23Jan

Optimizacija poslovnih procesov

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Dolgoročno je optimizacija procesov ena najpomembnejših nalog vsakega vodje. V velikih podjetjih so metode optimizacij procesov, kot so KAIZEN, 5S, JIT in podobne dejanski standard, brez katerega veliko podjetje danes ne more biti konkurenčno v svetovnem merilu. Pri majhnih podjetjih, še posebej startupih, ki še iščejo pravilno kombinacijo izdelka in trga, ter so naloge razumevanja uporabnikov in razvoja produkta ključne, optimizacija procesov ponavadi ni na prvem mestu. Ko pa se veča število zaposlenih, strank, obseg poslovanja in število nalog znotraj podjetja, je optimizacija vseh procesov s ciljem ustvarjanja čim večje vrednosti za stranko ob čim nižjih stroških ena ključnih nalog podjetnika in vodje.

Posledica stalnega izboljševanja procesov je višja kakovost produktov in storitev, skrajševanje poslovnega ciklazmanjševanje stroškov, izboljšani delovni pogoji, in vrsta drugih pozitivnih učinkov. V procesu optimizacije procese popišemo, merimo, poenostavimoavtomatiziramo, vse s ciljem povišanja vrednosti našega produkta ali storitve v očeh stranke. Optimizacija prinaša zelo konkretne učinke in merljive rezultate. Ob ustrezni implementaciji ukrepi bistveno dvigujejo učinkovitost in konkurenčnost podjetja.

V prvi fazi popišemo in analiziramo poslovne procese in določimo kazalnike (KPI – key performace indicators oz. ključni kazalniki uspeha), ki jih želimo izboljšati. Na podlagi ugotovitev identificiramo področje poslovanja, ki potrebuje spremembe. Izvedemo prilagoditve procesov in vedno sproti merimo, ali so zaželeni učinki doseženi in iščemo priložnosti za dodatne izboljšave.

Stalne izboljšave procesov so torej temelj dolgoročne konkurenčne prednosti, uspešnega poslovanja (nuditi strankam prave izdelke in storitve, ki izpolnjujejo oz. presegajo njihova pričakovanja) in dolgoročnega obstoja podjetja.

Analiza (in izboljševanje) poslovnih procesov je zahtevna naloga vsakega podjetnika in vodje (na kateremkoli nivoju in v kateremkoli tipu organizacije, tudi v javni upavi). Podjetjem so pri vodenju in izboljševanju poslovnih procesov na voljo številne metode in orodja. Katero in kdaj uporabiti, pa je stvar znanja in izkušenj. Nekaj teh metod in orodji vam bo predstavil predavatelj dr. Blaž Zupan, podjetnik, investitor, poslovni svetovalec in docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

Predavanje je namenjeno: podjetnikom in vsem, ki se na podjetniško pot še odpravljajo. Prav tako pa je predavanje primerno tudi za študente in ostale s podjetniško žilico, saj bo predavanje udeležencem ponudi temeljna znanja podjetništva.

KDAJ: sreda, 23. januar, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousFebruar 2019Next

28293031123
45678910
11121314151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311