26Sept

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Tudi letos LUI gostuje na Poletni šoli Biotehniške fakultete 2018, kot soorganizatorji. Tema letošnje šole je Odtenki prehrane. Organizatorji obljubljajo, da boste tudi letos navdušeni nad izbranimi predavatelji.

Na Poletni šoli pričakujejo 300 udeležencev, to so predvsem študenti in pedagoški delavci iz Biotehniške fakultete in fakultet podobne usmeritve. Program je izredno zanimiv.

LUI bo imel na Poletni šoli predavanje, kjer bo predavatelj Andraž Zorko predstavil izsledke raziskave Potrošniški monitor, ki jo je raziskovalna agencija Valicon izvedla v sodelovnaju z GZS – Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij. Raziskava prinaša vpogled v slovenskega potrošnika.
Si, kar ješ, ali ješ, kar si? Prehranjevanje že dolgo ni več le zadovoljevanje preproste biološke potrebe. Je zadovoljevanje različnih družbenih potreb, manifestacija družbenega statusa in človekove osebnosti. Kaj vse danes predstavlja na mizo postavljen krožnik s hrano. Je krožnik samo krožnik ali »krožnik«, kot o njem govorijo v kuharskih oddajah? Kakšni so trendi v nakupovanju hrane in prehranjevanju? Kako ločiti med trendom in trenutnim navdušenjem nad določeno hrano ali prehranjevalno prakso, kaj je trend in kaj je »hype«. In nenazadnje, kam vse skupaj pelje?

Skozi izpraševanje posameznih slušateljev o načinih prehranjevanja  bo predavatelj nakazal, kako lahko sami pridete do informacij in zaključkov. Obeta se interaktivno predavanje.

Andraž Zorko – ustanovitelj in partner v družbi Valicon. Predstavnik tistih, ki imajo vpogled v potrošnika, znamke, oglase, medije, izdelke in storitve. Raziskovalec po  duši, svetovalec po meri. Specialist za številke, lestvice in razvrstitve. Ljubitelj globljih vpogledov v »stvari« na eni in pogleda z distance na drugi strani. Zadnjih nekaj let poleg uživanja hrane uživa v raziskavah in analizah potrošnika, njegovega vedenja, s poudarkom na kupovanju hrane.

KDAJ: sreda, 26. september, od 16.15 do 19.15 ure

KJE: Biotehniška fakulteta, Jamnikarjeva 101, Ljubljana, sejna soba na Živilstvu

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

 

download

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2018Next

28293031123
456
7

Kako organizacijska klima vpliva na učinkovitost zaposlenih?

več >
8910
11
12

MikserIdej: Coney in Simathlon

več >
1314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234

PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12