
3
4

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
5

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
6

Računovodstvo in davki

več >
789
1011
12

Customer Problem Fit

več >
13141516
17181920212223
24252627282930
31123456

PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123