27 nov.

2024

V današnjem konkurenčnem svetu je uspeh odvisen od tega, kako jasno komunicirate svojo vrednost in kako se razlikujete od drugih. Pridružite se naši delavnici in odkrijte svojo unikatno prednost (USP - Unique Selling Proposition - edinstvena prodajna oz. konkurenčna prednost), ki bo kupce pritegnila prav k vam! Na praktični in interaktivni delavnici boste spoznali, kako prepoznati in jasno izraziti svojo

Delavnica: Odkrij svojo edinstvena prednost na trgu

Aktivnosti Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja se izvajajo v okviru operacije JR podporno okolje 2023 – 2025, za (regijo) Osrednjeslovenska.

 

Ali veste, kaj vas resnično loči o konkurence?

V današnjem konkurenčnem svetu je uspeh odvisen od tega, kako jasno komunicirate svojo vrednost in kako se razlikujete od drugih.

Pridružite se naši brezplačni delavnici in odkrijte svojo unikatno prednost (USP - Unique Selling Proposition - edinstvena prodajna oz. konkurenčna prednost), ki bo kupce pritegnila prav k vam!

Na praktični in interaktivni delavnici boste spoznali, kako prepoznati in jasno izraziti svojo konkurenčno prednost ter kako jo uporabiti za večjo prepoznavnost in uspeh na trgu.

CILJI IN VREDNOST DELAVNICE:

  • prepoznavanje konkurenčne prednosti (USP): Naučite se, kako identificirati in oblikovati svojo edinstveno vrednost, ki vas postavlja v ospredje pred konkurenco;
  • vpogled v vrednote kupcev: Razumeli boste, kaj je tisto, kar kupci najbolj cenijo, in kako lahko to vključite v svoj nastop;
  • izdelava močnega sporočila: S pomočjo praktičnih vaj boste oblikovali jasno, privlačno sporočilo, ki učinkovito komunicira vašo vrednost;
  • uporaba USP v marketingu in komunikaciji: Raziskali bomo načine, kako svojo prednost uspešno vključiti v marketing in vsak stik s strankami.

 O PREDAVATELJU:

Jan Kajba

Jan Kajba je strokovnjak za B2C poslovne strategije, ki ima več kot desetletje izkušenj v mednarodnem poslovnem okolju. Svojo kariero je gradil na vodilnih položajih v priznanih multinacionalnih podjetjih, kot so Robert Bosch GmbH, kjer se je ukvarjal s produktnim managementom, GSK, kjer je bil Brand Manager za regijo Adriatics in Vodja prodaje za Slovenijo, ter Coca-Cola HBC, kjer je bil Vodja marketinga za Slovenijo.

Od leta 2018 se Jan posveča svetovanju podjetjem pri razvoju B2C produktov in storitev, pa tudi pri optimizaciji marketinških in prodajnih strategij. Njegova prednost je poglobljeno razumevanje vedenja kupcev ter sposobnost razvijanja novih idej in izboljšanja poslovnih procesov, kar podjetjem pomaga doseči večjo komercialno učinkovitost in uspešen vstop na trg.

----------------------

Delavnica je namenjena: Delavnica je primerna za samostojne podjetnike, obrtnike, mala in srednja podjetja ter startupe, ki želijo izstopati pred konkurenco in okrepiti svojo prisotnost na trgu.

 KDAJ: sreda, 27. november, med 13:00 in 16:00 uro

KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana, 2. nadstropje in prek Zoom-a

V primeru velikega števila prijav bo delavnica izvedena na Ekonomski fakulteti.

Udeležba delavnice je brezplačna.

Prijavi se zdaj!