Iskalni marketing (SEM) in Google Ads

Iskalni marketing spada med pomembnejša orodja za oglaševanje vaših storitev ali izdelkov.

05.02.2022

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Iskalni marketing spada med pomembnejša orodja za oglaševanje vaših storitev ali izdelkov. Na spletu vaš produkt ali storitev vsakodnevno išče veliko število uporabnikov, a vi ste tisti, ki jih morate znati pripeljati do svoje spletne strani. Pridružite se nam na delavnici in izpilite svojo spletno “igro”. Spoznali boste:

  • pomen iskalnega marketinga,
  • porazdelitev klikov na prvi strani rezultatov iskanj,
  • pravilno izbiro ključnih besed,
  • 10 ključnih korakov pri vzpostavitvi Google oglasov,
  • najpogostejše napake pri upravljanju oglasnih kampanj,
  • skrivnosti uporabe negativnih besed za prihranek denarja,
  • spremljanje CTR, pozicije oglasa in oceno kakovosti,
  • načine meritve konverzij in višine sprejemljivih stroškov na konverzijo,
  • akcije ponovnega trženja (remarketing)
  • načine pravilne nastavitve prikazov za manjši strošek,
  • merjenje učinkovitosti oglasnih akcij in pripravo poročil.

 


Mag. Radoš Skrt je specialist za Google in Facebook oglaševanje ter za optimizacijo spletnih strani (SEO). Je redni predavatelj na delavnicah, seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga. Od leta 2016 je tudi mednarodno certificirani DIMAQ master trener. Njegovo podjetje Nasvet.com ima že vrsto let status Google Partnerja ter pridobljene Googlove certifikate za Search Advertising, Mobile Advertising, Video Ads, Display Advertising, Shopping in Digital Sales.

 Rok Stritar

 

 Delavnica je namenjena: Startup podjetnikom

 KDAJ: torek, 15. februar, od 10. do 13. ure

KJEONLINE

Vabljeni!

Ekipa LUI

Sorodno