21Avg

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

 

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. www.eu-skladi.si

V B2B poslovanju je LinkedIn prepoznan kot pomembno orodje vsebinskega marketinga.  LinkedIn je postalo poslovno, karierno, marketinško in izobraževalno okolje. Ko želimo navezati stik, pritegniti pozornost na bolj prijazen način, se dogovoriti za sestanek, vprašati za nasvet ali poiskati informacije, se vse pogosteje zatekamo prav k LinkedInu.

Na drugi strani ali bolje rečeno vzporedno se povečuje prisotnost in predvsem dnevni obisk enega najmočnejših družbenih omrežij Twitter. Njegova moč ni le v izjemnem številu registriranih uporabnikov, temveč in predvsem v tem, da je Twitter od vseh sorodnih omrežij tisti, ki najhitreje informira, svetu postreže z necenzuriranimi realnimi slikami, video posnetki, še predno ti pridejo do uradnih novičarskih medijev;  zato ne preseneča, da dnevna obiskanost Twiterju strmo narašča, reden obisk, izmenjava informacij med značilno intelektualno in vplivno publiko pa čedalje bolj prevzema vlogo hitrega in kredibilnega vira informacij, mnenj, izkušenj, kritik in pohval.

Za podjetja, ki so na začetku svoje poslovne poti, kot tudi podjetja, ki so v fazi hitre rasti in svoje potenciale iščejo predvsem zunaj meja Slovenije, se tako postavlja vprašanje, kdaj Linkedin in kdaj Twitter in kaj če oba in kako?

Namen predavanja je zato na kratko osvetliti ključne značilnosti obeh kanalov; kdaj se poslužujemo enega, kdaj drugega in kdaj nam prisotnost na obeh omrežjih koristi tudi iz povsem poslovnega vidika.  Izvedeli boste,  kaj odlikuje dober profil, kako pristopiti k strategiji komuniciranja, kako se lotiti ustvarjanja primerne vsebine, katero družbeno omrežje uporabiti za trženje in prodajo ter kakšne možnosti oglaševanja in aktivacijo potencialnih kupcev vam posamezno omrežje pri tem ponuja.

Predavateljica Nataša Smirnov deluje v marketingu že več kot 20 let. Pot jo je vodila od kreativne komunikacijske agencije v svet empiričnega in analitičnega medijskega planiranja. Vrsto let je kot medijska direktorica svetovala številnim domačin in tujim naročnikom ter skrbela za rast in razvoj ene vodilnih medijskih skupin v Sloveniji. Trenutno skrbi za uspešno digitalno prisotnost in zadovoljstvo ključnih strank v podjetju Httpool.

KDAJ: torek, 21.avgust, od 10.00 do 13.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousMarec 2018Next

2627281234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627
28

Trening predstavitve ideje

več >
2930311

PreviousApril 2018Next

2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

PreviousMaj 2018Next

30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

PreviousJunij 2018Next

28293031123
456
7

Kako organizacijska klima vpliva na učinkovitost zaposlenih?

več >
8910
11
12

MikserIdej: Coney in Simathlon

več >
1314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930