7Feb

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Eden izmed ključnih razlogov za izvajanje poglobljenih strukturiranih in nestrukturiranih intervjujev je identifikacija priložnosti za nove produkte oziroma izboljšave obstoječih produktov ali storitev. Podjetja na ta način identificirajo prave probleme oziroma priložnosti, ki se jih splača v naslednji fazi reševati (“doing the right thing” pristop). Cilj intervjujanja je pridobiti vpoglede, to so spoznanja o potrošnikovih motivacijah, željah ali frustracijah glede določenih tem in so osnova za iskanje priložnosti v boljšem zadovoljevanju izraženih in latentnih želja oziroma potreb.

Prednost intervjuja pred drugimi metodami je predvsem v tem, da lažje identificiramo latentne potrebe. To so potrebe, ki jih s klasičnimi metodami zbiranja podatkov o uporabnikih (pridobivanje “consumer facts”) ne identificiramo, saj jih uporabniki ne znajo izražati, ker se jih pogosto niti ne zavedajo. Temeljijo na višjih nivojih maslowove hierrarhije potreb in so ključne pri razvoju prebojnih inovacij.

Kaj bodo udeleženci odnesli od delavnice:

  • spoznali bodo metodo intervjuja kot osnovne metode spoznavanja uporabnikov;
  • spoznali bodo koristne in nekoristne načine izvajanja intervjuja na podlagi izkušenj predavatelja in testnega primera;
  • spoznali osebne omejitve in talente pri izvedbi intervjujev;
  • spoznali različne tehnike analize in sinteze podatkov ter iskanja vpogledov.

 

Predavatelj bo dr. Blaž Zupan, podjetnik, investitor, poslovni svetovalec in docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

 

Predavanje je namenjeno: Primarno LUI Predinkubirancem, ki postavljajo svoj Market Map. Prav tako pa je predavanje primerno tudi za vse, ki se na podjetniško pot šele odpravljate, študente in ostale s podjetniško žilico, saj bo predavanje udeležencem ponudi temeljna znanja delanja intervjujev, ki nudijo širši vpogled v kupce in razumevanje le-teh.

Za delavnico Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja? žal ne sprejemamo več prijav, saj so vsa mesta že zasedena. Spremljajte naše novice, delavnico bomo zaradi velikega zanimanja zagotovo kmalu ponovili.

Hvala za razumevanje,

ekipa LUI.

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousFebruar 2019Next

28293031123
45678910
11121314151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311