05 okt.

2024

Marketinški Bootcamp je tridelni program, namenjen podjetnikom in članom ekipe, ki skrbijo za marketing, ki želijo poglobiti svoje znanje ter pospešiti rast svojega podjetja.


marketing bootcamp

Marketinški Bootcamp je tridelni program, namenjen podjetnikom in članom ekipe, ki skrbijo za marketing, ki želijo poglobiti svoje znanje ter pospešiti rast svojega podjetja.

Programa se lahko udeležijo člani inovativnih startup podjetij:

- ki so mlajša od 5 let
- imajo vsaj 1 osebo redno zaposleno
- izkazujejo visoko stopnjo inovativnosti

 

PRIJAVI SE

 

Sobota, 5. oktober: Tema dneva je "Traction" in Bullseye metoda Gabriela Weinberga. Udeleženci bodo spoznali 19 različnih marketinških kanalov ter se naučili, kako jih razvrstiti v tri kroge (notranji, srednji, zunanji) za učinkovito identifikacijo individualnih najučinkovitejših marketinških kanalov. Skozi skupinsko delo bodo izbrali 2-3 kanale za testiranje, pripravili načrt ter določili pričakovane rezultate in cilje. Cilj prvega dne je oblikovati individualni načrt testiranja najbolj obetavnih kanalov za njihov produkt ali storitev.

Sreda, 9. oktober: Osredotočili se bomo na postavitev marketinškega lijaka in merjenje uspešnosti kampanj. Udeleženci bodo razumeli osnovne koncepte marketinškega lijaka in njegovih faz (zavedanje, interes, odločitev, akcija, zvestoba). Spoznali bodo ključne metrike in KPI-je, kot so CAC, LTV, konverzijske stopnje in retencija strank. Prav tako bodo pregledali analitična orodja (Google Analytics, Facebook Pixel, CRM sistemi…) ter nastavili sledenje uporabniški poti. V praktični delavnici bodo v praksi nastavili marketinški lijak in povezali analitična orodja. Cilj drugega dne je, da bodo udeleženci sposobni samostojno meriti in optimizirati svoje marketinške aktivnosti.

Sobota, 26. oktober: Tema bo pregled rezultatov marketinških testov in napredne strategije. Udeleženci bodo predstavili svoje ugotovitve, diskutirali o skupnih trendih ter prejeli povratne informacije. Osredotočili se bomo na optimizacijo in skaliranje uspešnih kanalov z uporabo A/B testiranja, personalizacije in segmentacije občinstva. Pogovarjali se bomo o naprednih marketinških strategijah, kot so growth hacking, uporaba umetne inteligence v marketingu ter influencer marketing. Program se bo zaključil z izdelavo dolgoročne strategije in določanjem naslednjih korakov. Cilj tretjega dne je, da udeleženci odidejo z jasno vizijo za trajnostno rast podjetja.

Vmesne aktivnosti (med 5. in 26. oktobrom): Udeleženci bodo samostojno izvedli 2-3 marketinške teste na podlagi načrtov, izdelanih na prvem srečanju, kar bo omogočilo praktično uporabo pridobljenega znanja.

 PRIJAVI SE

Govorca:
Matic Užmah - Matic Užmah je izkušen strokovnjak na področju SaaS industrije, s preko 15-letnimi izkušnjami na področju operacij prihodkov, prodaje, marketinga in podpore strankam. Kot direktor operacij prihodkov v podjetju Colossyan, ki je specializirano za AI video produkcijo, je ključen pri uvajanju inovativnih rešitev, ki so bistveno zmanjšale stroške video produkcije za velika podjetja. Matic je soustanovitelj več uspešnih startupov, vključno s Support Hero in Kupilokalno.si, ter partner na največji konferenci o globoki tehnologiji in umetni inteligenci v regiji, Dragondays. Njegov uspešen poslovni pristop temelji na strateškem vodenju in analitičnemu razumevanju rasti podjetij.

Sanja Zepan - Sanja Zepan, trenutno vodja komunikacij pri LUI in magistrica komunikologije, že od leta 2016 vodi svoj startup. Njeno delo vključuje vodenje celotne marketinške strategije, s poudarkom na družbenih omrežjih, influencer marketingu in odnosih z javnostmi. Z njenimi prizadevanji so dosegli omembe v uglednih medijih, kot sta The Atlantic in Forbes, ter pritegnili več sto tisoč plačljivih uporabnikov.


Kdaj: 5.10. ob 9:00, 9.10. ob 13:00, in 26.10. 2024 ob 9:00

Kje: LUI, Vojkova ulica 63, Ljubljana

PRIJAVI SE


Untitled design

De minimis

Program ima za udeležena podjetja naravo de minimis pomoči na osnovi sheme: Program ukrepov MGTŠ za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 – de minimis (št. sheme: M001-2632616-2024). Višina de minimis pomoči je 166,67€ na udeleženo podjetje.

»Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcij in jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.«