7Feb

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Eden izmed ključnih razlogov za izvajanje poglobljenih strukturiranih in nestrukturiranih intervjujev je identifikacija priložnosti za nove produkte oziroma izboljšave obstoječih produktov ali storitev. Podjetja na ta način identificirajo prave probleme oziroma priložnosti, ki se jih splača v naslednji fazi reševati (“doing the right thing” pristop). Cilj intervjujanja je pridobiti vpoglede, to so spoznanja o potrošnikovih motivacijah, željah ali frustracijah glede določenih tem in so osnova za iskanje priložnosti v boljšem zadovoljevanju izraženih in latentnih želja oziroma potreb.

Prednost intervjuja pred drugimi metodami je predvsem v tem, da lažje identificiramo latentne potrebe. To so potrebe, ki jih s klasičnimi metodami zbiranja podatkov o uporabnikih (pridobivanje “consumer facts”) ne identificiramo, saj jih uporabniki ne znajo izražati, ker se jih pogosto niti ne zavedajo. Temeljijo na višjih nivojih maslowove hierrarhije potreb in so ključne pri razvoju prebojnih inovacij.

Kaj bodo udeleženci odnesli od delavnice:

  • spoznali bodo metodo intervjuja kot osnovne metode spoznavanja uporabnikov;
  • spoznali bodo koristne in nekoristne načine izvajanja intervjuja na podlagi izkušenj predavatelja in testnega primera;
  • spoznali osebne omejitve in talente pri izvedbi intervjujev;
  • spoznali različne tehnike analize in sinteze podatkov ter iskanja vpogledov.

 

Predavatelj bo dr. Blaž Zupan, podjetnik, investitor, poslovni svetovalec in docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

 

Predavanje je namenjeno: Primarno LUI Predinkubirancem, ki postavljajo svoj Market Map. Prav tako pa je predavanje primerno tudi za vse, ki se na podjetniško pot šele odpravljate, študente in ostale s podjetniško žilico, saj bo predavanje udeležencem ponudi temeljna znanja delanja intervjujev, ki nudijo širši vpogled v kupce in razumevanje le-teh.

Za delavnico Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja? žal ne sprejemamo več prijav, saj so vsa mesta že zasedena. Spremljajte naše novice, delavnico bomo zaradi velikega zanimanja zagotovo kmalu ponovili.

Hvala za razumevanje,

ekipa LUI.

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234

PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12

PreviousDecember 2018Next

262728293012
3
4

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
5

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
6

Računovodstvo in davki

več >
789
1011
12

Customer Problem Fit

več >
13141516
17181920212223
24252627282930
31123456

PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123