13Sept

Poslovno komuniciranje 3.0

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Komunikacija je dejavnost, ki se ji ne moremo izogniti in jo opravljamo bolj ali manj uspešno skozi celo življenje. Vsa naša razmišljanja, ki jih premlevamo sami zase ali pa jih sporočimo svojim bližnjim, sodelavcem, znancem in neznancem, predstavljajo komunikacijo. Različne oblike komuniciranja zavzemajo veliko večino človekovega življenja, vse od prvega joka naprej. Spretnost uspešnega komuniciranja je življenjsko pomembna spretnost, katere osnovni namen je biti razumljen tako v vsakdanjem življenju pri sporazumevanju v družini, v prijateljskem krogu, v stiku s sodelavci, kot tudi v poklicnih situacijah, ko smo v vlogi poslovneža, prodajalca, pogajalca, svetovalca, učitelja.
Osnovne sposobnosti komuniciranja – nujne za preživetje so verjetno prirojene – jok ob lakoti in utrujenosti, smeh ob različnih notranjih občutjih. Sposobnosti zrele komunikacije pa se je potrebno naučiti.
Na predavanju boste spoznali osnovne pojme s področja komuniciranja ter vrste in načine komuniciranja. Izvedeli boste, kaj je poslovno komuniciranje, spoznali njegove funkcije, namen, cilje in posebnosti, se seznanili, kako s komunikacijo vplivamo na druge. Videli boste različne komunikacijske modele in spoznali proces komuniciranja v današnjem času.

Predavatelj bo govoril predvsem o:

  • “ Vse komunicira”  – ABC sodobnega poslovnega komuniciranja
  • Notranje poslovno komuniciranje
  • Zunanje poslovno komuniciranje
  • Pomen kreativnosti v komuniciranju
  • Praktični primeri iz prakse

 

Žiga  Novak je voditelj delavnic in projektov na področju razvoja ekip in posameznikov, deluje kot trener kreativnega razmišljanja, moderator participativnih procesov in strokovnjak za igrifikacijo. Žiga je leta 2013 vodi Skupino Orehov gaj, ki vključuje izobraževalno in prireditveno središče Orehov gaj, posebno prizorišče za dogodke Prodajalna – special event venue v središču Ljubljane, doživljajsko agencijo TeamBuildingLab in druge blagovne znamke na področju organizacije dogodkov. Žiga ima sicer več kot 15 let izkušenj na področju inovativne organizacije prireditev (med drugim tudi sodelavec EBRD v Londonu, časopisa The Slovenia Times, kot start-up manager za prireditveno središče Jamski dvorec pred Postojnsko jamo in organizator velikih vojaško-zgodovinskih spektaktlov v Parku vojaške zgodovine Pivka.

Predavanje je namenjeno: študentom, mladim, ki so na začetku svoje podjetniške poti in tistim, ki so že zaorali na podjetniško pot.

KDAJ: četrtek, 13. septembra, od 10.00 do 13.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

 

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousSeptember 2018Next

272829303112
3456789
10111213141516
171819
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234

PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12

PreviousDecember 2018Next

262728293012
3
4

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
5

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
6

Računovodstvo in davki

več >
789
1011
12

Customer Problem Fit

več >
13141516
17181920212223
24252627282930
31123456

PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031