26Sept

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Tudi letos LUI gostuje na Poletni šoli Biotehniške fakultete 2018, kot soorganizatorji. Tema letošnje šole je Odtenki prehrane. Organizatorji obljubljajo, da boste tudi letos navdušeni nad izbranimi predavatelji.

Na Poletni šoli pričakujejo 300 udeležencev, to so predvsem študenti in pedagoški delavci iz Biotehniške fakultete in fakultet podobne usmeritve. Program je izredno zanimiv.

LUI bo imel na Poletni šoli predavanje, kjer bo predavatelj Andraž Zorko predstavil izsledke raziskave Potrošniški monitor, ki jo je raziskovalna agencija Valicon izvedla v sodelovnaju z GZS – Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij. Raziskava prinaša vpogled v slovenskega potrošnika.
Si, kar ješ, ali ješ, kar si? Prehranjevanje že dolgo ni več le zadovoljevanje preproste biološke potrebe. Je zadovoljevanje različnih družbenih potreb, manifestacija družbenega statusa in človekove osebnosti. Kaj vse danes predstavlja na mizo postavljen krožnik s hrano. Je krožnik samo krožnik ali »krožnik«, kot o njem govorijo v kuharskih oddajah? Kakšni so trendi v nakupovanju hrane in prehranjevanju? Kako ločiti med trendom in trenutnim navdušenjem nad določeno hrano ali prehranjevalno prakso, kaj je trend in kaj je »hype«. In nenazadnje, kam vse skupaj pelje?

Skozi izpraševanje posameznih slušateljev o načinih prehranjevanja  bo predavatelj nakazal, kako lahko sami pridete do informacij in zaključkov. Obeta se interaktivno predavanje.

Andraž Zorko – ustanovitelj in partner v družbi Valicon. Predstavnik tistih, ki imajo vpogled v potrošnika, znamke, oglase, medije, izdelke in storitve. Raziskovalec po  duši, svetovalec po meri. Specialist za številke, lestvice in razvrstitve. Ljubitelj globljih vpogledov v »stvari« na eni in pogleda z distance na drugi strani. Zadnjih nekaj let poleg uživanja hrane uživa v raziskavah in analizah potrošnika, njegovega vedenja, s poudarkom na kupovanju hrane.

KDAJ: sreda, 26. september, od 16.15 do 19.15 ure

KJE: Biotehniška fakulteta, Jamnikarjeva 101, Ljubljana, sejna soba na Živilstvu

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

 

download

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12

PreviousDecember 2018Next

262728293012
3
4

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
5

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
6

Računovodstvo in davki

več >
789
1011
12

Customer Problem Fit

več >
13141516
17181920212223
24252627282930
31123456

PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
3456789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
1213141516
17
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
1920212223
24252627282930