3Julij

Povečanje prodaje z LinkedInom

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

LinkedIn je s preko 610 milijoni uporabniki in 10 milijoni profili podjetij (cca 300.000 osebnimi profili v Sloveniji) največje poslovno družbeno omrežje. LinkedIn je neke vrste kadrovski portal, ki ga uporabljajo zgolj iskalci zaposlitve in zaposlovalci. Zaposlitveni vidik sicer ostaja pomemben del omrežja, ki pa je že zdavnaj presegel te okvirje. Danes govorimo o omrežju, ki je primarno namenjeno grajenju poslovnih odnosov. Prisotnost na omrežju je za vsako resno podjetje praktično že obvezna – predstavitev podjetja, produktov in storitev. Omogoča tudi povezavo do vseh zaposlenih, ki imajo osebni profil. Priročen je za objavo vsebin, pripravljenih za deljenje (preko osebnih profilov zaposlenih), sekundarno pa preko njega gradimo naš »brand«, obveščamo sledilce, pozitivno vpliva tudi na optimizacijo za iskalnike (SEO).

Kaj se boste naučili?

  • Kaj moramo vedeti, preden pričnemo s komunikacijo na LinkedInu,
  • Kako strateško pristopiti h komunikaciji na LinkedInu,
  • Kako oblikovati profil, ki bo kar najbolje odseval vašo strokovnost s praktičnimi primeri,
  • Kakšno vsebino objavljati in kdaj,
  • Kako urediti Linkedin profil, da bo izražal vašo strokovnost,
  • Kako zgraditi močno poslovno mrežo,
  • Kako so družbena omrežja spremenila nakupni proces?
  • Kako pravilno predstaviti kaj prodajate (osebni profil, profil podjetja)?
  • Kako učinkovito zgraditi in povečevati svoje omrežje?
  • Kako iskati  in pridobiti efektivne prodajne priložnosti?
  • Kaj meriti?

 

Predavatelj bo Miha Lavtar. Glavna zgodba njegove podjetniške poti je Optiweb, ki že 10 let raste s povprečno 70% na leto. Poskrbijo za celostni digitalni pristop od spletne strani, trgovine in marketinga, pa naj bo to Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, optimizacija za iskalnike, ali pa kakšne bolj neklasične metode. Ekipa več kot 40-ih sodelavcev se predvsem fokusira na to, da stranki pomagajo do rezultatov, kar na koncu edino šteje. Zadnje čase veliko časa vloži tudi v svoj osebni brand, kjer največjo vlogo in potencial pripisuje ravno LinkedInu. V manj kot enem letu je ustvaril enega najbolj učinkovitih LinkedIn profilov v Sloveniji.

Predavanje je namenjeno: vsem, ki želite izboljšati svojo prezenco na LinkedInu in z njim pridobiti nove poslovne priložnosti. Namenjena je vsem odgovornim v podjetju, ki želite s pomočjo LinkedIna  poiskati, navezati stike in razvijati nove in obstoječe prodajne priložnosti. Vsi, ki aktivno vodite in urejate LinkedIn stran podjetja in druge profile družbenih omrežij.

KDAJ: sreda, 3. julij, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234