3Julij

Povečanje prodaje z LinkedInom

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

LinkedIn je s preko 610 milijoni uporabniki in 10 milijoni profili podjetij (cca 300.000 osebnimi profili v Sloveniji) največje poslovno družbeno omrežje. LinkedIn je neke vrste kadrovski portal, ki ga uporabljajo zgolj iskalci zaposlitve in zaposlovalci. Zaposlitveni vidik sicer ostaja pomemben del omrežja, ki pa je že zdavnaj presegel te okvirje. Danes govorimo o omrežju, ki je primarno namenjeno grajenju poslovnih odnosov. Prisotnost na omrežju je za vsako resno podjetje praktično že obvezna – predstavitev podjetja, produktov in storitev. Omogoča tudi povezavo do vseh zaposlenih, ki imajo osebni profil. Priročen je za objavo vsebin, pripravljenih za deljenje (preko osebnih profilov zaposlenih), sekundarno pa preko njega gradimo naš »brand«, obveščamo sledilce, pozitivno vpliva tudi na optimizacijo za iskalnike (SEO).

Kaj se boste naučili?

  • Kaj moramo vedeti, preden pričnemo s komunikacijo na LinkedInu,
  • Kako strateško pristopiti h komunikaciji na LinkedInu,
  • Kako oblikovati profil, ki bo kar najbolje odseval vašo strokovnost s praktičnimi primeri,
  • Kakšno vsebino objavljati in kdaj,
  • Kako urediti Linkedin profil, da bo izražal vašo strokovnost,
  • Kako zgraditi močno poslovno mrežo,
  • Kako so družbena omrežja spremenila nakupni proces?
  • Kako pravilno predstaviti kaj prodajate (osebni profil, profil podjetja)?
  • Kako učinkovito zgraditi in povečevati svoje omrežje?
  • Kako iskati  in pridobiti efektivne prodajne priložnosti?
  • Kaj meriti?

 

Predavatelj bo Miha Lavtar. Glavna zgodba njegove podjetniške poti je Optiweb, ki že 10 let raste s povprečno 70% na leto. Poskrbijo za celostni digitalni pristop od spletne strani, trgovine in marketinga, pa naj bo to Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, optimizacija za iskalnike, ali pa kakšne bolj neklasične metode. Ekipa več kot 40-ih sodelavcev se predvsem fokusira na to, da stranki pomagajo do rezultatov, kar na koncu edino šteje. Zadnje čase veliko časa vloži tudi v svoj osebni brand, kjer največjo vlogo in potencial pripisuje ravno LinkedInu. V manj kot enem letu je ustvaril enega najbolj učinkovitih LinkedIn profilov v Sloveniji.

Predavanje je namenjeno: vsem, ki želite izboljšati svojo prezenco na LinkedInu in z njim pridobiti nove poslovne priložnosti. Namenjena je vsem odgovornim v podjetju, ki želite s pomočjo LinkedIna  poiskati, navezati stike in razvijati nove in obstoječe prodajne priložnosti. Vsi, ki aktivno vodite in urejate LinkedIn stran podjetja in druge profile družbenih omrežij.

KDAJ: sreda, 3. julij, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
13141516171819
20212223
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123

PreviousNovember 2019Next

28293031123
4567
8

Business Model Canvas

več >
910
11121314
15

Design Thinking s poudarkom na intervjuju

več >
1617
18
19

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)

več >
20
21

Priprava spletne strategije na primeru Malinca.si

več >
222324
25
26

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
2829301

PreviousDecember 2019Next

2526272829301
2345678
910
11

Učinkovite tehnike pogajanj

več >
12131415
16171819202122
23242526272829
303112345