4Dec

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Učinkovita gradnja tima je ena izmed pomembnih nalog organizacije. Kljub temu, da vemo, da na uspešnost tima vplivajo številni dejavniki, se veliko pozornosti posveča raznolikosti med člani tima ter njihovim timskim vlogam. Poznavanje timskih vlog ter njihovih značilnosti nam nudi vpogled v delovanje tima, daje nam osnovo za gradnjo učinkovitega tima ter smernice za načrtovanje dejavnosti teambuildinga.

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup? Kaj gre lahko narobe in kako vnaprej zastaviti delovanje ekipe, da stvari ne gredo narobe? Na predavanju bomo prisluhnili Barbari Bregar – Mrzlikar, ki nas bo podrobneje seznanila z metodologijo dr. Adizesa. Vsako podjetje se rodi, razvija, dozori in začenja pešati na enak način. Dr. Adizes je ta proces povzel v krivulji življenjskega ciklusa podjetja. Zaznamujejo ga faze, ki so podobne mejnikom v življenjskem ciklu človeka, vendar se od njega razlikujejo v tem, da je mogoče podjetje, ki je začelo izgubljati sapo, s pravilnim vodenjem oživiti in zagnati nov razvojni cikel. Ključni element uspeha vsakega podjetja so zaposleni, ki jih Adizes razdeli v štiri različne osebnostne tipe.  Podjetje potrebuje vse štiri, predpogoj, da lahko v organizaciji razvijejo svoje potenciale in ustvarijo učinkovite time pa je medsebojno zaupanje in spoštovanje.

Predavateljica Barbara Bregar – Mrzlikar je prevzela vodenje CEED centra v Sloveniji s 1. marcem 2008. Pred tem je več kot 10 let delala v podjetju HERMES SoftLab, kjer je imela priložnost spremljati podjetje skozi celoten cikel rasti od malega podjetja do gazele in končno mednarodne korporacije z več kot 800 zaposlenimi. Iz sodelavca za marketing in stike z javnostmi je tekom svoje kariere prevzela vlogo vodje strateškega marketinga ter v zadnjih letih je delovala kot podpora upravi za strategijo in razvoj podjetja. V okviru svoje vloge v CEED-u želi pridobljene izkušnje s področja rasti podjetij prenesti na podjetnike in obenem prispevati k razvoju podjetništva v Sloveniji. Je članica metodološke komisije za izbor Slovenska gazela, član komisije tekmovanja Start:up in član komisije za ocenjevanje najboljše inovacije na Slovenskem forumu inovacij.

 

Na koncu seminarja pa bomo prisluhnili še Janu Dobriloviču, direktorju in soustanovitelju podjetja Next (Beeping). Na kratko bo predstavil svojo podjetniško pot, s poudarkom na pomembnosti postavitve tima. POredvsem kaj bi danes, po že nekaj prehojene poti, spremenil ali se lotil drugače, če bi zdaj začenjal svojo pot.

 

Predavanje je namenjeno vsem, ki so na začetku svoje podjetniške poti in tistim, ki so že zaorali na podjetniško pot ter se pri svojem vsakodnevnem delu srečujejo s postavitvijo in grajenjem tima.

KDAJ: torek, 4. december, od 16.00 do 19.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2018Next

28293031123
45678910
11121314151617
18
19

Strategija blagovne znamke: Kako identiteta blagovne znamke vpliva na uspešno lansiranje produkta/storitve na trg

več >
20

Uvod v digitalno komuniciranje

več >
21

Foto in video produkcija za družbena omrežja

več >
222324
2526
27

Falling Walls Lab Ljubljana 2018 - predstavitvena delavnica

več >
2829301

PreviousJulij 2018Next

2526272829301
234
5

Kako se izogniti "burnout" sindromu v podjetništvu

več >
678
9
10

Design thinking

več >
1112131415
16
17

Digitalni marketing, ki dosega cilje

več >
18

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

več >
19202122
23242526272829
303112345

PreviousAvgust 2018Next

303112345
6789101112
13141516171819
20
21

LinkedIn in Twitter za začetnike in podjetja

več >
22

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

več >
23

SEO optimizacija za iskalnike

več >
242526
27

Kaj je podjetništvo in kaj (ne)dela podjetnik?

več >
28

Kako razvijamo podjetniški projekt (idejo)?

več >
29

Kateri so prvi konkretni koraki na podjetniški poti?

več >
30

Kakšna je bila podjetniška pot Deana Habuša? Pa vaša? Preverite kako testiramo podjetniško idejo!

več >
3112

PreviousSeptember 2018Next

272829303112
345
6

Kakšna je bila podjetniška pot LUI alumnov - podjetij Visionect, OriginTrail in Red Orbit

več >
7

Erasmus za mlade podjetnike

več >
89
1011
12

Kako postaviti in vzgojiti razvojno ekipo v startupu?

več >
13

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >

Poslovno komuniciranje 3.0

več >
141516
17
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19
20

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 3. del

več >
212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234

PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12

PreviousDecember 2018Next

262728293012
3
4

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
5

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
6

Računovodstvo in davki

več >
789
1011
12

Customer Problem Fit

več >
13141516
17181920212223
24252627282930
31123456