9Okt

Vplivnostni (influencer) marketing

foto: Diggity Marketing

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Eden večjih trendov v svetu marketinga je trenutno vplivnostni marketing, ki združuje podjetja in t. i. influencerje oz. vplivneže. To so blogerji, vlogerji, instagramerji, posamezniki, ki imajo na družbenih medijih veliko občinstvo in s tem tudi določen vpliv na svoje sledilce.

Podjetja vsakodnevno ugotavljajo, da marketing na družbenih omrežjih ne deluje več tako dobro kot je nekoč. Zato so »našli« nov način kako ljudem približati svoje produkte in storitve. To sedaj delajo s pomočjo vplivnežev z družbenih omrežij, ki so že prepoznavni in jim potrošniki zaupajo. Vse te osebnosti zlahka prepoznajo njihovi privrženci oz. sledilci, in to je ciljno občinstvo, ki bi ga morali zasledovati, ko se lotevate komuniciranja z vplivneži. To niso zgolj medijsko prepoznavne osebe, ampak so tudi pisci blogov, uporabniki Instagrama in Youtuba. Namreč vedno bolj velja, da ljudje nimajo časa, da 10 sekund gledajo oglas, imajo pa pol ure, da poslušajo dobro zgodbo. Te zgodbe danes spremljajo na Facebooku, vidijo na Instagramu, berejo na Twitterju, ali gledajo na Youtubu.

Vplivnostni (influencer) marketing vsebuje marketing produktov in storitev tistim, ki vplivajo na nakupne odločitve ljudi. Ta tržni vpliv običajno izhaja iz posameznikove strokovnosti, popularnosti ali ugleda. Marketing »občinstvu vplivnežev« je podoben marketingu »od ust do ust« in ne vsebuje le direktnih priporočil, vendar se od njega tudi pomembno razlikuje.

Ker je tema in uporaba tovrstnega komunikacijskega kanala koncepta pomembna tudi za startup podjetja, vas vabimo, da se nam pridružite in dobite odgovor na sledeča vprašanja:
  • Kaj v praksi pomeni vplivnostni (influencer) marketing?
  • Kakšna je razlika med prisluženim in plačanim vplivnostnim (influencer) marketingom?
  • Kako zasnovati »pristno« zgodbo blagovne znamke?
  • Kako izbrati najbolj primerne vplivneže (influencerje)?
  • Kako pristopiti do vplivnežev?
  • Kako poteka sodelovanje med vplivnežem in podjetjem?
  • V katerih primerih je vplivnostni marketing učinkovito orodje in v katerih ne?
  • Kako krmariti med pripovedovanjem zgodb (story telling) in umeščanjem izdelkov (product placement)?

 

Na ta in še mnoga druga vprašanja vam bo odgovoril Urban Cvek,  ki je direktor in soustanovitelj startup podjetja Influee, platforme za vplivnostni marketing. Zaradi uporabe algoritmov za analizo omrežja, platforma ne ponuja zgolj sodelovanja z vplivneži kot ostale platforme, temveč tudi natančno analizo profilov vplivnežev ter merjenje dejanskega učinka posameznega vplivneža.

Njegova gostja bo Maja Vejnovič, predstavnica naročnika, uspešnega podjetja Equa, ki vam bo iz prve roke povedala kako deluje platforma in kako je delati z vplivneži.

Predavanje je namenjeno: vsem, ki želite izboljšati svojo prezenco na družbenih medijih in z njimi pridobiti nove poslovne priložnosti. Namenjena je vsem, ki so v podjetju zadolženi za marketing.

KDAJ: sreda, 9. oktober, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2019Next

272829303112
3456789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123

PreviousNovember 2019Next

28293031123
4567
8

Business Model Canvas

več >
910
11121314
15

Design Thinking s poudarkom na intervjuju

več >
1617
18
19

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)

več >
20
21

Priprava spletne strategije na primeru Malinca.si

več >
222324
25
26

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
2829301

PreviousDecember 2019Next

2526272829301
2345678
910
11

Učinkovite tehnike pogajanj

več >
12131415
16171819202122
23242526272829
303112345