Naj tvoja storitev res šteje: kako odkriti in dokazati njeno vrednost

Vsaka digitalna storitev uspe le, če resnično razume, kaj uporabnikom prinaša vrednost. Na delavnici bomo raziskali, kako prepoznati, oblikovati in preveriti ponudbo vrednosti, da ideje ne ostanejo le domneve, temveč se oprejo na dejanske potrebe in izkušnje uporabnikov.

11.11.2025

V okviru delavnice se bomo posvetili vprašanju, zakaj je ponudba vrednosti temelj uspešne strategije razvoja digitalne storitve.
Študenti bodo skozi praktično delo razmišljali, komu njihova storitev res koristi, kaj uporabniki pri njej najbolj cenijo in kako to potrditi v praksi.
Delavnica združuje strateško razumevanje razvoja storitev in uporabniško usmerjeno validacijo idej.

Kaj bomo počeli

  • Raziskali bomo, zakaj je ponudba vrednosti temelj uspešne digitalne storitve in kako jo povezati z resničnimi potrebami uporabnikov.
  • Pogovorili se bomo o tem, kako preveriti, ali ideja dejansko prinaša vrednost – kako ločiti med domnevami in dokazi.
  • Pogledali bomo primere iz prakse, kako so startupi in ekipe pri razvoju digitalnih rešitev testirali svoje predpostavke in se učili iz odzivov uporabnikov.
  • Študenti bodo v skupinah nadgradili svoj obstoječi predlog vrednosti ter oblikovali hipoteze in načrte za validacijo pri uporabnikih.
  • Gost delavnice, Nejc Ekart (Lime booking), bo delil svoje izkušnje iz prve roke o razvoju digitalne rešitve in iskanju prave ponudbe vrednosti.

Kaj bodo udeleženci pridobili

  • Razumevanje, da dobra ponudba vrednosti ni stvar domneve, temveč dokazov.
  • Znanje, kako sistematično preverjati, ali njihova rešitev res naslavlja ključne potrebe uporabnikov.
  • Praktično izkušnjo validacije idej in povratne informacije o svojih projektih.
  • Bolj jasen in prepričljiv temelj za nadaljnji razvoj svoje digitalne storitve.

Delavnico bo vodila Špela Rozman Dolenc z Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja (LUI), kjer že vrsto let sodeluje s startupi, študenti in raziskovalnimi ekipami pri razvoju in validaciji poslovnih idej.
Pomaga ekipam razumeti uporabnike, preverjati ključne predpostavke ter oblikovati rešitve z resničnim tržnim potencialom. Njene delavnice temeljijo na praksi, konkretnih primerih in uporabnem znanju, ki ga udeleženci lahko takoj preizkusijo na svojih projektih.

Dogodek je del aktivnosti LUI v sodelovanju z UL FDV. Prijave zbira FDV.

Za več informacij lahko pišete na spela.rozman-dolenc@lui.uni-lj.si.

Udeležba je brezplačna.

Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcij in jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027. 

Sorodno