10Sept

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Evropska unija je tekom svojega obstoja oblikovala različne oblike denarne pomoči, ki jo namenja malim in srednjim podjetjem v državah članicah. Denarna pomoč je na voljo v različnih oblikah, na primer kot nepovratna sredstva (subvencija), posojilo, lastniški kapital, semenski kapital, subvencionirane obresti ali v nekaterih primerih kot jamstvo (poroštvo).
Predavanje bo tako razdeljeno na dva sklopa. Prvi sklop bo namenjen pridobivanju sredstev iz EU in slovenskega sistema javnih finančnih spodbud, drugi pa različnim vrstam investicij, ki so na voljo v različnih fazah razvoja (startup) podjetja.
Evropska finančna sredstva so dostopna najrazličnejšim podjetjem vseh velikosti in sektorjev – podjetnikom, zagonskim podjetjem, mikro podjetjem, malim in srednjim podjetjem, kakor tudi velikim podjetjem ter lahko predstavljajo dodaten vir financiranja razvoja.
Na delavnici se boste seznanili s pridobivanjem nepovratnih sredstev iz programov EU, ki so primerna predvsem za startupe.
  • Pregled EU in slovenskega sistema javnih finančnih spodbud za startupe in podjetja
  • vrste EU sredste(centralizirani, decentralizirani) in njih specifike.
  • Vrste projektov, oblik podpor (povratne, nepovratne), temeljne značilnosti podpor.
  • Kaj so finančni mehanizmi.
  • Sistem obveščanja in delovanje mehanizma javnih razpisov.
  • Ključni javni financerji za podjetništvo in primeri njihovih razpisov oziroma produktov.
  • Ciljna finančna podpora za startupe (Slovenski podjetniški sklad in njihovi  produkti).
  • Posredna podpora: EU in slovenska platforma Start up iniciativa.

 

Larisa Vodeb se je takoj po diplomi pričela ukvarjati z vodenjem različnih razvojnih projektov, ki so bili financirani iz EU sredstev. Delala je pri Delegaciji Evropske komisije in pri evropski svetovalni družbi WMEB, kasneje se je pridružila Obrtni zbornici Slovenije, kjer še danes opravlja delo vodje EU programske skupine in svetovalke za področje pridobivanja evropskih (ne)povratnih finančnih sredstev za podjetja in institucije podpornega okolja ter svetuje podjetjem, obrtnikom in ostalim gospodarskim subjektom s področja pridobivanja nepovratnih in povratnih oblik pomoči za uresničevanje njihovih poslovnih idej in identifikacijo primernih evropskih programov, ki posredno ali neposredno sofinancirajo podjetništvo.

Kot že zapisano, drugi del predavanja  bo posvečen investicijam in njihovim fazam: pred semenska (pre-seed), semenska (seed), serija A, serija B in druge.

Posvetili se bomo vprašanjem, kot so:

  • Kako pridobiti investicijo?
  • Kaj investitorji iščejo?
  • Kako investitorji identificirajo dobre projekte?

Na osnovi dobrih praks vam bo predavatelj Jakob Gajšek predstavil kako delujejo investitorji in zakaj investirajo v startup podjetja ter kako investitorji ocenjujejo podjetniško idejo. Predstavil vam bo celoten investicijski proces, skozi številne praktične primere.

Jakob Gajšek je poznavalec startup ekosistema, je eden od ustanovnih članov ABC Pospeševalnika in direktor Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja (LUI), ki soustvarja podjetniško okolje, predvsem s pomočjo startupom v najzgodnejših fazah.

Predavanje je namenjeno: vsem startupom, ki se prijavljate na razpise in iščete potencialne investitorje.

KDAJ: torek, 10. september, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
13141516171819
20212223
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123

PreviousNovember 2019Next

28293031123
4567
8

Business Model Canvas

več >
910
11121314
15

Design Thinking s poudarkom na intervjuju

več >
1617
18
19

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)

več >
20
21

Priprava spletne strategije na primeru Malinca.si

več >
222324
25
26

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
2829301

PreviousDecember 2019Next

2526272829301
2345678
910
11

Učinkovite tehnike pogajanj

več >
12131415
16171819202122
23242526272829
303112345