26 nov.

2021

Si želite svoje poslovanje razširiti v tujino? Vstop na tuj trg predstavlja odlično priložnost za poslovno rast in nove uspehe podjetja, vendar zahteva tudi poglobljeno načrtovanje.

  business model canvas

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si


Si želite svoje poslovanje razširiti v tujino?

Vstop na tuj trg predstavlja odlično priložnost za poslovno rast in nove uspehe podjetja, vendar zahteva tudi poglobljeno načrtovanje. Pri tem je seveda potrebno misliti tudi na planiranje finančnih vložkov, ki jih tak korak vsekakor potegne za seboj. Vsak resen poskus vstopa na nov trg pomeni analizo trga in obstoječe ponudbe, pogovore s potencialnimi kupci, partnerji in tudi s slovenskimi podjetji, ki so že prisotni na dotičnem trgu.

Na delavnici bomo na podlagi lastne podjetniške poti predavatelja izvedeli, kako, kdaj in zakaj se lotiti vstopa na tuje trge ter pobliže spoznali različne inovativne pristope k širjenju v tujino.


Andraž Gavez je soustanovitelj izjemno uspešne spletne trgovine Mojacokolada.si in najhitreje rastočega specializiranega skladiščnega centra v Sloveniji za spletne trgovce, Fully. Ima več kot 10-letne izkušnje na področju spletne prodaje, kjer med drugim svetuje L'OCCITANE Group, v preteklosti pa je sodeloval tudi z Outfit7 in Studio Moderna.

Ales Pustovrh

 

Delavnica je namenjena: vsem, ki bi radi postali ali že ste ustanovitelji startupov, podjetniki in vsi, ki se na svojo poslovno pot šele odpravljate.

 KDAJ:  petek, 26. novembra, od 10. do 13. ure

KJE: online

Prijavi se zdaj!


Delavnice so brezplačne, prijava obvezna. Če se delavnic (po oddani prijavi) ne morete udeležiti, se prosim odjavite vsaj 24 ur pred dogodkom, da lahko mesto ponudimo komu drugemu. Posameznikom, ki se od delavnice ne bodo odjavili, bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.