13Junij

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Učinkovita gradnja tima je ena izmed pomembnih nalog organizacije. Kljub temu, da vemo, da na uspešnost tima vplivajo številni dejavniki, se veliko pozornosti posveča raznolikosti med člani tima ter njihovim timskim vlogam. Poznavanje timskih vlog ter njihovih značilnosti nam nudi vpogled v delovanje tima, daje nam osnovo za gradnjo učinkovitega tima ter smernice za načrtovanje dejavnosti teambuildinga.

  • Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?
  • Kaj gre lahko narobe in kako vnaprej zastaviti delovanje ekipe, da stvari ne gredo narobe?

Na predavanju bomo prisluhnili Barbari Bregar – Mrzlikar, ki nas bo podrobneje seznanila z metodologijo dr. Adizesa. Vsako podjetje se rodi, razvija, dozori in začenja pešati na enak način. Dr. Adizes je ta proces povzel v krivulji življenjskega ciklusa podjetja. Zaznamujejo ga faze, ki so podobne mejnikom v življenjskem ciklu človeka, vendar se od njega razlikujejo v tem, da je mogoče podjetje, ki je začelo izgubljati sapo, s pravilnim vodenjem oživiti in zagnati nov razvojni cikel. Ključni element uspeha vsakega podjetja so zaposleni, ki jih Adizes razdeli v štiri različne osebnostne tipe.  Podjetje potrebuje vse štiri, predpogoj, da lahko v organizaciji razvijejo svoje potenciale in ustvarijo učinkovite time pa je medsebojno zaupanje in spoštovanje.

Hkrati pa boste na osnovi Adizesove metode znali izbrati svoje (osebnostno) prave zunanje sodelavce, s katerimi pa se v startupih še največkrat srečujete.

Predavateljica Barbara Bregar – Mrzlikar je prevzela vodenje CEED centra v Sloveniji s 1. marcem 2008. Pred tem je več kot 10 let delala v podjetju HERMES SoftLab, kjer je imela priložnost spremljati podjetje skozi celoten cikel rasti od malega podjetja do gazele in končno mednarodne korporacije z več kot 800 zaposlenimi. Iz sodelavca za marketing in stike z javnostmi je tekom svoje kariere prevzela vlogo vodje strateškega marketinga ter v zadnjih letih je delovala kot podpora upravi za strategijo in razvoj podjetja. V okviru svoje vloge v CEED-u želi pridobljene izkušnje s področja rasti podjetij prenesti na podjetnike in obenem prispevati k razvoju podjetništva v Sloveniji.

Predavanje je namenjeno vsem, ki so na začetku svoje podjetniške poti in tistim, ki so že zaorali na podjetniško pot ter se pri svojem vsakodnevnem delu srečujejo s postavitvijo in grajenjem tima.

KDAJ: četrtek, 13. junij, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2019Next

272829303112
3456789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123

PreviousNovember 2019Next

28293031123
4567
8

Business Model Canvas

več >
910
11121314
15

Design Thinking s poudarkom na intervjuju

več >
1617
18
19

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)

več >
20
21

Priprava spletne strategije na primeru Malinca.si

več >
222324
25
26

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
2829301

PreviousDecember 2019Next

2526272829301
2345678
910
11

Učinkovite tehnike pogajanj

več >
12131415
16171819202122
23242526272829
303112345