13Sept

Poslovno komuniciranje 3.0

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Komunikacija je dejavnost, ki se ji ne moremo izogniti in jo opravljamo bolj ali manj uspešno skozi celo življenje. Vsa naša razmišljanja, ki jih premlevamo sami zase ali pa jih sporočimo svojim bližnjim, sodelavcem, znancem in neznancem, predstavljajo komunikacijo. Različne oblike komuniciranja zavzemajo veliko večino človekovega življenja, vse od prvega joka naprej. Spretnost uspešnega komuniciranja je življenjsko pomembna spretnost, katere osnovni namen je biti razumljen tako v vsakdanjem življenju pri sporazumevanju v družini, v prijateljskem krogu, v stiku s sodelavci, kot tudi v poklicnih situacijah, ko smo v vlogi poslovneža, prodajalca, pogajalca, svetovalca, učitelja.
Osnovne sposobnosti komuniciranja – nujne za preživetje so verjetno prirojene – jok ob lakoti in utrujenosti, smeh ob različnih notranjih občutjih. Sposobnosti zrele komunikacije pa se je potrebno naučiti.
Na predavanju boste spoznali osnovne pojme s področja komuniciranja ter vrste in načine komuniciranja. Izvedeli boste, kaj je poslovno komuniciranje, spoznali njegove funkcije, namen, cilje in posebnosti, se seznanili, kako s komunikacijo vplivamo na druge. Videli boste različne komunikacijske modele in spoznali proces komuniciranja v današnjem času.

Predavatelj bo govoril predvsem o:

  • “ Vse komunicira”  – ABC sodobnega poslovnega komuniciranja
  • Notranje poslovno komuniciranje
  • Zunanje poslovno komuniciranje
  • Pomen kreativnosti v komuniciranju
  • Praktični primeri iz prakse

 

Žiga  Novak je voditelj delavnic in projektov na področju razvoja ekip in posameznikov, deluje kot trener kreativnega razmišljanja, moderator participativnih procesov in strokovnjak za igrifikacijo. Žiga je leta 2013 vodi Skupino Orehov gaj, ki vključuje izobraževalno in prireditveno središče Orehov gaj, posebno prizorišče za dogodke Prodajalna – special event venue v središču Ljubljane, doživljajsko agencijo TeamBuildingLab in druge blagovne znamke na področju organizacije dogodkov. Žiga ima sicer več kot 15 let izkušenj na področju inovativne organizacije prireditev (med drugim tudi sodelavec EBRD v Londonu, časopisa The Slovenia Times, kot start-up manager za prireditveno središče Jamski dvorec pred Postojnsko jamo in organizator velikih vojaško-zgodovinskih spektaktlov v Parku vojaške zgodovine Pivka.

Predavanje je namenjeno: študentom, mladim, ki so na začetku svoje podjetniške poti in tistim, ki so že zaorali na podjetniško pot.

KDAJ: četrtek, 13. septembra, od 10.00 do 13.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

 

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousMarec 2018Next

2627281234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627
28

Trening predstavitve ideje

več >
2930311

PreviousApril 2018Next

2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

PreviousMaj 2018Next

30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

PreviousJunij 2018Next

28293031123
456
7

Kako organizacijska klima vpliva na učinkovitost zaposlenih?

več >
8910
11
12

MikserIdej: Coney in Simathlon

več >
1314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930