6Sept

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov – podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Na Podjetniškem zajtrku, ki bo sicer ob 12h, boste slišali tri poslovne poti uspešnih podjetnikov, ki so svojo pot začeli na LUI-ju.

Slišali boste njihove začetne ideje, zakaj so se sploh lotili tega posla in kako upravljajo in ohranjajo kontrolo nad podjetjem v fazi hitre rasti, kot je njihovo.

Prisluhnili boste in jih povprašali:

Matej Zalar je soustanovitelj podjetja Visionect. Visionect že 10 let razvija prikazovalnike, ki porabijo 99% manj energije kot klasični LCD in LED prikazovalniki. Najbolj uspešen produkt podjetja je Joan, prikazovalni sistem namenjen organizaciji sestankov, sejnih in konferenčnih sob. Joan uporablja že več kot 5000 podjetij v več kot 80 državah sveta, med drugim tudi NASA, Dell, Lufthansa, Microsoft, Shazam, Disney, Bentley, Stanford University, LEGO, Virgin, N26, ChanZuckerberg Foundation in drugi. Visionect ima 60 zaposlenih v Slo, ZDA in Nizozemskem.

Tomaž Levak je ustanovitelj podjetja OriginTrail, ki razvija rešitve za uporabo tehnologije blockchain v dobavnih verigah in logistiki. OriginTrailovo omrežje podjetjem omogoča zanesljivo izmenjavo podatkov med poslovnimi partnerji. Blockchain prinaša sledljivost podatkov, ki jih ni mogoče enostransko spreminjati, kar zmanjša tveganje in poveča učinkovitost procesov. Na tej osnovi se že razvijajo številne nove poslovne aplikacije: primeri uporabe OriginTrailove tehnologije zajemajo preprečevanje ponaredkov, prikaz poti od pridelovalca do prodajnega mesta, lažje certificiranje in boljši nadzor nad dobavnimi verigami. Rešitev že uporabljajo vodilna slovenska prehrambena podjetja, precej časa pa Tomaž preživi tudi na Kitajskem, kjer je OriginTrail prejel nagrado največjega trgovskega podjetja na svetu. Walmartov center za prehransko varnost je OriginTrail prepoznal kot inovativno rešitev za večjo transparentnost v dobavnih verigah.

Andraž Štalec je soustanovitelj in direktor podjetja Red Orbit. Podjetje je ustanovil skupaj z Boštjanom Hozjanom, ki je zdaj v podjetju odgovoren za razvoj. Spoznala sta se med študijem računalništva, ko sta ob študiju služila s programiranjem in izdelavo spletnih strani ter pred leti skupaj ustanovila podjetje. Danes so največje slovensko podjetje na področju iskalnega marketinga in spletne analitike in imajo daleč največjo ekipo na tem področju.
Andraž je certificiran Google trener, na področju digitalnega marketinga aktiven že od leta 2001. Je redni govornik na različnih domačih in tujih dogodkih (SOF, SEMPL, SMK, Google CEE Varšava, Google Engage Beograd, Fanfara, SKIM, seminarji Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije), svetovalec številnim znanim slovenskim in tujim podjetjem. Je avtor več kot 100 člankov s področja digitalnega marketinga.

Dogodek je motivacijski in gre za prenos znanja iz starejših podjetnikov na mlade, ki so na začetku svoje podjetniške poti in tiste, ki so že zaorali na podjetniško pot.

Pridite z vprašanji!

KDAJ: četrtek, 6. september, od 12.00 do 14.00 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2018Next

28293031123
456
7

Kako organizacijska klima vpliva na učinkovitost zaposlenih?

več >
8910
11
12

MikserIdej: Coney in Simathlon

več >
1314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234

PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12